Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  RedLightTherapy

Lähettäjä: Niki 
Päivämäärä:   4.10.26 10:32:15

Olisiko antaa vinkkejä. Käytössä on ollut Equine lts punavalomatto ja olen tykännyt siitä. Käytän sitä tukemaan SI-alueen ongelmia. Irradia laser on siis käytössä ”oikeasti hoitamaan” mutta olen tykännyt että tuo on kiva lisä jokapäiväiseen arkeen. Matto alkaa olla tiensä päässä ja mietin että ostanko uuden samanlaisen vai olisiko suosituksia muusta brändistä? Googlata toki osaan mutta muiden kokemukset kiinnostelee.

Re: RedLightTherapy

Lähettäjä: _ 
Päivämäärä:   4.10.26 19:39:59

Vanha kunnon solarium!

Lähettäjä: << 
Päivämäärä:   4.10.26 19:51:29

Itsellä on käytössä ihan ihmisille tarkoitettu padi. Tehot samat, hinta murto-osa hevosversiosta. Onhan tuo varmaan lähinnä uskomushoitoa / pelkkää valon tuomaa lämpövaikutusta, mutta ihan sama. Pääasia, että edes yrittää huolehtia hevosestaan parhaan kykynsä mukaan. Kiimaoireet hevosella on helpottaneet tuolla, eli on sillä jotain positiivista vaikutusta.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   4.10.26 22:46:57

<< mää kiinnostuin tästä! millä nimellä hakisin ja löytäisin internetin ihmeellisestä maailmasta tällaisen?

Lähettäjä: << 
Päivämäärä:   5.10.26 18:10:52

Jee. Kirjoitin pitkän vastauksen ja netti pätkäisi.. Argh.

Vintedistä löysin tuon oman hakusanalla "red light therapy" saatoin laittaa myös "pad" siihen loppuun. Selasin miljoona kasvolamppua jne ja sieltä sit löytyi tuo oma ihan uudenveroinen alle 40€:lla. Sähköjohto tuli mukana ja johdot akkua varten. Ostin ihan vaan tehokkaan virtapankin akuksi siihen taskuun. Tappio olisi ollut pieni, kun en itsekään ollut vielä satavarma idean toimivuudesta. Meinaan katsella niitä peittokokoisia versioita seuraavaksi. Googlesta katsoin sit niiden tuotteiden tehoja, jos ei ollut mainittu erikseen.

Lähettäjä: Tarjous! 
Päivämäärä:   5.10.26 20:17:35

Ostin just oman Clas Ohlsonilta, saa kiinni jalkaankin kun se tarrasysteemi ottaa kiinni koko ulkopintaan. Oli tarjouksessa 40 e, varmaan suht lelu, mutta tuleekin vaan muun hoidon tueksi.

Lähettäjä: Niki 
Päivämäärä:   7.10.26 13:16:34

Täytyy tustua näihin yllä mainittuihin clas ohlson jne myös! Onko hevospuolelta jotain verrokkia tuolle equine lts:lle?
Ja << niinhän se lähinnä lämpöä taitaa olla (mulla fyysikon koulututs joten jotain tietoa säteilystä muutenkin) mutta tosiaan ainankin itse huomannut hyödyn omassa kropassa sekä si-vaivaisen hevosen vertymisessä. Tosin tiedostan myös, että Irradia on tärkeä pala tätä kokonaisuutta, en silti halua tuosta matosta luopua.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.