Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Läskit katkaisee hevosten selät

Lähettäjä: k. 
Päivämäärä:   8.10.26 02:33:35

Ratsastukseen ehdoton painoraja 70kg. Ja se pitäisi saada lakiin. Rikkomuksesta istutettaisiin joku 250kg tantta nelinkonti pakotetun rikollisen päälle - siinä omien nikamien rutinaa kuunnellessa ymmärtäisi vihdoin miltä hevosparasta tuntuu.

Läskit käyttää väkivaltaa hevosia kohtaan - ehkä oikeustalon on aika antaa samalla mitalla takaisin?

Re: Läskit katkaisee hevosten selät

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   8.10.26 03:06:56

Aika kalliiksi tulee valtiolle tämmöinen pelleily :D

Lähettäjä: Ääääää 
Päivämäärä:   8.10.26 03:36:37

K,,rahat tiukilla kun ärsyttää noin kovin ihmiset joilla on jopa varaa syödä.

Lähettäjä: hejejje 
Päivämäärä:   8.10.26 03:40:02

Paljonko aloittaja itse painaa? Ethän vain ole yli 5-kiloinen?

Lähettäjä: Moro 
Päivämäärä:   8.10.26 04:25:04

Veikkaan että aloittaja on kypsä 3,5 kiloinen.

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   8.10.26 08:04:48

Tämä sääntö koskisi tietenkin vain naisia, sillä miesten 80kg on vähemmän kuin naisten 80kg. ;)

Huomautan, että itse en ratsasta, koska olen liian lihava just nyt. Onneksi hevosten kanssa voi tehdä muutakin ja omaan painoon on myös mahdollista vaikuttaa.

Lähettäjä: Jkj 
Päivämäärä:   8.10.26 08:23:49

Christian Ahlmann 88 kg sitten ekana rangaistavaksi. Aloittaja, hae itsellesi apua. Minä painan 52 kg, mutta aloittajan kaltaiset sekopäät keksivät, että olen yli 70 kg ja ulvoivat kaikille, miten hirveää rääkkäystä tämä on 156 cm welsh cobille. Minulla on joo paksut reidet, mutta lihavaa ei saa kyllä tekemälläkään.

Lähettäjä: --23 
Päivämäärä:   8.10.26 11:25:02

Onko aloittajalla kaikki hyvin? Apua saa hakeutumalla alueesi terveydenhuoltoon. Olipa tämä tarkoitettu provoksi tai oikea avautuminen. Kertoo tämä että aloittajan olisi syytä hakeutua ammattiavun piiriin.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   8.10.26 11:39:13

aloittajalla monta ketjua. Joku raukka jollei ole elämää. Painaa itse yli 100kiloa ja huutelee täällä.. liikaa aikaa..taitaa työtönkin olla:D

Lähettäjä: 175cm 
Päivämäärä:   8.10.26 12:01:04

Mä näytän lähes tulkoon samalta 75kg ja 85kg. Ei kukaan usko kun kerron nykyisen painoni. Ja olen suht urheilullisen näköinenkin. En jäisi kiinni ellei tallille tuotaisi vaakaa. Lääkkeet nosti painon ja se on enimmäkseen kovan janon aiheuttamaa. Tallilla on oikeasti läskejäkin lyhyitä tätejä jotka painaa samanverran.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   8.10.26 15:51:14

^ Se on ihan sama miltä näytät - hevonen kärsii takiasi. Ja olet vielä ylpeä! Häpeä, vtun oksetus.

Lähettäjä: o60o6 
Päivämäärä:   8.10.26 16:03:22

Älkää ottako mukaan noita GP-ratsastajia hevosineen. Ei noilla ratsastajilla huippuhevosineen ole mitään tekemistä osaamattomien harrastajien ja heidän könkkäävien hevostensa kanssa.

Vai vertaatteko jopoa ja Ferraria? Jos ette, niin älkää myöskään verratko Ahlmannia ja ratsastuskoululaista...

Lähettäjä: o60o6 
Päivämäärä:   8.10.26 16:05:40

Ja jokaiselle urputtajalle, minä olen 163 cm mutten koskaan ole ollut edes 60-kiloinen, eli itse en ole läski. Mutten myöskään ratsastajana tasoltani kisaamassa Ahlmannin tai Stegarsin kanssa samalla radalla...

Lähettäjä: joo joo 
Päivämäärä:   8.10.26 18:48:04

Miten Ahlmannin 88 kg ei katkaise hevosen selkää, mutta rouva ratsastuskoululaisen 85 kg katkaisee? Lapsellista vouhotusta taas.

Lähettäjä: Apua 
Päivämäärä:   8.10.26 18:51:39

Hae aloittaja apua, olet vain ja ainoastaan nolo.

Lähettäjä: Elina 
Päivämäärä:   8.10.26 19:00:02

Hohhoijaa.... Jollakin levysoitin jäänyt pahasti päälle. Jos nyt ensin vaan pidät huolen omista asioistasi.

Lähettäjä: Muualta 
Päivämäärä:   8.10.26 19:05:15

Aloittaja saa jotain ihme kiksejä siitä, kun hänen sairasta kirjoitteluaan joukolla moititaan. Jotain lääkkeitä on vailla, liekö resepti vanhentunut.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.10.26 19:17:03

Niin. Painorajoja on pakko ratsastuskouluihin hevosen hyvinvoinnin vuoksi nykyään asettaa ja painosta on voitava keskustella, mutta tämäntyyppiset aloitukset, joita joku tänne tehtailee jatkuvalla syötöllä, eivät kyllä mitään hevosen asiaa edistä eikä se edes ole niiden tekijöiden tarkoitus vaan pelkkä halu loukata ja maalittaa ihmisiä. Eikä miehen, ei myöskään huippuratsastahamiehen, kilo ole eri kilo, jos lähes 90kg on hevoselle liikaa niin silloin se on liikaa, oli ratsastaja kuinka taitava vain. Kyseessä on aivan sama kilomäärä. Toki ratsastajan hyvä kehonhalllinta tekee taakan kantamisesta hevoselle hieman miellyttävämpää, mutta silti se kilomäärä on liikaa jos se on liikaa. Ei huippuhevosen treeni ja isojen ratojen hyppääminen ole mitään kevyttä hommaa kevyemmänkään ratsastajan kanssa. Iso osa huippuratsastajamiehistäkinhän nykyään kyllä on varsin hoikkia, eivät ole lihavia, mutta eivät myöskään mitään lihaskimppuja (se lihaksista koostuva kilo kun sekin on ihan sama kilo kuin läskistä koostuva), mutta varsinkin takavuosina mukana on ollut sen kokoisia, että ei se ole enää eettistä hypätå isoja esteitä.

Lähettäjä: just joo 
Päivämäärä:   8.10.26 19:18:02

Raukka hakee provoamisella huomiota. Laiminlyöty lapsireppana.

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   8.10.26 19:44:33

Joku koittaa kääntää huomion pois jostain muusta asiasta, arvatenkin tuosta välittäjät joilta ei kannata ostaa hevosta topicista...

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   8.10.26 22:52:08

Tää aloittaja on lapsi ihan selkeesti. Tai älyllisesti vajavainen.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   8.10.26 23:37:55

Aloittaja katkaisee mun päästä verisuonen :)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.