Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   14.12.16 23:29:09

Jatketaan tänne ku oli tullu täyteen tuo edellinen!:) Laitan pisteelle mailia ku saan aikaseks vaik edelleen haen kyl ensisijaisesti työllä kattoo pääni ja hevosten päälle enkä sellasilla avuilla :DD

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.12.16 23:45:09

Työt ny on ihan yhtä tyhjän kanssa jos avut sopii. Kolme hevosta sopii heittämällä, viidessä on raja.

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: välimerkki 
Päivämäärä:   15.12.16 00:53:41

Edellinen http://forum.hevostalli.net/read.php?f=3&i=1541733&t=1541733

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: ori 
Päivämäärä:   15.12.16 11:09:54

Kyllä vähintään kymmenen vuotta nuorempia naisia kannattaa katsella. Tämä tuli mieleeni, kun näin muutaman harpun menevän rollaattorillaan lähikauppaan.

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: Greta 
Päivämäärä:   15.12.16 11:45:54

Oikeassa olet Ori. Miehet kehittyvät henkisesti niin hitaasti verrattuna naisiin, että todellakin naisen kannattaa hankkia mies, joka on häntä ainakin 10 vuotta vanhempi.
Valitettavasti kaikki (miehet kuin naisetkaan) eivät aikuistu koskaan. Tällaisia kannattaa välttää, jos etsii vakaata ja aikuista seuraa.

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   15.12.16 12:09:20

Samaa mieltä tos ikäasias et ei oo ikinä mieleenkää tullu ottaa oman ikästä kundia,mut nyt ku ikää tullu vähä enemmä(kohta 30v) ni nyt alkanu nuoremmistaki välil löytyy iha fiksuja yksilöitä ja sit taas jotkut vanhemmat on niin lapsellisia et ihmettelee mite elämä ei oo mitää opettanu..

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: ori 
Päivämäärä:   15.12.16 12:11:56

Siinä on sekin pointti, että eroissa nainen jättää useammin miehen. Eli mies tottunut tuohon naista enemmän. Päinvastaisessa tilanteessa naisen maailma romahtaisi pahemmin. Tämä yksi syy, miksi naiset ottavat mielellään vähän vanhemman miehen, jolloin mahdollisuus, että mies lähtee nuoremman naisen kelkkaan on pienempi. Tuosta oli joku tutkimuksen tapainenkin olemassa.

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: heppamies 
Päivämäärä:   15.12.16 12:25:58

orange laita säpö osoite niin otan sinuun yhteyttä.

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   15.12.16 14:19:03

Piste sai nyt s.postii,toiv meni perille :)

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.12.16 14:42:34

Ei oo mitään mailia tullut. Jos laitoit osoitteen käsin, niin se eka kirjain on pieni l, ei iso I.

  Re: RAVIDEITTI 3

LähettäjäUskonto10matikka4 
Päivämäärä:   15.12.16 21:02:11

06 alueella vaikuttava 39v mies kaipaisi rinnalleen hevosnaista. Sen kummempia kriteereitä en aseta. Päässä pitää liikkua muutakin kuin se keltainen neste ja ulkoinen olemus olis oltava sellainen, että ilkee liikkua valoisan aikaan myös kylillä :) Rock-henkisyys on plussaa ja muutenkin saa ja pitää löytyä särmää. Täällä viestiäsi odottaa kuvailemani kaltainen miespuolinen versio, josta löytyy miljoona muutakin niin hyvää kuin vähemmän hyvää piirrettä :)

Ps. Nimimerkki R. Täällä sinulle ja hevosillesi olisi katto pään päälle :)

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: xxx 
Päivämäärä:   15.12.16 22:42:30

Vähä huono alottaa parisuhdetta ilman tutustumis aikaa.

Itse olen uusiopoikamies mv ravimies,naisista ei ole pulaa,kyllähän silti hevosnainen kiinnostais,jos kaikki muuten natsais,tärkeintä että kemiat kohtaa on sitten ravinainen tai muu daami.

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   15.12.16 23:10:54

Pisteelle uus mailiyritys :) Mä kyl kuulostasin just tolle ylempänä olevalle Uskonto10matikka4 sopivalt et oon vähän rockhenkinen ja en oo ylpee ja kai mun kaa kehtais kulkee kadul suht lähekkäinki kovi hirveesti häpeilemättä ja särmää on välil kai liikaaki,ku oppii tuntee :D Tälhä menol mul on koht oikee valinnanvaraa et mihin suuntaan sitä lähtis et ehkä tilanne ei ookkaa nii toivoton vaik noita hevosiaki o kertyny tonki verra!:)

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.12.16 23:56:51

Vastasin mailiin. Mut jos toi uskonto10matikka4 kuulostaa sopivammalta niin en vastusta.

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   16.12.16 00:09:17

Katsotaan :) Sait jo takas mailia :)

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   16.12.16 19:07:02

Mites muut sinkut aikoo viettää vkoloppua?:) Onko porukka paljo raveissa tai oks pikkujouluja yms?:) Tääl ihan normiarkee vaan,illalla iltatalliin ja aamulla taas ja perushommaa vaan :)

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: Hellu 
Päivämäärä:   16.12.16 20:23:41

Mistäpäin xxx on?

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   17.12.16 18:29:45

Reilu parikymppinen hevosia harrastanut ja niiden kanssa työskennellyt nainen Pirkanmaalta olisi vapaalla jalalla. Nykyisellään ei hevosia elämässä mutta sen tilanteen soisin muuttuvan. :) Sopiva mies olisi hakusissa, hevosilla tai ilman, eläinrakkaus melko ratkaiseva tekijä.

  Re: RAVIDEITTI 3

LähettäjäUskonto10matikka4 
Päivämäärä:   17.12.16 18:36:23

K voisi laittaa viestiä, samoin R ja ABCDEFGHIJ LMNOPQ STUWXYZÅÄÖ :)

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   17.12.16 18:52:14

No en voi laittaa viestiä, kun en oo rokkihenkinen enkä katseenkestävä. Yksin joutuisit käydä kalijoilla...

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: xxx 
Päivämäärä:   17.12.16 20:52:15

JOS laitat hellu säpöosoitteen niin kerron sitten lisää.

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: mysteeri 
Päivämäärä:   17.12.16 21:24:10

Vai että rollaattorilla kauppaan...Mitä ikärasismia. Olen 41, mutta aina luullaan n. 30-vuotiaaksi. Enkä tosiaan huolis mitään vanhaa ukkoa, koska nuori olen vielä itsekkin.

  Re: RAVIDEITTI 3

LähettäjäUskonto10matikka4 
Päivämäärä:   17.12.16 22:35:09

Ö minä en pahemmin kaljoilla käy

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   17.12.16 23:16:18

Mä kyllä taisinki laittaa sulle viestii jo jos vaa sit osote meni oikee :)

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: Hevosmies10 
Päivämäärä:   18.12.16 16:19:22

Täälläkin yks sinkkumies seurailee taustalla keskustelua...

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: minä vain 
Päivämäärä:   18.12.16 17:34:43

Täällä taas yksi sinkkunainen eteläisestä Suomesta seurailee keskustelua. Teini en enää ole, en käytökseltäni enkä iältäni, mutta hyvin säilynyt. Hevosia on tällä hetkellä yksi.

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: xxx 
Päivämäärä:   18.12.16 20:05:57

Pistäkää sinkkunaiset niitä säpöosoitteita.

ja hellulle vielä satakunnasta.!!!.

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: Johanna 
Päivämäärä:   19.12.16 16:48:55

Löytyisikö Pohjanmaa/P-Pohjanmaa alueelta hevosia harrastavaa,eläinrakasta miestä ystäväksi,mahdollisesti myös elämänkumppaniksi katseenkestävälle 40-vuotiaalle naiselle.Huumoria ja pilkettä silmässä löytyy ja sitä odotan myös mieheltä.Ravihevoset ja eläimet ovat sydäntä lähellä,sitä Oikeaa jakamaan arkea ei vain vielä ole löytynyt.Löytyisikö tätä kautta?

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: j 
Päivämäärä:   19.12.16 17:03:29

Löytyisi täältä.Pistäppä Johanna sähköpostiosoite niin otan yhteyttä.

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: kemiaa 
Päivämäärä:   19.12.16 17:13:33

Mistä päin mysteeri on? Oma nimimerkkini valittu sen mukaan, että nykytieteen mukaan nainen valitsee miehen hajun perusteella. Nimenomaan tietyn hajun joka kertoo vahvasta immuunijärjestelmästä.

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: Johanna 
Päivämäärä:   19.12.16 17:15:52

j ; Johannam78@suomi24.fi

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: heppamies 
Päivämäärä:   19.12.16 17:47:39

minne orange on hävinny

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: mysteeri 
Päivämäärä:   19.12.16 17:52:37

Mysteeri on etelästä. Menin muuten jotenkin ihan sekaisin. Ostin varsasta osuuden...

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: kemiaa 
Päivämäärä:   19.12.16 18:22:36

Hyvä sijoitus:) Elämyksia ja realistiset mahdollisuudet tienatakin - toisin kuin esim. lotossa. Etelä-Suomi passaa mulle. Itseäni kuvailisin, että en ole perusmassaa vaan mahdollisesti arvokiveä, jotka liitetään perusmassalla toisiinsa. Kivi ei ole kuitenkaan hiottu eli se saattaa joskus raapaista. Meniköhän liian filosofiseksi...

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: kemiaa 
Päivämäärä:   19.12.16 20:47:34

Ilmeisesti kemiat ei kohtaa... Tarkennettakoon sen verran että en ole mikään tärkeilijä. Ennemmin joskus nuorempana tuli hulluteltua. Liekö nyt jo tuo ikä takana? Ja tuo loppu liittyy esim siihen, että joissain asioissa joustan ja joissain en. Piste.

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: mysteeri 
Päivämäärä:   19.12.16 21:19:52

Arvokivi täälläkin! Perusmassasta kaukana. Sama täällä jossain joustan, jossain en. Useimmiten en :D

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: kemiaa 
Päivämäärä:   19.12.16 21:25:14

Oikein! Särmää pitää olla.

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: Ana L. Yytikko 
Päivämäärä:   19.12.16 21:29:50

Miesten premium ikä on 35-55 ja naisten 21-27, kannattaa omasta iästä huolimatta tähdätä aina sinne.

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   19.12.16 22:57:31

Täällä kaipais edellee uutta kotia kolmekymppinen naikkonen heppojensa kaa!!:) Oon iloinen ja avoin,mutta myös luonnetta löytyy et sanon kyllä mielipiteeni,mutta en valita turhasta ja oon työteliäs ja rehellinen ja sitä arvostan myös muissa. Kumppani rinnalle ois kiva tai sit voin vaan ryhtyy jonkun talli-ja kotiorjaks :))

  Re: RAVIDEITTI 3

LähettäjäUskonto10matikka4 
Päivämäärä:   19.12.16 23:58:40

Johannalle lähti postia:)

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: KTt 
Päivämäärä:   20.12.16 11:52:17

Kuulostat R kyllä tosi hyvältä että voisin laittaa sulle viestiä tulemaan...

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: kemiaa 
Päivämäärä:   20.12.16 19:10:02

Onko hyviä uudenvuoden menoja? Pitää pikku jännityksessä ehtiikö parantua siihen mennessä, koska just iski flunssa. Joulu menee varmaan sairastellessa makuaisti hieman turtuneena. Vinkiksi 20-35 vuotiaille Lahden Seurahuone joulupäivän "iltamat". Ulkona voit varautua jonottamaan... Tsekkasin huvikseni niin 288 osallistujaa jo nyt facebook plus muut. Itse vähän liian vanha noihin, mutta pari kertaa tuli nuorempana vuosia sitten käytyä. Normaalisti tuli joulut vietettyä rauhallisissa merkeissä perhepiirissä tuolloin.

Onko "mysteeri" käynyt jo silittelemässä kimppahevosta? Ethän missannut omenoita tai porkkanoita!

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   20.12.16 20:19:04

Tääl kyl tiedos iha rauhallinen joulu kera heppojen ja vanhempien ja lahti liian kaukana et lähtis sinne menoihin,mut täytyypä pitää mieles!:)

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: kemiaa 
Päivämäärä:   20.12.16 20:33:19

Omastakin mielestä joulu rauhoittumisen aikaa, mutta "nuoruus ja hulluus". Silloin kun itse kävin niin kahden kerroksen bileet (kuten varmaan nytkin?), melkein sadan metrin jono ulkona ja lattia lasitettu illan päätteetksi. Joku vieras nainen alkoi työntää peppuaan minua vastaan sisällä baarijonossa, ja enhän minä päässyt liikkumaan taaksepäin millään, koska olin jonon viimeinen :) Tuolle asteelle ne kemiat kuitenkin jäi loppupeleissä. Olisi ollut ehkä kiinnostava nainen pidemmällä tähtäimellä, mutta sen kaveri tuli väliin sotkemaan alta aikayksikön. Että tuollaista.

Lahti itselläkin nykyään vähän kauempana.

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: kemiaa 
Päivämäärä:   20.12.16 20:45:47

Koska tuosta voi saada väärän kuvan rivien välistä lukemalla niin siis oikeasti nainen oli tuo aktiivinen puolisko baarijonossa. Mutta harva mies tuota pahaksi panisi :)

Alakerrassa taisi olla nuorempaa ja yläkerrassa ikähaarukka laajempi tuolloin. Nykyään ???

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: mysteeri 
Päivämäärä:   20.12.16 21:12:03

En ole vielä nähnyt kimppavarsaa, koska se on toisella puolella Suomea. Menee varmaan keväälle/kesälle. Hinku olis kyl kova :) Muuttanee onneksi myöhemmin tänne etelämmäksi.

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: kemiaa 
Päivämäärä:   20.12.16 21:51:05

Fiksusti järjestetty. Etelässä kuitenkin valmennusmaksut korkeammat ja jos ei vielä kilpaile, niin saatte vähän säästöä. Itsellä myös varsa, jonka tulevaisuutta tässä suunnittelen kaikille osapuolille parhaimman mukaan. Kyllä se voi joskus olla aivan huippu. Isän jälkeläisten voittoprosentti kai yli 25% ja emänisä Pine Chip. Kaksivuotias puolisisar lopetellut kahtatoista 500m kilpailussa. Tiedä vaikka kohdattaisiin "taistelutantereella" joskus varsojen muodossa. Voin jo valmiiksi tilata voittoshampanjat itselle :) Leikkiä...

Kimppahevonen tuosta saattaa tulla, katsotaan. Kulut sen verran suuret kuitenkin kun yksi työprojekti voi niellä 20.000e myös (ei mikään autoprojekti). Vaikka olenkin kk:ssa (ei kauppa kk) lukenut jonkun kaupallisen kurssin - kansantalous?? plus joku toinen, niin käytäntö kuitenkin raha-asioissa parhaiten opettaa. Ja kantapään kautta ne yleensä menee.

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: kemiaa 
Päivämäärä:   20.12.16 21:54:18

tuo 12 lopetus siis 500m MATKALLA kaksivuotiaana :)

  Re: RAVIDEITTI 3

LähettäjäYksinkaksin 
Päivämäärä:   20.12.16 22:09:24

Ei auta, on se itsekin kokeiltava, että löytyykö täältä mitään tai ketään ;)

Täällä olisi 03-alueella töissä käyvä, hevosia ja raviurheilua harrastava nainen vapaana. Vuosia on kertynyt 35 ja ulkoinen olemus sen verran kohdallaan, että kehtaa kavereillekin näyttää ja muuallekin kuin talliin tai latoon viedä ;) Iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn ja muutenkin olen luonteeltani reipas, ahkera ja toiset huomioon ottava. Toisaalta olen myös itsepäinen jääräpää, joten käsittelytaito olisi enemmän kuin suotava ominaisuus miehessä ;)

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: ethän 
Päivämäärä:   20.12.16 23:21:57

retkahda vielä tämäniltaisiin. Huomenna pidot paranee (kirjeidesi suhteen). Nyt ei ehdi.

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: Jestiina 
Päivämäärä:   20.12.16 23:55:21

Täällähän olisi miehille nyt ihan valita asti. Missä ne miehet luuraa?!

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: Khyyl 
Päivämäärä:   21.12.16 00:02:39

Ei kannata hosua.

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: heppamies 
Päivämäärä:   21.12.16 10:57:50

yksinkaksin pistäs säpo näkyviin niin täs ois katseen kestävä heppamies tarjolla omat tallit ja sydeemit vain ahkera emäntä puutuu

  Re: RAVIDEITTI 3

LähettäjäYksinkaksin 
Päivämäärä:   21.12.16 11:28:54

Sähköposti löytyy nimimerkkiä klikkaamalla tai voinhan sen tähänkin laittaa eli pikkumyy-81@suomi24.fi :)

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: heppamies 
Päivämäärä:   21.12.16 12:44:48

etelä pohjanmaalta 45v laita kerrohan itestäs lisää miska laita säpo

  Re: RAVIDEITTI 3

LähettäjäTunturi 
Päivämäärä:   21.12.16 14:21:51

Mahtaiskohan löytyä mukavaa viikinkiä jolla hevosmiehen sydän ja joka ei noitia pelkää

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: W 
Päivämäärä:   21.12.16 14:48:47

Täält ei vissii 25-30v kundeja löydy ollenkaan?

  Re: RAVIDEITTI 3

LähettäjäYksinkaksin 
Päivämäärä:   21.12.16 16:22:03

heppamiehen kanssa ei meilläkään oikein asuinpaikat osu kohalleen, mutta eiköhän sieltä lähempääkin tarjontaa löydy :) Jokinmoinen välimatka ei mua haittaa, sanotaanko vaikka, että jos sadan kilometrin säteeltä löytyisi :)

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: heppamies 
Päivämäärä:   21.12.16 16:22:41

no ainahan voi muuttaa

  Re: RAVIDEITTI 3

LähettäjäYksinkaksin 
Päivämäärä:   21.12.16 16:28:27

Voi muuttaa, mutta ennen muuttoa olisi mukavampi vähän tutustua ja se taas on vähän helpompaa hieman lähempänä asuvan kanssa :)

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: heppamies 
Päivämäärä:   21.12.16 17:52:32

no mistä päin oot mulla on auto jolla pääsee eressuntakas välimatka ei oo kun hiraste ei este

  Re: RAVIDEITTI 3

LähettäjäYksinkaksin 
Päivämäärä:   21.12.16 20:32:35

heppamies etsii nyt vaan sieltä vähän lähempää omia nurkkia ;) On mullakin auto ja hevosellakin pääsee jos niikseen tulee, mutta silti: etelä-pohjanmaa on liian kaukana.

  Re: RAVIDEITTI 3

LähettäjäUskonto10matikka4 
Päivämäärä:   21.12.16 21:14:42

No löytyykö sitä kätevää emäntää keski-pohjanmaalle 38v miehelle:)

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: I'm a man 
Päivämäärä:   21.12.16 22:51:40

Missäpäin suomea miska asustaa ja mitä etsit?

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: heppamies 
Päivämäärä:   22.12.16 10:29:20

no löytyykö täällä niitä naisia jolle etelä-pohjalaisuus ei oo ongelma

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: Hevostelija 
Päivämäärä:   22.12.16 11:04:17

täällä olis nainen jolle etelä-pohjalaisuus ei tuota ongelmia.Mitäs sinä etsit?

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: Heppamies 
Päivämäärä:   22.12.16 21:21:06

Hevostelialle. etsin tarmokasta näistä joka osaa käsitellä hevosia ja miestä
Tallit on ja hevosia mutta emäntä puuttuu.pitäs olla kansainvälinen kielitaito hyväksi.muusakin kun suuteloimisessa😂 laita söpö niin jatketaan siellä
Ps.ei Oo Kiva olla yksin

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.12.16 21:45:27

opettele kirjotaman ekkana :p

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: Heppamies 
Päivämäärä:   22.12.16 21:51:50

Jee hyvää vitsi kun tää kone kirjoitteloo mitä sattuu jos ei aina huomaa korjailla sitä

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: Heppamies 
Päivämäärä:   22.12.16 22:22:25

Joo Miska puhuu Vähä mutta asiaa😉

  Re: RAVIDEITTI 3

LähettäjäUskonto10matikka4 
Päivämäärä:   22.12.16 23:06:52

Löytyykös naista jolle keski-pohjanmaa ei ole ongelma:)? Tarkenna itse olen sinne vasta rantautunut, hoidettavana on jumalattoman paljon hevosia, emäntä olis enemmän kuin tervetullut :)

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: hojohojo 
Päivämäärä:   22.12.16 23:49:18

meikällä hevonen startilla eli kyllä oon!

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: LQ 
Päivämäärä:   22.12.16 23:57:28

Täältä löytyy ahkera ja katseenkestävä hevosnainen, mutta kun olen vaikea tamma, niin vain ammattimiehelle sopiva ;) :D

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   23.12.16 09:10:20

mistäpäin miska ouluun matkustaa?
ja LQ tällolis yleensäkin vaikeitten tammojen kans pärjäävä hevosmies,
kunhan et ole sellanen joka ei pysy aidois ja omalla tontilla, muut on sit pikkuvikoja saa vähän purra ja joskus hiukka potkastakin;)

  Re: RAVIDEITTI 3

LähettäjäKaske 
Päivämäärä:   23.12.16 14:57:23

hojohojo, laita s-postia,Ouluun raveihin tulossa oleva sinkkumies ois kiinnostunut.

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: Arto 
Päivämäärä:   23.12.16 17:21:43

no, eikös Miska ole mies??Itse tunnen 5 miska nimistä,kaikki miehiä Tuli vaan mieleen kun kehut että olet vaikeiden kanssa pärjäävä mies, siinä haastetta,kun miehen koetat saada ;)

  Re: RAVIDEITTI 3

LähettäjäSingle -71 
Päivämäärä:   23.12.16 17:23:52

Löytyykö Ouluun raveihin tulossa olevia sinkkunaisia?? Viestiä ois kiva saada. Vaikka tavatakin.

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: LQ 
Päivämäärä:   23.12.16 18:39:40

no: Kyllä tämä tamma omalla tontilla kestää hyvinkin. Etsinnässä vakikuski joka ei ajele laina-ajokeilla ;) :D

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: Unelias 
Päivämäärä:   23.12.16 19:53:31

Uskonto10matikka4, onko ne hevoset sun omia vai ootko vieraalla töissä? Olisko niiden hoidossa siis riittävästi töitä sille sun tulevalle emännällekin?

  Re: RAVIDEITTI 3

LähettäjäDarla 
Päivämäärä:   23.12.16 21:23:29

Täällä olisi reilu kolmekymppinen nainen vailla seuraa, sijaintina Etelä-Suomi ja kiinnostuksen kohteena miehet ikähaarukassa 30-45. Olen hevosihminen, en todellakaan mikään ammattilainen, mutta jos vaan mahdollista viihdyn tallilla kumpparit jalassa ja talikko kädessä. Kokonaan omia hevosia ei tällä hetkellä ole, vain osuus kimppahevosesta.
Lapsia ei ole eikä tule, pari koiraa löytyy. Asun tällä hetkellä kaupungissa, mutta veri vetää maaseudulle. Hevosten lisäksi tykkään lenkkeilystä, lukemisesta ja neulomisesta. Baareissa en viihdy, mutta hyvällä porukalla saunominen ja illan istuminen on eri asia. Jokapäiväistä alkoholin kanssa läträilyä en jaksa katsoa.

Olen luonteeltani tasainen ja arvostan sellaista jämäkkää kiltteyttä muissakin ihmisissä. Heikkohermoiset huutajat ynnämuut jätän omaan arvoonsa. Olen välillä vähän liiankin kova huolehtimaan ja murehtimaan, joten toisen stressi-erkin tai täyden huithapelin kanssa tulisimme varmaan molemmat hulluiksi, mutta sopivalla tavalla lupsakka seuralainen saa minustakin parhaat puolet esiin.
Huumorin saa tarjoilla mustana, viskin kuivana.

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   23.12.16 22:25:28

missäpäin LQ asustaa, ja minkä ikäistä ohjastajaa olet katellut.
minulla ei ole tapana vieraita ajella, eikä naapurin tammatkaan kiinnosta;),
vaan jos oman sais niin siitä pitäisin hyvän huolen, reenipaikat ja kortteeri ensiluokaiset!

  Re: RAVIDEITTI 3

LähettäjäUskonto10matikka4 
Päivämäärä:   23.12.16 22:25:41

Unelias, sekä että ja ihan varmasti riittäisi töitä tulevalle emännällekin :)

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: LQ 
Päivämäärä:   23.12.16 23:14:49

Keskisessä Suomessa ja 40+. Minkä ikäinen kuski tarjolla? :D

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: Niisku-Neiti 
Päivämäärä:   24.12.16 00:21:19

Olenkohan mä lepakko, kun nuo naiset kuulostavat kiinnostavammilta kuin miehet tässä ketjussa?

Niinku tuo Darla, ottakaa nyt joku mies tuosta äkkiä emäntä.

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: I'm a man 
Päivämäärä:   24.12.16 00:48:51

May be or may be not :-/

<https://www.youtube.com/watch?v=vWZlwsvapDk&list=RDvWZlwsvapDk#t=22>

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   24.12.16 07:41:13

voi harmi, vanhempi olen.
vaikkakin nuorekas ja muutenkin kunnossa:)

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: Oldman 
Päivämäärä:   24.12.16 08:10:51

Moi! Olen tiukkoihin housuihn pukeutuva, 76v ravimies. Löytiskö tältä 2025 vuotiasta naista elämänkumppaniksi? Minä ajattelin koettaa onneani ,kun dannylla on myös 23v tyttöuystävä, ja ikä suunnilleen smaa tasoa minun kanssa. Minun lapsenlapsenlapsi ois samaa ikää kuin tuleva nuorikkoni. Voisitte yhdessä käydä baareissa,kun en jaksa itse enää. Ihan omillaan tuleva oleva olen,eläke ei suri,mutta sillä elää 2 henkilöä ja jos vauva tulee sa senkin elätetyä, Viagraa on,joten sekin puoli kunnossa. S-posteja kehiin :)

  Re: RAVIDEITTI 3

LähettäjäDarla 
Päivämäärä:   24.12.16 08:15:06

Niisku-Neiti; taitaa vaan olla, että naisväki osaa vähän paremmin esittäytyä. Ties miten hurmaavia ravimiehiä täälläkin käy, kunhan saisivat näppäimistöstä sen verran irti, että pääsisivät kunnolla kertomaan itsestään. :D

Olen nyt ollut pari vuotta sinkkuna ja täällä kaupungissa en edes viitsi yrittää deittailla ketään, koska tiedän että haluan asua maalla ja pitää elukoita, ja stadilaiselle se on ihan utopiaa. Olen sen verran omatoiminen, että muutan vaikka sitten yksin johonkin torppaan erakoitumaan.

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: Miss Doris 
Päivämäärä:   24.12.16 08:27:42

Täälläkin huhuilee miestä kahden hevosen omistajatar tyttö pohjoisesta. Käyn etelässä välillä kisaan,joten myös paikka jossa voi hevosten kanssa yöpyä. Olen etsimässä miestä,joten muutto mahdollinen myös miehen perässä. Ikää kertynyt vähän päälle 30-v. joskus alkoholia,harvoin,baareissa en viihdy. Koti-illat tärkeitä,yhdessä olo ja hevostelua. Lapsia on, eikä haittaa jos toisellakin on. Sänkyyn en heti hyppää,joten sen perään haihattelijat raakaan pois heti,
Asun pientä ok-taloa,joten myös tänne voi ottaa miehen tallitöihin ;) Riemut ja surut yhdessä vastaanottaan. Takan äärellä kainalossa,viinilasikin voi siinä mennä sivussa,vilti päällä romanttisesti sohvalla istuen.

  Re: RAVIDEITTI 3

LähettäjäLiina 
Päivämäärä:   24.12.16 09:36:36

Vaalea hevosnainen eteläisestä Suomesta huhuilee mukavan hevosmiehen perään. Olisi mukavaa jakaa niin hevosarki kuin muukin arki jonkun mukavan miehen kanssa. Jos olisit siinä 47-55v mukavan ja luotettavan luonteen omaava, niin olisi kiva tutustua. Hevosia on tällä hetkellä yksi.

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   24.12.16 15:15:43

Pitäisköhän luoda itsellekin sähköpostiosoite jonka vois tänne laittaa ;) Täällä tuntuu kirjoittelevan useampi omaan ikäluokkaani kuuluva vapaa hevosnainen niin, jos vaikka löytyis samanhenkistä seuraa :)
Itse olen nelikymppinen töissä käyvä mies Kaakkois-Suomesta jolla hevoset on harrastuksena. Omia hevosiakin on. Tupakkaa en polta. Alkoholia käytän, mutta humalassa olen hyvin harvoin. Edellisestä ravintolaillastakin taitaa olla aikaa jo useampi vuosi.
Omia lapsia ei ole, mutta ei se haittaa, jos niitä toisella on.

  Re: RAVIDEITTI 3

LähettäjäUskonto10matikka4 
Päivämäärä:   24.12.16 18:10:13

Minäpä teen nyt sitten esittely tekstin, jos se on siitä kiinni:)

Ikää on pian 39v, pituutta 185cm ja paino vaihtelaa 83-90kg välillä, riippuu miten jaksan kokata:) Niin syöminen on heti nukkumisen jälkeen parasta ikinä:) Sijaintini: Keski-Pohjanmaa, tarkemmat koordinaatit saa kyllä jos aihetta ilmenee.

Olen varmasti monien mielestä aivan mahtava tyyppi, mutta varmasti myös monen mielestä täydellinen @!#$. Itse koen kuuluvani tuohon ensimmäiseen ryhmään ;) Viljelen huumoria ja sarkasmia välillä jopa liikaakin, eikä itselleni nauraminenkaan ole vierasta. Toisinaan taas sorrun pohdiskelemaan asioita hyvinkin syvällisesti. Olen monessa mielessä hyvin mustavalkoinen tyyppi, mutta vähintään yhtä monessa erittäinkin värikäs. Olen elänyt täysillä ja jopa vaaroja kaihtamatta, kokemuksia on karttunut monelta elämän eri osa-alueelta ja osaan arvostaa niitä pieniäkin hetkiä.
Osaan puhua ja pussata, mutta olen myös mies joka päästää sisäisen luolamiehensä aina tarpeen tullen ja aika-ajoin vallalle.
Olen mies joka uskaltaa ja osaa vaatia, mutta osaa myös antaa takaisinkin vähintään yhtä paljon.
Toiselle voin olla maailman paras mies tai ystävä, kun taas toiselle pahin painajainen:) Olen mies joka on äärimäisen utelias, kokeilunhaluinen ja jonka kieli on välillä hyvinkin terävä, vikkelä ja hellä, tilanteesta ja käyttötarkoituksesta riippuen:)

Lyhyesti sanottuna, olen @!#$ ristiriitainen ihminen, joka etsii tai on etsimättä sitä jotain... Mitä se on ...? Millainen hän on...? Sitä en tiedä itsekään... Sen tietää vain tutustumalla ja tapaamalla.
Kuten aiemmin jo kerroin, hevosia paljon ja niiden lisäksi muutama ios koira, joten tällaisen kaksi jalkaisen lisäksi tulisi tykätä myös laumastani:)

Kelpaako:)

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: LQ 
Päivämäärä:   24.12.16 23:31:48

no: Parempi vanhempi ;) :D Itsekkin yli 45v :D

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: Miska 
Päivämäärä:   24.12.16 23:49:16

Miska tulee himpan verran Oulun eteläpuolelta. Liinakko, luonteikas ja eloisaksikin kehuttu. Tarkoitus pyörähtää anniskeluravintolassakin katsomon puolella vaikken todellakaan rohkaisua tarvi sanoakseni asioista sen mitä ajattelen ja mieluiten päin naamaa, nurkan takana minulla ei ole tapana asioita huudella-

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: Miska 
Päivämäärä:   24.12.16 23:57:05

-karkasi kun puhelimesta naputan :) Niin ja tapana asiat laukoa kasvotusten ja sanon ne joita moni ajattelee. Ystäville ja kavereille ikuisesti lojaali, varmasti liikaakin joskus etten tajua omaa etuani. Työnarkomaani olen ja alla ja edessä ollut satoja hevosia, parhautta <3 hevoset olleet n 40 v SE juttu ja ovat edelleen.

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: Mischa 
Päivämäärä:   25.12.16 01:00:22

Miska, tule moikkaan naamakkain. Olen Äimärautiolla, niin varikolla kuin katsomossakin.

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: Miska 
Päivämäärä:   25.12.16 08:15:28

Vähän tarkemmat tuntomerkit tarvii kun tän palstan nicin ;) anna joku vinkki :) ikähaarukka, hiusten väri jos on ja ehkä pituus :)

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: Mischa 
Päivämäärä:   25.12.16 12:40:33

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/02/1980_USSR_stamp_Olympic_mascot.jpg

  Re: RAVIDEITTI 3

LähettäjäDarla 
Päivämäärä:   25.12.16 12:48:39

Jep; siitä vaan sitten sähköpostiosoitetta keksimään, luulisi että postia tulee noin kunnollisen kuuloiselle tyypille.

Onkos kukaan muu menossa Pilvenmäelle 1.1.? :)

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: Heppamies 
Päivämäärä:   25.12.16 16:07:19

Ei tällä Oo sitten naista joka Ois valmis tulee lakeuksille.raviurheilun pyhäköö

  Re: RAVIDEITTI 3

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   25.12.16 19:52:51

mikä on LQ.n kotirata, alkoi kiinnostaan kinkkua sulatellessa:).
täällä olis kunnollinen mies vapaana, savuton ja lähes alkoton, ja muutenkin ihan kohtu hyvin säilynytkin jolla ei rintakehä ole laskeutumassa housuihin,
eikä muitakaan paheita ole ilmaantunut!

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.