Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Monenlaista varkautta

Lähettäjä: Nalle Champion 
Päivämäärä:   20.7.24 19:18:43

Nikkien lainaaminen on näköjään taas muodissa ainakin tämän nikin kohdalla.

Ennenkuin kukaan alkaa tuhlaamaan energiaansa tämän NIMIMERKIN haukkumiseen, niin kerrottakoon, etten todellakaan ole näitä kaikkia viimeisimpiä tämän nikin viestejä kirjoittanut. Ja mitä merkitystä sillä tällaisella anonyymipalstalla sitten onkaan, tekstisisältö on tärkeämpi kuin kirjoittaja. Kerrottakoon nyt vielä sekin, että suurimman osan tällä nikillä kirjoitetuista voisin tunnistaa ajatukseltaan jopa omakseni, mutta en kaikkea.

  Re: Monenlaista varkautta

Lähettäjä: Nalle Puh 
Päivämäärä:   20.7.24 19:39:37

Voi kauhia sentään!

  Re: Monenlaista varkautta

Lähettäjä: upea palsta! 
Päivämäärä:   20.7.24 19:46:50

Hyvää palvelua, kun ajatuksiaan ei tarvitse edes itse tuoda esille, vaan joku muu tekee työn puolestasi ja vielä sinun nimimerkilläsi esiintyen.

Eikä näin erinomaisesta palvelusta edes veloiteta mitään!

  Re: Monenlaista varkautta

Lähettäjä: Pohojanmaa 
Päivämäärä:   20.7.24 19:48:52

Myös täällä kirjoittelu on usein kantaa ottava ja mielipiteisiin perustuvaa, jos kirjoittelu menee lähellekään totuutta, se poistetaan herkemmin.

  Re: Monenlaista varkautta

Lähettäjä: Torbjörn Carillo 
Päivämäärä:   20.7.24 19:49:54

Entäs jos chättää lankapuhelimella?

  Re: Monenlaista varkautta

Lähettäjä: Nalle Champion 
Päivämäärä:   20.7.24 20:01:36

upea palsta!, upea kirjoitus, mutta lievää suurempaa ymmärtämättömyyttä tekstini ajatuksen referoinnissa havaittavissa, pystyt varmaan parempaankin.

Chättäilysi on TC aina ihan huippua, vaikka tekisit sen faxilla.

  Re: Monenlaista varkautta

Lähettäjä: Torbjörn Carillo 
Päivämäärä:   20.7.24 20:15:12

Kiiros rakas!

  Re: Monenlaista varkautta

Lähettäjä: Nalle Champion 
Päivämäärä:   20.7.24 20:30:52

Forever yours! tähän perään vielä kuvitteellinen sydänemoji, tietenkin punainen.

  Re: Monenlaista varkautta

Lähettäjä: Sopuli 
Päivämäärä:   25.7.24 23:17:15

Miksei tätä palstaa saada vihdoin ja viimein rakennettua niin että vaatisi sisäänkirjautumisen ja tunnistautumisen. Loppuisi, tai vähenesi se paskan teko. Samalainen idea kun youtubessa, toimisi

  Re: Monenlaista varkautta

Lähettäjä: Nalle Champion 
Päivämäärä:   25.7.24 23:28:14

En vain kirjaudu sisään, vaan yritän taipua niin, että saan tunkea pääni omaan p.rseeseeni.
Vihdoinkin.

  Re: Monenlaista varkautta

Lähettäjä: Nalle Champion 
Päivämäärä:   26.7.24 09:09:18

Kuulehan nyt kaima, pystyn kaiken kirjoittamani julakisemaan myös omalla nimelläni ja olen aina kannattanut palstalla tunnistautumista ja rekisteröitymistä, mutta sen pitää koskea kaikkia.

Nimimerkkien "lainaaminen" kertoo paljon tämän lainaajan rajoittuneisuudesta ja elämän köyhyydestä.

  Re: Monenlaista varkautta

Lähettäjä: Nalle Champion 
Päivämäärä:   26.7.24 09:50:26

Ja tiedän kaikesta kaiken ja olen aina oikeassa. Siksi minua ei harmita se että, joku nimimerkkiäni lainaa.

  Re: Monenlaista varkautta

Lähettäjä: Nalle Champion 
Päivämäärä:   26.7.24 10:44:49

Sen vielä jotenkin ymmärtää näitä monia kirjoituksia lukiessa, ettei kehtaa omalla nimellään kirjoittaa, mutta se menee jo vähän yli, ettei kehtaa kirjoittaa edes OMALLA nimimerkillään.

  Re: Monenlaista varkautta

Lähettäjä: Nalle Champion 
Päivämäärä:   26.7.24 13:07:09

Minulla on tapana marista asioista joita muilta vaadin, vaikka en ole halukas itse niitä noudattaa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.