Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vuokra hevonen

Lähettäjä: Susanne Nylander 
Päivämäärä:   7.10.26 19:24:58

Hei! Täällä etsii tälläinen täti ratsastaja vuokra hevosta. Etsin Uudeltamaalta vuokrattavaa hevosta. Olen itse Lohjalta, niin mm. Lähiympäristöstä jos löytyy. Olen 35 vuotias nainen. 155cm ja painan 87. Olen ratsastanut nuoresta asti ratsastusta. Välissä isompia taukoja ollut, kuten raskaus sekä pelko tausta. Muuten olen säännöllisesti käynyt kerran pari viikossa lähinnä helppo C tason ryhmissä. Esteitä olen hypännyt matalia sekä maapuomeja. Kokemusta on niin rauhallisista kuin menevistä hevosista. Enemmän kuitenkin etsin sellaista rauhallista kilttiä hevosta. Etsin maastossa ratsastettavaa ratsua ja olen myös kiinnostunut valmennus tunneista. Olen käynyt muutamia kertoja kisoissa ja tavoitteena myös niihin tähtäys jatkossakin. Käytössä oma auto. Kävisin mieluusti kerran taikka pari viikossa ratsastelemassa. Ystävällisin terveisin susanne B

Re: Vuokra hevonen

Lähettäjä: eue 
Päivämäärä:   7.10.26 19:56:19

Laihduta vähintään 30 kg ja kysele sitten uudelleen.

Lähettäjä: gg 
Päivämäärä:   7.10.26 19:57:44

Mikä sukunimesi siis on kun nimimerkissä olet Susanne N mutta aloituksen lopussa olet Susanne B?

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   7.10.26 21:08:55

Lähettäjä: gg
Päivämäärä: 7.10.26 19:57:44

Mikä sukunimesi siis on kun nimimerkissä olet Susanne N mutta aloituksen lopussa olet Susanne B?

Saattaa olla ihan vaan näppäilyvirhe. Olet varmaan huomannut että kirjaimet N ja B on näppiksellä vierekkäin.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.10.26 22:02:25

Koko ilmoitus on yhtä näppäilyvirhettä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.10.26 22:19:57

Jos aikuinen ihminen ei osaa kirjoittaa yhdyssanoja, en missään nimessä uskaltaisi antaa hevostani hänelle käytettäväksi. Myös noin huomattava ylipaino karsii useimmat hevoset pois valikoimasta.

Markkinapalsta on myös erikseen, tämä on keskustelupalsta

Lähettäjä: luimu 
Päivämäärä:   7.10.26 22:20:25

provo

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   7.10.26 23:33:19

Kysy NVL equestrian.

Lähettäjä: siiri 
Päivämäärä:   8.10.26 01:27:33

"provo"

Sama ilmoitus löytyy myös Facesta omalla profiililla joten tuskin.

Lähettäjä: i 
Päivämäärä:   8.10.26 12:16:17

Jos ei ole mitään hyvää kommentoitavaa niin jättäkää kommentoimatta. Tsemppiä ap vuokrahepan etsintään!

Lähettäjä: Vin 
Päivämäärä:   8.10.26 12:19:48

Oletko varma, että pärjäät itsenäisesti hevosen kanssa? Olen itse samantasoinen ratsastaja, ja ajattelen että taitoni eivät vielä todellakaan riittäisi itsenäiseen ratsastamiseen. Mieluummin ottaisin enemmän tunteja hyvällä ratsastuskoululla.

Päivämäärä:   8.10.26 14:37:24

Toivottavasti löydät kivan hepan vuokralle, olisipa mukava aikuinen ja omatoiminen ihminen omallekin löytää. Ollaan valitettavasti väärässä suunnassa ja hevonenkin vähän sellainen viripää.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   8.10.26 16:22:06

Yhdys sanat.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   8.10.26 16:31:26

Ylipaino. Kuntosalille, lenkille ja ratsastuskouluun.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   8.10.26 16:36:23

Laakspohjassa ei ole painorajoja, joten sinne kelpaa isojenkin rahat pientenkin heppojen selkään.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   8.10.26 17:00:20

Täältä ei kannata kysellä, koska täällä ihmiset purkaa pahaa oloaan anonyymina muihin.

Tsemppiä etsintään!:)

Päivämäärä:   8.10.26 17:45:45

Tsemppiä etsintään. Tämä palsta ei ole parhain, sillä ihmiset huutelevat nimettöminä törkeyksiä. Ihmettelen miksi täällä huomautellaan painosta, mikä on vielä monien ratsastuskoulujenkin rajoissa. Itsekin painan 87kg, mutta olen 175 cm pitkä ja ratsastan vaativalla tasolla. Kukaan ei ole koskaan sanonut etten voisi kiivetä hevosen selkään, ja kymmenkunta hevosen omistajaa tallillamme haluaa minut läpiratsastamaan hevosensa tälläkin hetkellä.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   8.10.26 19:32:39

Aloitus tehty provosointimielessä. Sama, joka näitä ylipainoaloituksia aloittaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.