Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Paljonko tämä kuivike maksaa?

Lähettäjä: sussa 
Päivämäärä:   7.10.26 19:54:47

Selaan netistä lähiseudun kuiviketarjontaa. Asun oulussa.

https://www.lantmannenagrokauppa.fi/tuote/kuivikekutteri-woodcomp-25kg/

Löytyi tuollainen 25 kg kuivikekutteripaali. Tuota siis olisi Oulun (Tupoksen) myymälässä ja jotain muuta saisi sinne tilattua erikseen.

Mutta miten tuosta saa hinnan näkyviin? Muuten kuin laittamalla tarjouspyynnön sähköpostiin? Voin itse noutaa, en tarvitse kotiinkuljetusta.

Jännä juttu, että Hankkija ilmoittaa kyllä hinnat suoraan nettisivuillaan mutta tämä pulju ei... Kokeilin laittaa tuotteita ostoskoriin mutta ei, ei mitään välisummaa enkä pääse edes eteenpäin ostoskorissa jos en laita sinne tietojani tilausta varten. Jos noita myymälässä kerran on, niin miksi ei voi olla myös hintoja esillä?

Re: Paljonko tämä kuivike maksaa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.10.26 20:05:08

Soita sinne myymälään? Jo on avutonta.

Ja joo, olen kyllä sitä mieltä että typerää tuollainen tarjouspyyntöjen lähettely mutta silti...

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.10.26 20:05:49

Tuolla lukee että valitse kauppa nähdäksesi hinnan ja saatavuuden. Eli valitse mistä kaupasta olisit ostoksia tekemässä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.10.26 20:07:49

Eikun sori, ei näköjään saa tolleen näkymään. On kyllä ihmeellinen homma...

Päivämäärä:   7.10.26 20:20:30

En ole avuton. Jos olisin, en olisi todellakaan osannut tuota googlettaa, saati linkittää tänne enkä taatusti kykenisi itse myöskään kuivikepaaleja hakemaan.

Ihmettelen vain, että miksi hintoja ei sivuilla mainita.

Aika harva tänne osaa mitään linnkittää, edes laittaa linkkiä linkittämättä, joten avuttomaksi nimittäinen on aika lukutaidotonta.

Minä nimenomaan valitsin kaupan, että näin mitä tuotteita on lähimmässä myymälässä saatavilla ja ihmettelen, miksi hintoja ei ole näkyvillä, kun eikös ihmiset nimenomaan ole myymälään menossa jos etsivät tietyn myymälän valikoimaa eivätkä vain tilaa netistä kotiinkuljetuksella.

Lähettäjä: jee 
Päivämäärä:   7.10.26 20:21:36

Piste on itse todella avuton kun ei osaa edes lukea että mitä aloituksessa lukee ;)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.10.26 20:41:04

Lantmännenin sivuilta ei saa hintoja näkyville. Läntmännen on lähtökohtaisesti B2B- ei B2C-kauppa. Hankkija taas on profiloitunut sekä yritys- että kuluttajakaupaksi.

Päivämäärä:   7.10.26 20:51:25

Kaverini voitti joskus lahjakortin läntmannenille ja kävi hakemassa muutaman kuivikepaalin, eli kyllä sieltä saa hakemallakin ostettua. Mutta hän sanoi, että koska osti ostoksensa osittain lahjakortilla niin ei yhtään muista mitä ne purupaalit maksoi.

jee: Olisin kieltämättä ollut yllättynyt, jos ensimmäinen kommentoija olisi oikeasti lukenut aloituksen eikä vain kiirehtinyt kommentoimaan ensimmäisenä päästäkseen haukkumaan aloittajaa.

Mutta ehkäpä minä jatkossakin ostan kuivikkeeni Hankkijalta tai Puuilosta, kun ne lähempänä on ja hinnatkin netissä näkyvillä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.