Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ista ja ig tilit ei tiedä ketä pitää

Lähettäjä: Nimi 
Päivämäärä:   1.10.26 07:23:51

Harmittaa kun noissa instatileissä, blogeissa tms. usein sellaiset nimet josta ei voi tietää kuka sitä tiliä oikein pitää. Kiva olisi jos olisi esittely itsestä luettavissa sieltä nimen kanssa myös.

Re: Ista ja ig tilit ei tiedä ketä pitää

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.10.26 09:16:17

Kenestä nyt kaipaat esittelyä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.10.26 09:55:30

Otsikosta ei saa yhtään mitään selvää ja pliis, ei ketä-sanaa kuka-sanan tilalle.

Lähettäjä: Salla 
Päivämäärä:   1.10.26 10:22:32

Mulla ei ole, käytän lempinimeä. Kyllähän sen oikean nimen halutessaan näkee vaikka lähtölistoilta mutta jotenkin on aina tuntunut itselle vieraalta laittaa esittelyä itsestään että Raisa Ratsastaja, ikä xx ja asun yy.

Ei henkilöllisyyteni ole salaisuus mutta en sitä myöskään tuo esille erikseen.

Lähettäjä: hmh 
Päivämäärä:   1.10.26 13:06:20

Ei mua kiinnosta pitää mun omaa nimeä esim instassa näkyvillä, eikä se taida blogissakaan olla. Kyllä sen sieltä löytää esim hevosen tietojen kautta, mutta sitten pitää olla erityisen kova kiinnostus tavista kohtaan että alkaa henkilötietoja penkomaan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.10.26 14:51:29

En halua, että minua löydetään instasta omalla nimellä. Ei kaada maailmaa, jos tutut törmäävät tai tuntemattomatkin, mutta en halua asiakkaita seuraamaan. Postaan ratsastusvideoita, joissa pärstäni on aika pienellä. Tunnistaa kyllä jos katsomaan jää, mutta en usko asiakkaideni edes yhdistävän minua hevosiin ja ratsastukseen.

Ratsastuksellisesti olen täysi nobody ja postaan sellaista väkinäistä tätiratsastusta, jossa virheitä riittää, eikä varusteetkaan ole vimosen päälle, varsinkaan omat.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   1.10.26 16:08:00

Mua häiritsee kun yhden hevossomettajan kanssa ollaan käyty pitkiä hyviä keskusteluja, mutta en tiedä hänen nimeään. Tili on tehty hevosen nimellä, mutta hän ei kilpaile että olisin voinut edes stalkata nimen. Mutta kiitos vaan hyvistä keskusteluista vuosien varrella.

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   1.10.26 16:18:17

No haepa .. heppajärjestelmästä hippoksesta hevosen nimellä omistajan tiedot, siinähän se.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   1.10.26 19:12:48

Oma kokemukseni on, ettei hevostilillä useinkaan haluta nähdä omistajaa.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   3.10.26 23:06:51

Nimeä voi varmasti myös kysyä asianomaiselta

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.