Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tekisi mieli lopettaa

Lähettäjä: loppu 
Päivämäärä:   14.12.18 13:52:06

Oikeesti, en jaksa enää!! Tekisi mieli lopettaa koko raviurheilu sen takia, etten jaksa enää arvostelua ja selän takana paskan jauhamista! Hevonen on pärjännyt starteissaan tosi hyvin, mutta jokaista mun tekemistä arvostellaan ja tuomitaan. Pahimpia on vanhat hevosukot, jotka ottaneet oppinsa vuosikymmeniä sitten. Edelleen kaikki pitäisi tehdä samalla tavalla kuin he ja kaikki mitä teen toisin, on väärin. Tämä on mun harrastus, päivätyöni on ihan jotain muuta. Miksi mä en vaan saa mennä tallille rauhoittumaan ja rentoutumaan ja viettämään aikaa oman hevoseni kanssa? Miksi mun pitää kokoajan olla tilivelvollinen jollekin?

  Re: Tekisi mieli lopettaa

Lähettäjä: Mäki 
Päivämäärä:   14.12.18 13:57:38

Jatkat samaa mallia vaan.niin ittekin teen ja hevoset pärjää..

  Re: Tekisi mieli lopettaa

Lähettäjä: Kateutta se on 
Päivämäärä:   14.12.18 14:03:36

Yleensä näitä arvostelijoita harmittaa ja käy kateeksi se, ettei heillä ole menestyvää hevosta. Paskanjauhajia maailmassa on liika, paskan luontiin ei tahdo löytyä porukkaa edes ravitalleilla. Tee niin kuin tykkäät ja nauti. Anna muiden nauttia siitä, että saavat arvostella. Jälkiviisaita riittää joka asiassa.

  Re: Tekisi mieli lopettaa

Lähettäjä: aja 
Päivämäärä:   14.12.18 14:05:23

Arvostellaan niitä vanhoja hevosukkojakin. Varsinkin, jos menestystä tulee.

  Re: Tekisi mieli lopettaa

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   14.12.18 14:05:25

loppu, todella huono provo, pitäisi miettiä hoitoon hakeutumista!

  Re: Tekisi mieli lopettaa

Lähettäjä: loppu 
Päivämäärä:   14.12.18 14:13:29

? Toivoisin, että olisi provo, mutta ei valitettavasti ole. Jaksan vain hyvän hevosen takia, mutta välillä on henkisesti niin raskasta.

  Re: Tekisi mieli lopettaa

Lähettäjä: Simo 
Päivämäärä:   14.12.18 14:28:41

Jos tuntuu siltä että pitää lopettaa niin sitten pitää lopettaa. Mitä sitä tarvitsee välittää kenenkään sanomisista itsellehän tai vieraan valmennettavan omistajalle sitä hommaa tekee. Tällä palstalla on turha avautua asiasta, kun kukaan ei voi sinua auttaa muut kuin sinä itse.

  Re: Tekisi mieli lopettaa

Lähettäjä: mies 
Päivämäärä:   14.12.18 14:34:16

nythän se on helppo lopettaa kun on pärjäävä heppa,löytyy ostajakin,älä sitten arvostele uuden omistajan tekemisiä.

  Re: Tekisi mieli lopettaa

Lähettäjä: Nonniin 
Päivämäärä:   14.12.18 14:39:33

Tallipaikan vaihtoa kannattais harkita.

  Re: Tekisi mieli lopettaa

Lähettäjä: Nyt reippautta 
Päivämäärä:   14.12.18 14:42:27

Älä hyvä ihminen käy lukemassa näitä tyhmiä juttuja. Pääset paljon helpommalla. Tiedän monia hevosihmisiä, jotka eivät näitä palstoja edes lue. Maailmaan mahtuu kaikenlaista höpöttäjää. Elä omaa elämääsi ja nouse näiden yläpuolelle. Ei näiden takia tarvitse yöuniaan menettää. Maailmassa sattuu pahempiakin asioita kuin nämä höpötykset täällä. Nyt reippaasti hevosten luo.

  Re: Tekisi mieli lopettaa

Lähettäjä: Ludwig wan B 
Päivämäärä:   14.12.18 15:01:44

Huvittavinta noiden arvostelijoiden suhteen on se, että he itsekin käyttävät salassa samoja menetelmiä joita ovat suureen ääneen julkisesti arvostelleet. Nauttivat vaan toisten kiusaamisesta.
Olen useampaan kertaan tällaisia arvostelijoita ko. asiasta "käräyttänyt" ja kuunnellut vuolaat selittelyt.......

  Re: Tekisi mieli lopettaa

Lähettäjä: Lin De Man 
Päivämäärä:   14.12.18 15:09:50

No jopa oot herkkä, jos kerran hevonen pärjää niin ei luulis turjakkeiden juttujen menevän ihon alle noin pahasti.
Kerää ittes ja haistata huonot kiusaajille.

  Re: Tekisi mieli lopettaa

Lähettäjä: Huh 
Päivämäärä:   14.12.18 15:16:24

Ihan kuin minun suulla puhuisit! Kateus ja jauhanta selän takana on ansaittua. Älä alennu samalle tasolle niin minäki teen, tsemppiä!

  Re: Tekisi mieli lopettaa

Lähettäjä: harrastaja 
Päivämäärä:   14.12.18 15:17:59

Kovimpia arvostelijoita ja innokkaimpia valmennusohjeiden jakajia on yleensä ne ketkä eivät itse ole koskaan menestyneet. Toki menestyvätkin valmentajat yleensä mielellään neuvovat, mutta vasta sitten, kun joku heiltä kysyy neuvoja.

  Re: Tekisi mieli lopettaa

Lähettäjä: loppu 
Päivämäärä:   14.12.18 15:23:03

Harrastaja - Tämän olen huomannut! Tosi-ammattilaiset eivät ehdi selän takan jauhamaan eikä ohjeistamaan, mutta mielellään neuvovat jos heiltä kysytään. He, jotka eivät ole kummoista menestystä saaneet, ovat ensimmäisenä äänessä. Ja tuntuu, että näillä vanhoilla hevosukoilla aika kultaa muistot, kun vain itse kehuskelevat menestyksellään, mutta muut eivät ole samaa mieltä menestyksestä...

  Re: Tekisi mieli lopettaa

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   14.12.18 16:05:50

Kannattaa lopettaa,täälläkin lyödään pillit pussiin.
Muutakin elämää on!!!

  Re: Tekisi mieli lopettaa

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   14.12.18 17:23:43

Pitääkö sun vajota noin alhaiselle tasolle. Ota oppia Ville Herttuasta, hän kuuntelee kun "paremmintietävät" neuvoo ja pitää häntä vasta alkajana ja sitten hän toimii kuten on toiminut aina ennenkin. Ei pidä ottaa kaikkia kuulemiaan asioita niin vakavasti. Hymyilet ja kiität kauniisti kaikiata neuvoista ja jatkat itse hyväksi havaitsemallasi tiellä. Totea vaikka, että hyvinhän me on pärjätty :D

  Re: Tekisi mieli lopettaa

Lähettäjä: xxx 
Päivämäärä:   14.12.18 18:14:11

Kateellisten takia ei kannata raviurheilua lopettaa,mutta moni voi joutua lopettamaan esim kalliin polttoaineen ym vuoksi.

  Re: Tekisi mieli lopettaa

Lähettäjä: loppu 
Päivämäärä:   15.12.18 21:00:55

:) - Näin olen yrittänyt tehdä, että kuuntelen ohjeita, kiitän niistä ja toimin sitten oman päätökseni mukaan. Mutta ärsyttää, kun kytätään vieressä ja arvostellaan. En vaan enää ymmärrä, että miksi.

  Re: Tekisi mieli lopettaa

Lähettäjä: Lop 
Päivämäärä:   16.12.18 06:40:25

Lopettajien määrä on tosi suuri ja lisää tulee.Taitaa kuolla koko laji.

  Re: Tekisi mieli lopettaa

Lähettäjä: Suosittelen 
Päivämäärä:   16.12.18 08:09:46

Kannattaa valita talli, jossa ei hyvällä katsota tallien kiertelijoitä ja kyttääjiä. Jos oma talli, porttikielto juoruämmille ja äijille.

  Re: Tekisi mieli lopettaa

Lähettäjä: Tottatosiaan 
Päivämäärä:   16.12.18 12:51:05

Menestyjällä riittää aina "ystäviä" ja kateellisia. Sille ei vaan mahda mitään. Arvostelijoiden tarkoitus on tehdö itselleen hyvä mieli sillä että mitätöidään toisen onnistuminen, kun he itse olis tietenkin onnistuneet paljon parmmin omilla neuvoillaan. Eli vika ei ole sinussa, vaan niissä jotka eivät kestä toisten onnistumisia!

  Re: Tekisi mieli lopettaa

Lähettäjä: Risto 
Päivämäärä:   16.12.18 13:24:42

Loppu puhuu asiaa.

Ja muista että säälin saa pyytämättäkin, mutta kateus pitää ansaita. Anna olemattomien räksyttää.

  Re: Tekisi mieli lopettaa

Lähettäjä: Le Roi Lion 
Päivämäärä:   16.12.18 14:53:42

Miksi olet kiinnostunut siitä mitä muut puhuvat? Harrastatko itseäsi varten vai siksi että saisit arvostusta arvostelijoiltasi? Jos ensimmäisen takia, niin tee niin kuin haluat ja jätä muiden puheet omaan arvoonsa. Jos jälkimmäisen takia, niin sitten teet kuten muut neuvovat ja unohdat menestymisen.

Ilmeisesti et tee hommaa itselläsi, joten suosittelen lopettamista.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.