Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Poistakaa ilmoitus kun olette löytäneet vuokraaj

Lähettäjä: Katja 
Päivämäärä:   5.10.26 07:47:38

Vuokraajaa hevoselleen etsivät voisitteko poistaa palstoilta ilmoituksen jos hevonen on jo löytänyt vuokraajan kiitos.

Re: Poistakaa ilmoitus kun olette löytäneet vuokraaj

Lähettäjä: Voi 
Päivämäärä:   5.10.26 12:02:58

No kuule sama teille vuokraajile. Kirjoitin varmaan kuudelle, mutta kukaan ei edes vastannut mulle :((

Lähettäjä: Miten? 
Päivämäärä:   5.10.26 13:10:36

Voitko aloittaja kertoa, miten esim. facessa löytää sen ilmoituksen, että sen voisi poistaa?

Minulla on fb-kirppareilla ongelmana, että kun tavara on myyty, en löydä enää ilmoitusta. Menen kirppariryhmään, haen ilmoituksia omalla nimelläni, kotikaupungillani (ilmoituksissa maininta ”Sijaitsee kaupungissa X / postitus”) ja välillä myytävän tavaran nimellä. Joskus ilmoitukseni löytyy ja poistan sen. Usein ei löydy ja oletan, että ilmoitus on ollut liian kauan ja ylläpito on se poistanut. Sitten vuoden päästä tulee kysely ”onko tämä vielä myynnissä”. Joku on jostain ilmoitukseni löytänyt.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.10.26 14:37:10

Siellä ryhmän sivulla kun painaa kolmea pistettä on valinta "your content" joka näyttää omat kirjoitukset ryhmässä.
Vastaava ominaisuus on myös marketplacen kautta tehdyissä ilmoituksissa.

Lähettäjä: -gla 
Päivämäärä:   5.10.26 16:00:51

Miten?
Kyllä minä löydän omat ilmoitukseni ryhmistä klikkaamalla kolmea pistettä ja sitten "Hallinnoi sisältöäsi". Listaa kaikki kyseiseen ryhmään tekemäni postaukset.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.