Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ville V

Lähettäjä: No nyt 
Päivämäärä:   1.10.26 15:13:43

Ville Vaurion uusi paikka tiedossa. Onko joku käynyt maneesilla, millainen paikka?

Re: Ville V

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   1.10.26 15:17:17

oot sitten taitava klikkijutuissa

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   1.10.26 15:28:14

"oot sitten taitava klikkijutuissa"

suosittelen myös Seiskan toimittajaksi hakemista.

Lähettäjä: ,, 
Päivämäärä:   1.10.26 16:24:49

Niin mikä paikka?

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   1.10.26 16:25:37

Harjun oppimiskeskus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.10.26 16:32:29

Eikös se ollut johonkin Rajamäelle mihin joku rakentaa uutta tallia.

VV:n ei tarvii omia puitteita rakentaa kun joku on aina tarjoamassa kattoa pään päälle.

Joku sanoo nyt että olen kateellinen. En. Vaan katkera siitä, että itse olen rakentanut kaiken omalla työlläni. Siksi en on kateellinen koska minulla on hyvät tilat.

Lähettäjä: wuuh 
Päivämäärä:   1.10.26 16:38:20

Mattilan tila. Siellä on hieno maneesi ja uusi valtava talli rakenteilla. Maneesi on ollut jo muutaman vuoden ja nyt tulee sitten myös uusi talli. Joku harrastelijavalmentaja on siellä kai pitänyt tallia(?), mutta nyt saadaan oikea valmentaja sinne. Tosin se vanha talli ei kai kummoinen ollutkaan eikä siellä siksi ole oikein voinut mitään valmennuskeskusta kukaan ammattilainen pitääkään.
Toivon menestystä paikalle ja Villelle!

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   1.10.26 16:44:58

Tämähän on tosi hieno juttu!

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   1.10.26 17:03:07

Mattila Farm vuokraa maastorataa "maastoesteiden hyppimistä" varten. Sinne vaan Villekin maastoesteitä "hyppimään"!

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   1.10.26 17:10:25

"Isolla luomutilalla on monipuolista matkailu- ja ravintolatoimintaa, ja siellä harjoitetaan puutarha- ja marjaviljelyä sekä tuotetaan hunajaa. Tilalla työskentelee 13 kokoaikaista työntekijää."

"Roto kertoo, että vanhassa tallissa on yhteensä 12 karsinaa ja uuteen talliin niitä tulee 18 lisää."

Päivämäärä:   1.10.26 17:30:28

Rotoilla ainakin on puitteet kohdillaan.

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   1.10.26 17:35:17

Tuskinpa sitä nyt Villelle on rakennettu / rakennetaan, perheellähän on nuorehko esteratsastaja tytär. Mut hienoa, että tulee lisää tälläisiä paikkoja ja järkevän sijainnin päähän.

Päivämäärä:   1.10.26 17:57:36

Ei tietenkään ole Villelle rakennettu. Kyllä se on tytärtä silmällä pitäen tehty, johan se on ollut vuosia rakenteilla. Mutta hyvä jos Ville löysi sopivan paikan ja hyvä tietysti Rotoille, jos haluavat tallille ulkopuolista toimintaa, että siellä on Villen profiilin valmentaja majaa pitämässä.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   1.10.26 18:10:23

Kyllä jokaisen hevosenomistajan pitäisi itse rakentaa oma talli.

Ei missään nimessä saa vuokrata toisilta tiloja

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   1.10.26 22:18:09

milloinkohan tuo uusi talli mahtaa olla valmis?

Lähettäjä: hienoa 
Päivämäärä:   2.10.26 06:33:34

Todella hyvä uutinen!

Päivämäärä:   2.10.26 07:18:10

Kaikki uutiset maksumuurin takana, jääkö nykyiseen talliin nykyinen toimija jatkossakin? Mietin siis onko tässä yksi ja sama tallimestari ja toimintamallit vai tuleeko eri pyörittäjät.

Päivämäärä:   2.10.26 09:23:57

Roto itse kertoo, ettei tiedä yhtään milloin talli on valmis.

Lähettäjä: tipa 
Päivämäärä:   2.10.26 10:08:06

Ajelin joku aika sitten ohi ja kovin vaiheessa näytti vielä olevan. Mutta vramasti hieno tulee valmistuessaan.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.10.26 11:41:50

"Joku sanoo nyt että olen kateellinen. En. Vaan katkera siitä, että itse olen rakentanut kaiken omalla työlläni. Siksi en on kateellinen koska minulla on hyvät tilat."

Älä suotta ole katkera (ja kateellinen), eihän tästäkään Villelle jää käteen mitään konkreettista sitten kun tarvitsee taas muuttaa. Ville keskittyy rakentamaan uraa itselleen, ei siihen että voisi rakentaa tallin itselleen ja luopua urasta kun k..p..a tädit ja sedät tulee talliin haukkumaan kaiken toimimattomuuden. Ville rakentaa uransa työllään, ei tiloja muille.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   2.10.26 12:01:23

Mutta miksi pitää muuttaa koko ajan?

Päivämäärä:   2.10.26 12:16:38

Vaikea kai sitä on hevosia pitää esim. paikassa jossa tallitoiminta loppuu. Kyllähän näissä muissakin on ihan muitakin syitä kuin muuttaminen muuttamisen ilosta taustalla. Niitä asioita vaan ei normaalit ihmiset huutele ympäri nettiä, vaikka siis mitään draamaa ei olisikaan. Kaikkea vaan ei tarvitse julkisesti käsitellä, vaikka olisi ihan arkisia ja draamattomiakin asioita.

Lähettäjä: tipa 
Päivämäärä:   2.10.26 12:20:15

Ja oikeesti, olihan Vihti ihan jumalan selän takana ja äärettömän kylmä talvella. Tämä Roton paikka on lähellä, hyvien yhteyksien päässä (muutama km moottoritien rampilta) ja maneesi on eristetty ellei jopa lämmitetty.

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   2.10.26 13:38:31

”Mutta miksi pitää muuttaa koko ajan?”

Harva paikka varmasti tarjoaa tuollaiselle toiminnalle tiloja.
Omille hevosille löytyy aina paikka, mutta se muu toiminta ympärillä. Myyntivälityksessä ja ratsutuksessa olevat hevoset, valmennettavat sekä valmennustoiminta.
Harvaan paikkaan mahtuu tämmöinen paketti.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.