Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  WellDressage 2

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   27.9.26 23:07:34

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=2&i=7211002&t=7211002

Joku halusi numeroilla täyttää ketjun, niin jatkan tähän.

Yksi kysymys oli katosiko laitteet sieltä Hyvinkää-Nurmijärvi akselilta kun muutin, niin vastaus on ei. Sain juuri useamman videon sieltä joissa vekottimet iloisesti välkyttää ja liikkuu taivaalla.

Niitäkin videoita sieltä seuduilta on pitkältä ajalta kun minä olen asunut Perhossa.

Että kyllä niillä nurkilla heiluu omat lelunsa edelleen. Täällä omansa.

Re: WellDressage 2

Lähettäjä: PistePiste 
Päivämäärä:   27.9.26 23:14:52

Lähettäjä
Huoh

Päivämäärä27.9.26 22:36:21

Mutta katsos kun se kuvio, oliko nämä samat "planeetat" ja "tähdet" siis mielestänne videoiden perusteella myös Hyvinkäällä?

Niin.. Mehän emme sitä tiedä. Kunhan kysyin.

Päivämäärä:   27.9.26 23:22:38

Niin, paitsi silloin kun muutama vuosi huudetaan muuta.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   27.9.26 23:25:31

Minun mielestäni siellä kyllä oli lähinnä lentokoneita. Tähdenlentoa olit kuvannut ja kuvatekstinä oli jotain että "nyt ne hullut heittelee jo jotain". Samoin valvontakameran kuvassa lensi yöperhonen, se oli mielestäsi drooni. Perhossa olet kuvannut Jupiteria ja Venusta, jotka tallialueella teitä usein "häiritsi" maneesin päällä. Lisäksi kuvasit Orionin tähtikuviota. Että tuota...

Lähettäjä: Hei 
Päivämäärä:   27.9.26 23:26:48

Siellähän on uusi tallinpitäjä nykyään niissä tiloissa Hyvinkäällä. Onko hän kokenut dronehäirintää niissä tiloissa, kun kerran niitä siellä vielä taivaalla liikkuu ja vilkkuu. Onko hän voinut normaalisti toimintaa siellä pyörittää?

Päivämäärä:   27.9.26 23:32:54

Pistävideo mulle tarhan päällä lentävästä tähdenlennosta, siinä vähän tolpan yläpuolella. Laita suoraan wd seinälle.

Lähettäjä: Hep 
Päivämäärä:   27.9.26 23:33:14

Oli testi, että haluatko itse aloittaa taas uuden keskustelun, kun niin jo kerran teit ;) Ja ei ollut yllätys, että aloitit. Älä sitten nimittele ja hauku muita, kun näköjään keskustelua asiasta hötölässä kaipaat.

Päivämäärä:   27.9.26 23:33:25

Siellähän on uusi tallinpitäjä nykyään niissä tiloissa Hyvinkäällä. Onko hän kokenut dronehäirintää niissä tiloissa, kun kerran niitä siellä vielä taivaalla liikkuu ja vilkkuu. Onko hän voinut normaalisti toimintaa siellä pyörittää?

Heistä en tiedä mitään.

Päivämäärä:   27.9.26 23:36:02

Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 27.9.26 21:10:19

Ja tällaisiin pelleilyihin palaa veromarkkoja vuositolkulla
---
Ehkä ei kuluisi, jos jo Hyvnkäällä poliisi olisi tutkinut asian.

-----

Tottakai oli testi, tämän viestin jälkeen tuli kiire täyttää.

Ja nyt kuunnellaan haukkumiata jos kehtaa ketjun aloittaa koska aloitit, ansaitsen sen. *kukkuuu*

Teille ei varsinaisesti ollut asiaa.

Päivämäärä:   27.9.26 23:38:47

No laita itse se video näkyville, missä se tähdenlento eli drooni on. Ei mulla ole videoita tähdenlennoista tarhojen päällä.

Päivämäärä:   27.9.26 23:41:03

nyt ne hullut heittelee jo jotain

-----

Ihailtavaa omistautumista minun videoilleni.

Partio muuten näki ne samanlaiset valopallojen heittelyt. Että sellaisia "tähdenlentoja" 5 ihmistä meitä siinä silloin oli, "vain" 😂 Hassua että muistat mitä kirjoitan videon tekstiin, mutta et mitään muuta🧐

Lähettäjä: Hyvinkääläinen 
Päivämäärä:   27.9.26 23:42:40

Mä olen ymmärtänyt, että uusi tallinpitäjä on saanut olla ihan rauhassa. Ei ole kokenut mitään häirintää. Sinällään jännää, jos niitä vempeleitä yhä siellä kuitenkin on…?

” Sain juuri useamman videon sieltä joissa vekottimet iloisesti välkyttää ja liikkuu taivaalla.”

”Että kyllä niillä nurkilla heiluu omat lelunsa edelleen”

Päivämäärä:   27.9.26 23:43:40

No laita itse se video näkyville, missä se tähdenlento eli drooni on. Ei mulla ole videoita tähdenlennoista tarhojen päällä.

No käy ottaa. Äkkiäkös sellaisen otat. Ja jos otat samalla niistä välkkyvistä ja väriä vaihtavista tähdistä. Voit laittaa sinne WD fb kommenttikenttään tai seinälle. Tänks!

Lähettäjä: Outs 
Päivämäärä:   27.9.26 23:44:33

Voihan valopallot sentähän!

Päivämäärä:   27.9.26 23:45:24

Mä olen ymmärtänyt, että uusi tallinpitäjä on saanut olla ihan rauhassa. Ei ole kokenut mitään häirintää. Sinällään jännää, jos niitä vempeleitä yhä siellä kuitenkin on…?

En tiedä edes varmasti kuka siellä on? Samat kun ennen minua oli? Tulivat jälkeenkin?

Sun tuttuja?

Päivämäärä:   27.9.26 23:46:14

Että kyllä niillä nurkilla heiluu omat lelunsa edelleen”

Tiedätkö mitä tarkoittaa "nurkilla"?

Lähettäjä: Hyvinkääläinen 
Päivämäärä:   27.9.26 23:49:37

No puolituttuja. Kyllä hevosihmiset laajalti toisiaan tuntee.

Päivämäärä:   27.9.26 23:50:24

No en minä voi ottaa äkkiä mitään videoita. Sinulla se todistustaakka on, laita ne videot nähtäville niin voivat muutkin todeta että olen väärässä?

Päivämäärä:   27.9.26 23:52:39

Juu, kyllä mäkin oikeasti tiesin että siellä ovat. Juttujen jututkin kulkee ;)

Minun mielestäni siellä kyllä oli lähinnä lentokoneita. Tähdenlentoa olit kuvannut ja kuvatekstinä oli jotain että "nyt ne hullut heittelee jo jotain". Samoin valvontakameran kuvassa lensi yöperhonen, se oli mielestäsi drooni. Perhossa olet kuvannut Jupiteria ja Venusta, jotka tallialueella teitä usein "häiritsi" maneesin päällä. Lisäksi kuvasit Orionin tähtikuviota. Että tuota...

----

Sun kannattaa jättää videoiden analysoinnit kyllä muille tahoille.

Päivämäärä:   27.9.26 23:54:39

Säällä kun säällä, päivänä kun päivänä saa samat tuotokset kun minä, oli pilviä tai ei, oli lentokoneita tai ei. Niin laittele vaan tulemaan. Kannattaa muistaa mitä minulle on kirjoitellut.

Päivämäärä:   27.9.26 23:55:48

Onko tässä videossa drone? https://shorturl.at/sLZFn

Lähettäjä: =) 
Päivämäärä:   27.9.26 23:58:17

Jos ne noin korkealla lentelee, niin mitä jos annat lennellä vaan ja keskityt muihin juttuihin. Eihän niistä mitään häiriötä tuolla korkeudella ole. Jos oletetaan, että ne oikeasti on droneja, niin jos jotain kiinnostaa katsella hevosia ja tallin tapahtumia niin katselkoon ja kuolkoot tylsyyteen….

Päivämäärä:   27.9.26 23:59:47

Kaikki pääsisivät helpoimmalla kun vain laittaisit ne videot näkyville ja voitaisiin yhdessä katsoa mitä niissä on

Päivämäärä:   28.9.26 00:03:55

Vahingoista ei toki päätä anonyymit tahot.

Ei niitä videoita tarvitse katsella kanssani, ne on ihan selvä kuvio.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.9.26 00:05:23

Ei Huoh seuraajille näytä olevan selvä kuvio. Minuakin kyllä kiinnostaa vilpittömästi mitä videossa näkyy.

Päivämäärä:   28.9.26 00:11:52

En jaa niitä enää. En nimittäin tarjoile viihdettä vaan selvitän tätä touhua.

Lähettäjä: Täh 
Päivämäärä:   28.9.26 00:18:49

Miksi piti vielä aloittaa ketju tästä aiheesta, kun tuo on ihan samaa vänkäämistä kokoajan. Videoissa ei varmaan ole mitään tai sitten on ainakin tähtiä, mutta niitä koskaan tuskin saadaan nähdä. Antaisitte vaan tämän ketjun pudota..

Lähettäjä: ö 
Päivämäärä:   28.9.26 00:21:42

Mä haluaisin ihan vaan nähdä ne videot että voisin uskoa. Jos niitä oikein parveilee siellä ja jossain keskustelussa luki että 16 pyöriny siellä niin mä kyllä haluan nähdä tämän valoshown. Oon kohdannut hevosten kanssa droneja ja ei ne ole niistä häiriintynyt. Jos nyt ei ihan päin pläsiä lennellä niin kyllähän ne niihin tottuukin.

Vai onko ne lennellyt hevosia päin?

Päivämäärä:   28.9.26 00:23:46

Ulkopuoliset ei ehkä ymmärrä mitä tietoa näistä ketjuista on minulle nyt tullut. Se huutaako joku hulluksi ja jauhaa vuosia samoista ötököistä videolla, on ihan toissijaista. Ikäpäivänä en vänkäämisen ilosta näitä kävisi läpi. Mutta nyt on tullut paljon hyödyllisiä asioita.

Lähettäjä: Ei asianosainen 
Päivämäärä:   28.9.26 00:26:21

LähettäjäHuoh
Päivämäärä28.9.26 00:11:52
"En jaa niitä enää. En nimittäin tarjoile viihdettä vaan selvitän tätä touhua."

Mitä touhua sinä yrität täällä hötölössä selvittää, keskittyisit vaan omaan elämään siellä livenä. Täällä ei ole ketään kenen kanssa tätä asiaa varmaan kannattaa selvittää, et tule saamaan täältä luultavasti muuta kuin jatkuvia lisäkysymyksiä ja sitten luetaan sinun samoja vastauksia.

Jos sinä oikeasti kuvittelet että täällä on asianosaisia, niin sit kyllä kannattaa vetää vähän happea ja lukea näitä kommentteja uudelleen. Kaikki mitä täällä on ihmiset kirjoittanut löytyy sinun FB julkaisuista ja noista sinun viesteistä, eli ei tarvi olla asianomainen että voi kirjoittaa mitään aiheeseen liittyvää.

T. En ole asianosainen

Päivämäärä:   28.9.26 00:27:07

Mä haluaisin ihan vaan nähdä ne videot että voisin uskoa. Jos niitä oikein parveilee siellä ja jossain keskustelussa luki että 16 pyöriny siellä niin mä kyllä haluan nähdä tämän valoshown. Oon kohdannut hevosten kanssa droneja ja ei ne ole niistä häiriintynyt. Jos nyt ei ihan päin pläsiä lennellä niin kyllähän ne niihin tottuukin.

Vai onko ne lennellyt hevosia päin?

-------

Itse en koskaan ennen tätä touhua ole dronea edes huomannut, enkä muitakaan yksittäisiä muualla näidenkään vuosien aikana. Videoita ei nyt yksinkertaisesti tule. Joskus sitten, nyt ei.

Voit olla uskomatta kaikkia asiakirjoja, jos haluat. Tällä hetkellä en voi sille mitään.

Päivämäärä:   28.9.26 00:29:56

Mitä touhua sinä yrität täällä hötölössä selvittää, keskittyisit vaan omaan elämään siellä livenä. Täällä ei ole ketään kenen kanssa tätä asiaa varmaan kannattaa selvittää, et tule saamaan täältä luultavasti muuta kuin jatkuvia lisäkysymyksiä ja sitten luetaan sinun samoja vastauksia.

Jos sinä oikeasti kuvittelet että täällä on asianosaisia, niin sit kyllä kannattaa vetää vähän happea ja lukea näitä kommentteja uudelleen. Kaikki mitä täällä on ihmiset kirjoittanut löytyy sinun FB julkaisuista ja noista sinun viesteistä, eli ei tarvi olla asianomainen että voi kirjoittaa mitään aiheeseen liittyvää.

-----+

Ei ulkopuoliset voi tietää mitä näistä minulle on irronnut. Ollaan taas tässä "mitä sinä täällä" keskity muuhun -linjalla. Miten ulkopuoliset ihmiset ajattelee koko ajan tietävän tästä asiasta ja kokonaisuudesta enemmän kun minä.

Happi toimii hyvin, mitä tämä kaikkia näin paljon kiinnostaa.

Päivämäärä:   28.9.26 00:32:07

LähettäjäTäh

Päivämäärä28.9.26 00:18:49

Miksi piti vielä aloittaa ketju tästä aiheesta, kun tuo on ihan samaa vänkäämistä kokoajan. Videoissa ei varmaan ole mitään tai sitten on ainakin tähtiä, mutta niitä koskaan tuskin saadaan nähdä. Antaisitte vaan tämän ketjun pudota..

..

Täytin edellisen ja näköjään on pakko asiaa vatvoa eli taitaa olla aloittanut itse kaikki nämä keskustelut täällä.

Päivämäärä:   28.9.26 00:34:48

Katsoitko tuon minun videon?

Lähettäjä: Ei asianosainen 
Päivämäärä:   28.9.26 00:35:41

No eipä näistä voi sulle irrota muuta kuin se mitä olet itse jo kirjoittanut täällä, se että jos ihmiset kirjoittaa sun kirjoittamaa ja koittaa jotenkin muotoilla asioita niin, että ne menis omaan järkeen niin voihan sitä kuvitella tietty, että nyt siellä on naapurin Jaska kirjoittelemassa tai kunnanvaltuuston Anneli.

Toivotaan, että saat vielä asioihin selvyyden jostain kautta, täältä se tuskin tulee.

Päivämäärä:   28.9.26 00:36:36

En tietenkään ole, täytit sen ainoan ketjun jonka olen aloittanut. Annetaan tämän nyt olla tässä niin ehtivät ne joilla jotain järkevää on niin kirjoittelemaan kun käyvät. Niitäkin ihmisiä on. Tai jotain tosi hölmöä, niissäkin voi olla ihan hyviä juttuja.

Turhaan me samaa tässä pyöritetään.

Lähettäjä: Täh 
Päivämäärä:   28.9.26 00:37:52

Hep, huomasin ja ajattelinkin, että se on varmaan sun juoni -

Päivämäärä:   28.9.26 00:39:37

No eipä näistä voi sulle irrota muuta kuin se mitä olet itse jo kirjoittanut täällä, se että jos ihmiset kirjoittaa sun kirjoittamaa ja koittaa jotenkin muotoilla asioita niin, että ne menis omaan järkeen niin voihan sitä kuvitella tietty, että nyt siellä on naapurin Jaska kirjoittelemassa tai kunnanvaltuuston Anneli.

Toivotaan, että saat vielä asioihin selvyyden jostain kautta, täältä se tuskin tulee.

------

Mitä sitä vänkäämään. Paljon on irronnut asioita näissä ketjuissa, törkyn lisäksi. Täällä on ollut paaaaljon muutakin kun minun kirjoittamia asioita.

Päivämäärä:   28.9.26 07:53:09

"Yksi kysymys oli katosiko laitteet sieltä Hyvinkää-Nurmijärvi akselilta kun muutin, niin vastaus on ei. Sain juuri useamman videon sieltä joissa vekottimet iloisesti välkyttää ja liikkuu taivaalla.

Niitäkin videoita sieltä seuduilta on pitkältä ajalta kun minä olen asunut Perhossa.

Että kyllä niillä nurkilla heiluu omat lelunsa edelleen. Täällä omansa."

Laittaisitko videot sivuillesi. Missäpäin niitä lentelee niin voidaan käydä porukalla ihmettelemässä.

Lähettäjä: Kiia 
Päivämäärä:   28.9.26 08:10:20

” Lähettäjä=)
Päivämäärä27.9.26 23:58:17

Jos ne noin korkealla lentelee, niin mitä jos annat lennellä vaan ja keskityt muihin juttuihin. Eihän niistä mitään häiriötä tuolla korkeudella ole. Jos oletetaan, että ne oikeasti on droneja, niin jos jotain kiinnostaa katsella hevosia ja tallin tapahtumia niin katselkoon ja kuolkoot tylsyyteen….”

^
Vahvasti tämä!!!

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   28.9.26 08:33:08

Minulle ei ole selvinnyt mitä konkreettista vahinkoa nämä väitetyt dronet on tehneet? Säikytelleet hevosia? Onko mitään fyysisiä vahinkoja tullut hevosille tai omaisuudelle?

Päivämäärä:   28.9.26 09:03:08

Varmasti eläimet stressaavat, jos omistaja valvoo yöt läpeensä vahtimassa. En myöskään ole vieläkään nähnyt vastausta, mitä konkreettista haittaa nämä "80-120m korkeudessa lentävät dronet" ovat aiheuttaneet.

Päivämäärä:   28.9.26 09:13:52

"Tähtien vilkkuminen eli tuikkiminen (skintillaatio) johtuu Maan ilmakehän pyörteistä ja lämpötilaeroista, jotka saavat tähdestä tulevan valon taittumaan matkalla silmään.Miksi tähdet vilkkuvat?Ilmakehän häiriöt: Tähdet ovat niin kaukana, että ne näkyvät maasta katsottuna vain hyvin ohuina valopisteinä.Valon taittuminen: Kun valo kulkee ilmakehän erilaisten ilmakerrosten ja virtausten läpi, se heilahtelee ja hajoaa.Värien leikkiminen: Ilmakehä voi taittaa tähden valoa eri väreihin (kuten punaiseen tai siniseen), mikä korostuu matalalla taivaalla olevien kirkkaiden tähtien kohdalla."

"Tähdet näyttävät liikkuvan yötaivaalla, koska Maa pyörii oman akselinsa ympäri.
Tässä ovat tärkeimmät syyt tähtien liikkeelle:
Maan pyöriminen: Maan pyöriminen saa koko tähtitaivaan näyttämään siltä, että se kiertää Pohjantähden ympärillä kerran vuorokaudessa.

Planeetat: Jos taivaalla näkyy liikkuva valopiste, kyseessä saattaa olla tähden näköinen planeetta, kuten Venus tai Jupiter, jotka vaeltavat tähtien taustaa vasten.

Satelliitit ja lentokoneet: Tasaisesti ja melko nopeasti liukuvat valopisteet ovat usein Maata kierteviä satelliitteja tai lentokoneita."

Päivämäärä:   28.9.26 09:25:37

Onhan tämä korvamerkitty häirintä erikoinen.

Kukaan ei tiedä, kuka sitä tekee. Kaikki tietävät kuitenkin, että se on kohdistettu muiden omistamien tilojen päällä nimenomaan minuun. Vuokranantajat ovat paikkakunnalta toiselle vastuusta vapaita, täysin tuntemattomat henkilöt tuntevat materiaalin yhtä hyvin kuin minä, ja jutut palstalla istuvat tietyiltä osin loistavasti ”suunnitelmiin”.

Asiaa ”tutkivat” samat poliisit, jotka kuitenkin ovat täysin estyneitä tekemään asialle tuhansien tuntien ja vuosien aikana mitään. Lopulta käräjäoikeudesta, joka keksii mitä vaan paskaa, ettei tarvitse käsitellä mitään asiaan liittyvää, vastataan kerta toisensa jälkeen salausperusteilla tietopyyntöön, joka koskee sitä, onko haettu salaisia pakkokeinoja.

Nostetaan paikkaa, jonka vuokrasuhteen jälkeen vuodesta toiseen jatkuu tämä kyseinen häirintä, eikä aktiivisia tutkintatoimia kyllä vaan näy. Kirjoitat vahingonkorvausvaatimukset, ja pengotaan yrityksiä vuosilukuineen jne.

Kaiken vitsi on se, että minulle esitellään täällä, millainen hevosala on – ala, jolla olen työskennellyt vuodesta 1999. Ihailtavaa alentumista.

Mutta jos mietitään, antaisivatko tällaiset ”salaiset pakkokeinot” oikeudet tällaiseen toimintaan, niin eivät tosiaan. Ja niin pimeältä vaihtoehdolta kuin se kuulostaakin, niin sepä se vaan IU:n käräjäoikeuden vastaus kerta toisensa jälkeen on.

Lisäksi täytyy muistaa nämä uhkaukset siitä, kuinka asioilla tulee olemaan seuraamuksia, jos en toimi tiettyjen tahojen tahtojen mukaan. ”Pidetään huoli, että nämä hevoset lähtevät sinulta.” Sitä on lupailtu useammassa paikassa.

Nyt odotetaan roskalavaa, että päästään häätämään. Ja sitten mitä hyvänsä soopaa kukaan mihinkään kirjoittaa, niin siitä tulee uusi totuus. Ja asian uutisointikin saadaan muutettua muuksi, kerta toisensa jälkeen. Toimittajat varmaan kuitenkin vastaavat levittelemästään väärästä tiedosta, kun se on oikeuden päätöksiäkin vastaan.

Mutta ei tämä sillä tavalla hyvin ole mennyt ilmeisesti kenenkään osilta.

Sitten jauhetaan jotain tällaista ”hullu ämmä" -tarinaa ja huudellaan huoli-ilmoituksista. En tiedä, onko tässä tosiaan niin vaikea uskoa sitä, että poliisi ja muutkin viranomaiset ovat kuitenkin kirjanneet nämä droonit ihan olemassa oleviksi. Ei niitä kukaan ole kiistänyt. Sitä minä olen jauhanut tällä palstalla vuosia, mutta ei mene jakeluun.

Onko tässä nyt sitten kuitenkin käynyt niin, että joku on toiminut toisella tavalla kuin alkuperäinen suunnitelma on ollut?

Keneltäs tällaisia suunnitelmia hankitaan joilla kuitenkin saadaan rikospuolen viranomaiset kantelutahoja myöteen vuosiksi mukaan tällaiseen?

Tämän viestin jälkeen te voitte niitä omia hallusinaatioitanne huutaa täällä niin paljon kuin lystää. Nämä tosiasiat eivät kuitenkaan muutu yhtään miksikään siitä, mitä tähänkin kirjoitin. Sillä ei ole mitään merkitystä, miltä se kuulostaa. Se on kuitenkin ihan faktaa.

Ja eilen niitä vekottimia oli nimenomaan siellä muilla nurkilla samaan aikaan, kun niitä oli täällä nurkilla. Kuuluuko teille tarkka osoite, missä? Ei todellakaan kuulu.

Ja se on tosi hyvä asia, että häirintä on päättynyt välittömästi myös siellä toisessa osoitteessa heti muuttoni jälkeen, eikä sitä ole kohdistettu tahoon joka kyseisen paikan olivat vuokranneet ennen minua ja muuttivat minun jälkeeni sinne takaisin. Se on todella hyvä asia.

Ja kyllä ne juttujen jututkin kulkevat täällä hevosalalla. Olen tiennyt jo maaliskuusta 2025 paljonkin asioita, mutta kun asioita ei hoideta eikä tietopyyntöihin saa vastauksia, mutta ne olikin kiusantekoa 😅

Lisäksi olen kirjoittanut näitä asioita nyt sinne Facebookiin varsin suorasanaisesti, mutta aina ne ovat vaan ”sekavaa paskaa”.

Tämä juttu ei ole järin sekavaa paskaa, koska samankaltainen häirintä jatkuu vuodesta toiseen. Jos vähän keskittyy ja lukee, niin näkee kyllä, ettei tämä ole sekavaa paskaa, sekin on hyvä ettei ole niin manipuloitavissa siihen, mitä joku jollain palstalla jauhaa, että siitä alkaa muodostua itselleen tosiasia.

Nyt viimeksi, kun pyysin tähän juristia avuksi näihin pakkokeinoselvittelyihin, vastaus oli se, että nämä ovat juristeille niin vaikeita asioita, etteivät he välttämättä ota tällaisia hoidettavakseen, kun tällaista ei sillä tasolla tunneta.

Mutta silti tämän on olevinaan kaikille hevosalan ihmisille täysin selvää. Ja jos se ei ole heille selvää, silloin minun täytyy olla mielipuolinen sen suhteen, mistä minä puhun.

Perusteet kyllä kiinnostavat toisaalta tässä asiassa paljonkin.

Että millä perusteilla esimerkiksi kerran kuukaudessa uusittavia salaisia pakkokeinoja haetaan vuodesta toiseen samalla, kun niistä ilmoitetaan poliisille jatkuvasti rikoksina sekä eläimiä ja elinkeinotoimintaa vahingoittavana toimintana?

Kiinnostaa kyllä todella paljon, mitä sinne sepustellaan ja miksi niitä myönnetään kerta toisensa jälkeen.

Ei varmasti tarvitse vedota kyseisten päätösten salausperusteisiin, jos sellaisia päätöksiä ei ole. Voi kirjoittaa ihan samalla tavalla kuin kaikki muutkin normaalisti toimivat käräjäoikeudet, jotka käsittelevät asioita: ”Ei, täällä ei ole mitään sellaista.”

Mutta sellaista vastausta ei saa.

Enpä ole sellaista lainkohtaa nähnyt, jossa paikkaan liittyvä häirintä on vallan korvamerkittyä kenenkään kuitenkaan tietämättä, kuka sitä harjoittaa, mutta kaikki muu siitä tiedetään – etenkin se, kehen se on kohdistettu. Se on myös asia, joka tiedetään. Vaikka seuraavassa laitteista sitä tietoa ei olekkaan.

Ja sitten kun siihen käytetty verkkoinfra, joka on ihan droonitoimintaan liittyvä asia, muuttuu 15.10.2025, alkaa samaan aikaan tällainen aivan järjetön nettikirjoittelu.

Ja sekin on hauskaa, että tällä kyseisellä palstalla on nyt kerrottu tämä uusi systeemi, miten aiotaan toimia: tullaan vain ei-pilvisillä säillä. Varmaan sitten siihen asti, kun odotellaan sitä roskalavaa.

Aikaisemmin nimenomaan minähän olen julkaissut lukuisia videoita ja lukuisia tekstejä, joissa kirjoitan, että tähdet eivät ole pilvien alapuolella, pilvien ja maan välissä. Ja sekin on hirvittävän ihmeellinen asia, ettei sitä muisteta, koska kirjoitin siitä lukuisia kertoja viime talvena ja syksynä.

Mutta nyt on onneksi uusi suunnitelma, että tullaan vain näillä kirkkailla keleillä.

Niin, ylemmäshän on noustu jo aikoja sitten, ja se liittyy oleellisesti siihen videokuvaamiseen josta videoita huudetaan ketjusta toiseen. Ihan varmasti haluaisitte ne videot sinne esille, niin voisitte sitten katsella ja tarkistella, mitä oli milloinkin. Ei tulisi tällaisia mokia, että ruvetaan puhumaan samoista kuvioista ja sen sellaisesta.

Samaan aikaan tietenkään mikään ei liity mihinkään ja kaikki on pelkkää vainoharhaa.

Mutta edellä mainitun kaltaiset pakkokeinot eivät tietenkään oikeuta tällaiseen. Kannattaa lukea lainsäädäntö ja vähimmän haitan periaate. Pakkokeinolain mukaan pakkokeinon käytöllä ei kenenkään oikeuksiin saa puuttua enempää kuin on välttämätöntä sen tarkoituksen saavuttamiseksi, eikä pakkokeinon käytöllä saa aiheuttaa kenellekään tarpeettomasti vahinkoa tai haittaa.

Sen lisäksi luulisi minunkin näiden vuosien aikana olevan jo jossain muualla kuin kirjoittelemassa näitä samoja sepustuksia, jos tällaiselle toiminnalle olisi niin kovasti perusteita.

Nämä keinothan eivät ole mikään laillinen lupa harjoittaa rikoksia vuodesta toiseen. Salaisen pakkokeinon mahdollinen käyttö ei tee muutoin lainvastaisesta toiminnasta automaattisesti sallittua eikä poista toimivaltuuksien rajoja, suhteellisuusperiaatetta tai vähimmän haitan periaatetta.

Noin. Nyt voitte jäädä huutamaan tästä aiheesta, oikeudesta saatujen tietojen ja epäämisten on pakko olla sekavaa paskaa.

Ja kun niistä todistajista huudatte, niin niitä todistajia tosiaan on ihan poliiseista lähtien paikan päällä, alusta alkaen.

Eiköhän tämä nyt vaan kaikilta osin kuulu laittaa sinne käräjäoikeuteen ja aloittaa tästä asiasta taisteleminen oikeuslaitoksissa. Siis sellaiseen, joka kykenee asioita käsittelemään.

Toivottavasti tämä pitkä teksti on nyt ihan järkevä, kun sitä saa tihrustaa tällä puhelimellaan tässä kuinkahan monetta päivää.

Tämän asian kiinnostavuus kyllä on aivan poikkeuksellista. Päivästä toiseen jaksetaan kirjoitella tässä intensiivisesti minulle takaisin ja samalla haukkua, mikä pelle olenkaan, kun vastailen näihin. Ja jos en pidä turpaani kiinni, niin tätä jatketaan.

Joku voisi ihan melkein painostamiseksi kutsua tällaista tässä sananvapauden maassa, jossa on mielipidevapaus, jonka perusteella ilmeisesti saa puhua ihmisistä mitä vaan.

Mutta voidaan tässä nyt vaikka leikkiä, että pohditaan, kenellä on mahdollisuudet tällaiseen kalustoon. No kenelläköhän?

Ja täytyy sanoa, että ihan hieman kiinnitti huomiota tämä tekoälyn muodostama narratiivi tästä tarinasta, jossa väitetään, ettei koskaan missään Perhossa ole mitään droonihäirintää todettukaan.

Ja sitten jostain syystä siihen vielä ilmestyy tällainen lause: ”Tämä ei liity mihinkään laajamittaiseen viranomaistoimintaan.”

Sellaista lausetta ei lue missään. Se ei liity mitenkään siihen kysymykseen, onko droonihäirintää todettu vai ei, mutta jostain syystä se on katsottu tarpeelliseksi kirjata siihen.

Onko sen ihmetteleminen vainoharhaa? Ei. Kokonaisuus huomioiden on täysin aiheellista kysyä, mistä tällainen asiaa koskevissa lähteissä esiintymätön ja kysymyksen kannalta tarpeeton rajaus on tekoälyn vastaukseen muodostunut.

Tekoäly on kirjoitellut kaikkea muutakin jännää, kaikenlaisista olemattomista tuomioista minun nimeni alla ynnä muuta. Mistä ihmeestä ne sinne ovat ilmestyneet muuton jälkeen, kun mitään sellaista ei ole?

Tämänkin asian ovat huomioineet muut ihmiset. He voivat tulla todistamaan senkin, että ihmeellisiä ovat nämä tarinat tämän asian ympärillä.

”Hullu ämmä” -narratiivin huutaminen on varmaan aika turhaa, koska sellaistahan ei tarvitse huutaa silloin, kun kaikelle on ainakin leikisti todella hyvät perusteet ja tällainen ihmisjoukko mukana.

Ja näissäkin ketjuissa puhuin koiran oireilusta. Nimenomaan koiran oireilusta ja sen leikkauksesta olen avautunut varsin railakkaasti poliiseille: oliko heidän ajatuksenaan tehdä jotain ennen kuin täällä pitää eläinten ihan kuolla tämän häirinnän takia?

Niin sitten tosiaan pikkuhiljaa alkoi tulla näitä katkoja, ja tämä infra, joka saapuu laitteiden myötä, muuttui.

Täällä sitten jälleen, kun kirjoitan, että koira oireilee uudelleen ja siitä on ilmoitettu myös poliisille muun eläinten oireilun ja elinkeinotoimintaa estävän toiminnan lisäksi, ruvetaan huutamaan, kuinka minä olen sellainen ja tällainen ja aiheutan varmasti itse nämä eläimilleni.

Olen ollut tämän sairaan vainoamisen kohteena vuosia. En tosiaan ole järin hysteerinen ihminen.

Ja kukahan tätä nykyään harjoittaa?

No, tähän on ilmeisesti ollut varaa sitten jollain muullakin taholla, ja itse asiassa tällä hetkellä tietty taho valittelee, kuinka hirveää taloudellista vahinkoa aiheutankaan heille, kun nämä kyseiset tilat ovat kuitenkin olleet vuosia tyhjillään.

Ja täällä on esimerkiksi tuhansien eurojen sähkölaskut ihan pelkän talven aikana. Se on siis ihan silkkaa säästöä heille, kun ei tarvitse niitä maksaa.

On paljon lämmitettävää tilaa, niin kuin he itse kertoivat, kun taivastelin, että miten voi mennä tällainen määrä sähköä, kun ei täällä mitään tehdä.
Mutta ehkä tässä nyt oli pari tärkeintä juttua, mutta tämähän tietenkin selittäisi paljon muutakin.

Ja tosiaan hevoset juoksentelivat siellä Hyvinkäällä, Hyvinkää–Nurmijärvi-akselilla, pitkin maanteitä pitkälti yli vuoden ajan siihen saakka, kunnes asiaan puuttui poliisi Nurmijärven puolelta. Se loppui sitten siihen.

Ja kun Itä-Uudenmaan poliisilta tiedustelee asiakirjoja hevosteni maantiellä juoksemisesta, niin vastassa on pelkkää mustaa palkkia, koska ne ovat niin salaisia.

On salaisia eläintehtäviä.

Kiinnostaako minua kirjoitella täällä keskustelufoorumilla? Ei todellakaan kiinnosta.

”Antaisit nyt vaan olla.”

En anna. En ennen kuin tämä asia on selvitetty. Sen pitäisi mennä ihan oikeasti tyhmempäänkin kaaliin.

Onko se haukkumista? Ei ole. Ei todellakaan ole.

Näistä oikeudenkäynneistä en jaksa edes lähteä lausumaan tarkemmin. Se on hieno asia, että tuomari on todennut tämän häirinnän tapahtuneeksi.

Sitten kirjoitellaan kolmesta todistajasta. No mistäs se tieto on? Se tieto on sieltä oikeudenkäynnistä.

Sen lisäksi kolme todistajaa samalle aiheelle on aika paljon. Jokainen oikeussalissa käynyt tietää, että yleensä yksi todistaja per aihe on jo varsin tavanomainen määrä.

Miksi niitä videoita ei sinne tarvittu, sitä en tähän lausu.

Ja tästä puuttuu vielä kaikenlainen henkilöiden nimittely, johon tietenkin olen samalla tavalla oikeutettu kuin kaikki muutkin ovat katsoneet olevansa vuodesta toiseen. Toki en itse näe sitä tarpeelliseksi.

Sanotaan nyt vielä sekin, että oikeuslaitokset eivät ole sitä varten, että ne peittelevät tai salaavat muiden toimia tai esimerkiksi kiirehtivät asioiden käsittelyä siksi, ettei muista käsittelyistä ehtisi tulla asiaan vaikuttavia lisätietoja. Ja jättävät osuuksia käsittelemättä.

Sitä varten Suomen oikeuslaitokset eivät ole. Oikeuslaitokset eivät ole myöskään vahingon tuottamisen välineitä.

Ei pitäisi joutua menemään tähän liittyvissä asioissa korkeimpaan oikeuteen saakka saadakseen asiansa käsitellyksi, mutta toistaiseksi tilanne on se.
Edellinen kerta ei ollut turha.

Se koskee nimenomaisesti tätä kyseistä asiaa ja tähän asiaan liittyviä tahoja. Olen siis kuvainnollisesti koputtelemassa korkeimman oikeuden ovia nyt jo toistamiseen.

Toivotaan, että tämä pitkä teksti, johon olen aina lisännyt kohtia sitä mukaa, kun niitä tulee vielä mieleen, on nyt riittävän ”epäsekavaa paskaa”, jotta edes joku ihminen maailmassa kykenee ymmärtämään, mistä puhun.

Mutta sananvapaus ja mielipiteenvapaus ovat minullakin, viranomaisten ja muiden henkilöiden lisäksi. Enkä tässäkään tosiaan kerro mistään muusta kuin tapahtumista.

Minulle on myös kerrottu, kuinka näistä tapahtumista kertomisesta voi saada erilaisia tuomioita. Tietynlaista uhkailua sekin.

Mutta eipä niitä tuomioita eikä tutkimisia täällä ole vuosien saatossa muille jaettu. Ja lakihan on tietenkin sama meille kaikille.

Toivottavasti saatte ne vahingonkorvaukset pikaisesti tililleni, niin ei tarvitse täällä huudella elinkeinon vahingoittamisesta johtuvista riitautuksista ynnä muista talousasioista.

Korvaatte kaiken aiheuttamanne vahingon, niin pääsen minäkin hoitamaan aivan kaiken kuntoon. Myös elinkeinotoimintani.

Nyt voitte sitten rauhassa jatkaa haukkumista tai niiden numeroiden kirjoittelua, että saatte ketjun täyteen, tai mitä ikinä haluattekaan tehdä.

Eräpäiväthän niistä korvausvaatimuksista ovat menneet aikoja sitten. Ensimmäiset vahingot on esitetty laskelmina jo vuonna 2024. Eipä ole korvauksia näkynyt.

Lisätään niihin vielä korot. Suomessa saataville maksetaan korkolain mukaisesti viivästyskorkoa silloin, kun sen edellytykset täyttyvät. Sillä lailla niitä minultakin laskutellaan.

Eipä onnistunut Itä-Uudenmaan käräjäoikeudelta myöskään näiden asioiden käsittely, koska ne liittyivät tähän vahingontekoon. Näitä on ollut siellä nyt useamman kerran. Ei vaan onnistu käsittely.

Eikä se suinkaan johdu minusta tai siitä, mitä sinne on toimitettu, vaan se johtuu heistä.

Toinen Suomen ylimmistä laillisuusvalvojista sitten kertoo, että nämä lukuisat, vuosien ajan jatkuneet lainvastaisina pitämäni menettelyt ovat käytännössä ihan okei. Hän ei suinkaan kerro, että ne olisivat laillisia, mutta niihin ei puututa.

Sielläkin minulla on oma henkilö. Minulla on näitä omia asiointihenkilöitä viranomaisissa. Hekin ovat korvamerkittyjä niin kuin häirintäkin.

Ja mistä tämä alkoi? Tämä alkoi riitautetusta saatavasta ja riitautetusta vuokrasuhteesta, josta haluttiin täälläkin kertoa.

Haluttiin kertoa, että minä maksatan muilla tätä elinkeinotoimintaani, jota en voi häirinnän takia harjoittaa.

Euroakaan en ole kyseisestä riitautuksesta tai siitä kyseisestä asiasta vaatinut vahingonkorvauksina.

Ja se kysytty motiivi on varmasti tullut jo useita kertoja selväksi sekä tässä kirjoituksessa että näiden ketjujen aikana. Sellainen motiivi minulle on kuitenkin kerrottu, ja siltähän tämä näyttää.

Olisikohan tässä nyt pääkohdat näistä neljästä vuodesta. Jätetään minun asuntooni liittyvä asia nyt tästä pois, koska se on hyvissä käsissä ja kokonaisuudessaan lainoppineiden hoidettavana.

Mutta niin kuin näkyy, tietojen vaihtoa on paljon ja tietoa minusta on paljon. Sitä levitellään täällä ympäriinsä. Sen lisäksi levitellään tätä ”hullu ämmä” -narratiivia ja paljon tietoa jota ei ole olemassakaan. Sitäkin toistellaan alustalta toiselle ja jos en lopeta kirjoittamusta jatketaa. Te jatkoitte vaikka en kirjoittanut mitään ja silloin kun en kirjoittanut, tämä homma lähti aivan käsistä. Eli ehdottimasti adia tulee pitää esillä, pysyy edes joku tolkku. Minä en vastaa muiden teoista, puheista enkä vahingonteoista. Mutta se ajatusmaailma juurikin monilla rikoksia tekevillä on, kohde ansaitsi lainvastaiset toimet. Aivan peruskauraa.

Jopa lauseita muistetaan siitä, mitä olen joskus vuosia aiemmin kirjoittanut. Toki niitäkin vain valikoiden.

Olisikohan tämä nyt tässä tämän lisäyksen jälkeen. En enää ryhdy tihrustamaan tätä koko pitkää kirjoitusta uudestaan. Toivotaan, että se on pysynyt kasassa.

Oikein mukavaa alkavaa viikkoa ja syksyn jatkoa.

Pistetäänpä taas nimi alle.

t. Jasmin Varsta

Lähettäjä: Hellu 
Päivämäärä:   28.9.26 09:27:40

Ja jos ne vaan yöllä lentelee, niin hevoset yöksi sisään. Ja ei kai mitään asiakastoimintaa yöllä ole? Joten mitä haittaa niistä sitten on? Antaa tosiaan lennellä. Päivällä jos lentäisivät, niin kai niistä olisi hyvää videota päivänvalolla? Taas kerran jos nyt edes oletetaan, että siellä taivaalla ylipäätään niitä droneja lentää.

Me asutaan lentomelualueella ja lentokoneita menee pahimmillaan 3 minuutin välein yli, sekä nousevia ja laskevia ja meteli on melkoinen. Ei meidän hevoset niille korvaansa lotkauta ja itsekin on niin tottunut, ettei niitä enää edes huomaa. Vieraita kun tulee kylään, niin sanovat, että noitahan menee yli yhtenään ja itse ollaan että "ai, ei me mitään huomata".

Päivämäärä:   28.9.26 09:30:34

Aika hyvin olittekin kirjoitelleet juuri asiaan kuuluvia puolusteluitanne sillä aikaa, kun minä kirjoitin tuota pitkää tekstiä. Sattuipa sopivasti.

Kuinka tulikaan vastattua näitä viimeisiä viestejä näkemättä kutakuinkin samoihin asioihin, joita olette jankuttaneet myös muualla kuin Hevostalli.netissä – samoja perusteita, joilla yritätte oikeuttaa tätä menettelyä.

Voidaan käydä kansainvälisten tuomioistuinten ja muiden maiden tuomioistuinten asiakirjoja läpi siitä, mitä tämänkaltainen droonihäirintä tosiasiassa on. Sitten voidaan katsella tutkimustuloksista näitä 80–120 metrin välillä roikkuvia drooneja.

Olinko muuten kirjoittanut tämän 80–120 metriä itse johonkin ja jos olin, niin milloin viimeksi? Kävisin tarkistamassa, että olen varmasti itse antanut tämän tiedon julkisesti.

Mistä muuten tiedätte milloin nukun ja minkä verran?

Lähettäjä: titta 
Päivämäärä:   28.9.26 09:45:03

Mun täti kirjoitteli yhtä polveilevia tekstejä kun oli psykoosissa. Oli välillä mahdotonta saada juonesta kiinni.

Päivämäärä:   28.9.26 09:49:00

5pv sitten WD face viimeksi

b) droonivideoita, joissa on pieniä parvilaitteita/ monidrooni ym autonomisia/ puoliautonomisia laitteita pimeässä, edelleen keskiluokan puhelimella kuvattuja. Ei valoshowsta, tietenkään, vaan peruspuhelimella, yöllä kuvattuja laitteita. Korkeudella 80-120m, sillä korkeuksilla nämä pääosin on, etenkin nykyisin, kun omalla dronella mittaa korkeutta.

(Näitähän on kutakuinkin tuhansilla ihmisillä puhelimet täynnä, ainakin puheista päätellen)

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   28.9.26 10:01:37

Olet droonipalstalla kirjoittanut sen itse, ja että nousevat yli 120, mihin oman droonin kantama ei riitä rajoittimen vuoksi.

Päivämäärä:   28.9.26 10:02:09

Hyvä että löytyi!

Mitä muuta löytyi?

Oliko videoita?

"Mun täti kirjoitteli yhtä polveilevia tekstejä kun oli psykoosissa. Oli välillä mahdotonta saada juonesta kiinni."

Varmasti. On periytyvää, olisko sullakin, jos et ymmärrä?

Päivämäärä:   28.9.26 10:05:08

Ei niissä aina mitään rajoittimia ole, ja rajoituksia pystyy myös ohittamaan. Tieto muuttuu sitä mukaa, kun uutta tietoa saadaan.

Te luette nyt ikivanhoja kirjoituksia sieltä droonipalstalta. Minun ei ole enää pitkään aikaan tarvinnut kirjoitella kaikkea julkisesti mihinkään, koska nykyisin on muitakin tapoja asioida ihmisten kanssa ja sitä kautta on selvinnyt paljonkin uusia asioita.

Mutta täytyy sanoa, että reippaita olette. Ei voi muuta sanoa. Jos kerran ette liity tähän asiaan millään tavalla, niin viitseliäisyytenne sen seuraamisessa, vanhojen kirjoitusten kaivamisessa ja yksityiskohtien muistamisessa on kyllä melkoinen.

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   28.9.26 10:07:16

Eipä se tarvi kuin Facebookiin kirjoittaa sun nimi nii jo löytyy sun kommentteja ei vaadi hirveesti vaivaa, eikä vuosi ole mun mielestä mitenkään ikivanha juttu.

Päivämäärä:   28.9.26 10:07:31

Ette sitä käräjäoikeuden asiakirjaa ole siellä huomanneet ollenkaan? Pitäisiköhän minun itse hakea tähän linkki, niin autetaan vähän.

Päivämäärä:   28.9.26 10:07:57

"Varmasti. On periytyvää, olisko sullakin, jos et ymmärrä?"

Ei, mutta sinusta en kyllä ole varma. Todella sekavaa ja poukkoilevaa tekstiä. Terveen ihmisen on vaikea tuottaa tuollaista soopaa.

Päivämäärä:   28.9.26 10:10:01

"Osoite ei sulle kuulu"

Eikö nyt olisi hyvä hetki nimenomaan kertoa missäpäin näitä olisi nähtävillä. Varmasti olisi porukkaa katsomassa ja voit todistaa, että olemme olleet väärässä.

Päivämäärä:   28.9.26 10:12:08

Titta-terveet ihmiset ei harjoita tätä mitä täällä harjoitetaan, vuosia.

Mikä osuus oli hulluin, kopioitko tähän?

Päivämäärä:   28.9.26 10:13:24

. Ai muiden ihmisten osoitteet?

Ootko siis poliisi tai muu esitutkintaviranomainen? Niiden tehtävä on hoitaa asia asianmukaisine laitteistoineen.

Päivämäärä:   28.9.26 10:22:20

Yhdessä ja samassa osoitteessako ne useat havainnot eiliseltä on? Luulisi näkyvän pidemmälle jos sanotussa korkeudessa lentävät.

Päivämäärä:   28.9.26 10:29:28

Ihan koko tää keissi ja vainoharhaisuus. Ihan sairaan mielen tuotoksia. Sekavia sepustuksia kaikesta mahdollisesta, vaikein nimetä hulluinta osuutta. Raskasta kaikille osallisille.

Tuolla ylempänä olikin hyvä ohje. Anna niiden "droonien" siellä ylhäällä lentää ja jatka elämääsi. Päästä irti pakkomielteestäsi.

Päivämäärä:   28.9.26 10:44:50

Pakkomielteet tässä on kyllä jollain ihan muilla.

Olisiko tässä alla se hulluin osuus 😉

Vaikka olette runsaasti kaivaneet kirjoituksiani vuosienkin takaa, niin tätä ette näemmä vain sieltä saa kaivettua esiin. Autan siis vähän.

"Enpä tähän elämään olisi uskonut että lopulta teen rikosilmoituksen tällaista aihetta koskien, mutta nyt se on tehty.

11/2025 olen yrittänyt selvittää tätä asiaa, ei selviä. Olkoot syy mikä hyvänsä, näihin seuraamuksiin se ei oikeuta.

Tässä Itä-Uudenmaan käräjäoikeuden vastaus alkaen 11/2025.

Paljon on salattavaa, siellä sun täällä. Minulla tosin ei, ironista, eikö vaan.

Hauskaa viikonloppua."

#elinkeinoelämääsuomessa #eläintenoikeudet #fuckbullies #olemmehyvissäkäsissä

https://www.facebook.com/share/p/1DbPQYrbng/

----

Titta

Jätetään nyt sinun tädin sairaudet tästä kuitenkin. Perinnöllisiä psykoosisairaudet voi toki olla.

Istahtiko kirjoitukseni ikävästi tapahtumiin? Kenties. Se on tässä kuitenkin työn alla. Todistelen mielummin niille, joilla on kykyä ottaa todistelua vastaan. Täällä sitä ei ole.

Päivämäärä:   28.9.26 10:46:41

Yhdessä ja samassa osoitteessako ne useat havainnot eiliseltä on? Luulisi näkyvän pidemmälle jos sanotussa korkeudessa lentävät.

------

No miten tämäkin nyt tällä tavoin alkoi kiinnostamaan. Mistä sinä tiedät kuka ne on siellä nähnyt?

Olitko paikalla?

Päivämäärä:   28.9.26 10:51:02

titta: tämä on ainakin jo toinen hänen itsensä aloittama ketju, kun edellisen laitoin täyteen. Tarve on kova tällaiselle keskustelulle hötölässä ;) Edellisissä haistatteli ja nimitteli muita todella rajusti.

Päivämäärä:   28.9.26 10:58:02

No en todellakaan nimitellyt. Turha rakentaa tarinoitaan, ninittelyt on tulleet ihan muualta. Se on kumma juttu kun ei ymmärretä että kirjallisen tekstin muokkaaminen ei asiaa jälkikäteen muuta.

Mutta, veronmaksajien rahojen käytöstä kun ollaan huolissaan, niin kannattanee miettiä mihin niitä mahdollisesti käytetään.

Jutelkaa nyt mielummin tuosta viimeisen linkin sisällöstä.

Päivämäärä:   28.9.26 11:02:34

Hep, joo sairaan ihmisen sairasta sepustusta. Vainoharhaa ja sekavaa syyttelyä, ihan tyypillistä käytöstä psyykkisesti häiriintyneelle ihmiselle.
Ei osaa päästää irti. Kuormittaa viranomaisia ja oikeuslaitosta aivan turhaan. Eikö täytä jo pakkohoidon kriteerit.?
Terve ihminen ei osaa edes kutoa tuollaista sepustusten verkkoa eikä jaksa paneutua tällaisella intensiteetillä aiheeseen.

Päivämäärä:   28.9.26 11:05:24

Tätinsä psykoosisairaus pitää tuoda tähän vertauskuvaksi ja todisteeksi siitä, kuinka psykoottinen hullu minä olenkaan. Ja nyt sitten minä kuulemma haukun hänen tätiään, kun kirjoitan, että jätetään hänen tätinsä sairaudet tämän keskustelun ulkopuolelle.

Kaikki tämä siksi, että hermostuin siihen, kun täällä ruvettiin haukkumaan minun äitiäni – vieläpä minun äidilleni suoraan tässä keskustelussa. Se löytyy aiemmista keskusteluista.

Muistatteko, mitä sanoin mielikuvien manipuloinnista? Tämä on juuri sitä. Samoin se, kuinka minä olen muka täällä hirvittävästi haukkunut ihmisiä. Tämä on nimenomaan juuri sitä.

Entäs nämä tosiasioihin perustuvat asiat, joita viime aikoina on tullut esille? Niistä ette näytä haluavan keskustella.

Uskon kyllä, että pikkuhiljaa alkaa näkyä laajemminkin, millaista tämä toiminta on ollut. Nyt varmaan nekin ihmiset ymmärtävät, joille olen tästä kirjoittanut, mitä tarkoitin sillä, että näissä keskusteluissa tuli esille ihan oikeasti vähän hämmentävää tietoa.

Ja nyt käydään äkkiä keräilemässä Facebookista kaikkea mahdollista tietoa, jotta sillä saataisiin haudattua ne tiedot, joita täällä on käytetty ilman, että niitä on ollut Facebookissa saatavilla.

Mutta vuosien tapahtumia ja kirjoituksia ei voi enää kumittaa.

Mutta nyt olisi varmaan jo ihan oikeasti minun syytä lopettaa tämä keskustelu. Minulla ei yksinkertaisesti edes aika riitä tähän touhuun. Sitä paitsi nämä ovat raskaita keskusteluja, ja ehkä näistä on nyt jo saatu irti se, mitä niistä on ollut ammennettavissa, kun nyt on sitten ruvettu tuottamaan toisenlaista tekstiä ympäri Facebookia keräten.

Mutta nämä vuodet eivät tosiaan enää mihinkään katoa.

Päivämäärä:   28.9.26 11:06:46

LähettäjäHuoh

Päivämäärä28.9.26 10:46:41

------

No miten tämäkin nyt tällä tavoin alkoi kiinnostamaan. Mistä sinä tiedät kuka ne on siellä nähnyt?

Olitko paikalla?

"Lähettäjä.

Päivämäärä28.9.26 10:10:01

"Osoite ei sulle kuulu"

Eikö nyt olisi hyvä hetki nimenomaan kertoa missäpäin näitä olisi nähtävillä. Varmasti olisi porukkaa katsomassa ja voit todistaa, että olemme olleet väärässä"

Ei en ollut. Siksi kysyin, mielenkiinnosta olisin voinut ollakin jos tietäisi missä päin nämä ovat olleet. Kerro illalla kun tulevat taas, niin käydään katsomassa miltä näyttävät livenä.

Lähettäjä: muutama lainaus 
Päivämäärä:   28.9.26 11:13:05

"No en todellakaan nimitellyt."

Tajuttoman tyhmää väkeä.

On ihmisiä joilla ei näimmä äly riitä mihinkään, ja on ihmisiä joille on hyödyllistä kertoa. Täällä ei jälkimmäisiä näy.

Kipeitä ihmisiä. Aivan helvatun kipeitä.

Nyt täytyy sanoa että tällä kärpästen kapasiteetilla, teidän todella kannatta antaa asia olla ja jättää se niille jotka jotain ymmärtää.

Toivotaan että olette älyänne vastaavassa työssä, eli esim. kaivamassa kuoppia maahan.

Lähettäjä: Dron 
Päivämäärä:   28.9.26 11:18:57

Tuossa linkitetyssä videossa näkyy ainakin ihan pelkkä satelliitti. Ei drone eikä ufo. Joten case is close. Ei ole mitään häirintää todellisuudessa. Tosin tallinpitäjä varmasti pitää omaa harhaa ihan totena,mikä on hyvin tyypillistä tuossa tilanteessa. Toivottavasti saa apuja mahdollisimman pian

Päivämäärä:   28.9.26 11:23:23

Ai tossa mun linkittämässä reddit-ketjussa? Siinä on tähti.

Lähettäjä: Dron 
Päivämäärä:   28.9.26 11:27:43

Se isompi on satelliitti. Mutta ei sillä ole merkitystä. Drone se ei ainakaan ole

Päivämäärä:   28.9.26 11:30:41

Täh, mistä videosta sinä puhut?

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   28.9.26 11:39:35

F20.0

Päivämäärä:   28.9.26 11:52:49

Nämä puhuu jonkun henkilön videosta, redditissä 😂 Jonka joku linkitti. Tämä jonkun video on nyt tämän raadin, eli teidän vastatodistelua. Satelliitti, satelliittihemmo siis saapui.

Hellurei, onnea lääkärin urallenne. Muistakaa ensin hakea lääkikseen, siitä se ura urkenee.

Päivämäärä:   28.9.26 11:53:28

Tyhmä on tyhmä, ei järin rajua ole.

Päivämäärä:   28.9.26 11:57:15

Eikö nyt olisi hyvä hetki nimenomaan kertoa missäpäin näitä olisi nähtävillä. Varmasti olisi porukkaa katsomassa ja voit todistaa, että olemme olleet väärässä"

Ei en ollut. Siksi kysyin, mielenkiinnosta olisin voinut ollakin jos tietäisi missä päin nämä ovat olleet. Kerro illalla kun tulevat taas, niin käydään katsomassa miltä näyttävät livenä.

----

Eiköhän minun osoitteet riitä teille. Annetaan muiden osoitteiden olla. Missä osoitteissa teidän tallit on, voin tulla droneilemaan, kutsua porukkaakin mukaan?

Päivämäärä:   28.9.26 12:06:39

Niin, minä linkitin sinulle videon tähdestä, kun aloit vaatimaan videoita. Eikö se nyt kelpaa? Onko siinä videossa tähti vai drone? Se vilkkuu ja välkkyy samalla tavalla kuin sinun videosi.

Tuosta satelliittijutusta en nyt ymmärrä, että mihin se liittyy.

Päivämäärä:   28.9.26 12:07:57

Lähettäjä: Huoh
Päivämäärä: 27.9.26 23:43:40

No käy ottaa. Äkkiäkös sellaisen otat. Ja jos otat samalla niistä välkkyvistä ja väriä vaihtavista tähdistä. Voit laittaa sinne WD fb kommenttikenttään tai seinälle. Tänks!

Lähettäjä: .2 
Päivämäärä:   28.9.26 12:08:08

Lainaus:
"Yhdessä ja samassa osoitteessako ne useat havainnot eiliseltä on? Luulisi näkyvän pidemmälle jos sanotussa korkeudessa lentävät.

------

Olitko paikalla?"

Siis tässäkinhän vain kysyttiin tarkennusta sinun omaan väittämääsi, että eiliseltä olisi useita videoita. Tottakai kiinnostaa, onko niitä droneja nyt saanut joku muukin videoita ja että ne edelleen on paikalla Hyvinkäällä. Eli tämän pitäisi tukea sinun omaa kokemustasi niiden olemassa olosta, mutta kummallisesti käännät nämäkin kysymykset omiin viesteihisi ylösalaisin.

Päivämäärä:   28.9.26 12:10:25

Ettehän te saaneet edes sitä selvitettyä mikä se on. Tottakai satelliitti on väärin koska Sinä sanot niin.

Tallin osoite? Ja tieto monelta tunnit alkaa? Tullaan "tähtien" kanssa moikkaamaan. Voidaan ottaa pari lentsikkaa, kärpästä ja lentokonetta kanssa.

Päivämäärä:   28.9.26 12:11:51

Mikäli ahdinkosi on todella niin suuri mitä annat ymmärtää ja nämä lentelevät joka ilta/yö ja useammassa paikassa, niin luulisi näille asioille haluavan myös ulkopuolisia todistajia. Nyt kun olet saanut kerran USEITA videoita eilisillalta niin en ymmärrä mikset jakaisi niitä. Mutta, haluat vänkää ja vääntää niin M

Päivämäärä:   28.9.26 12:13:39

No mikä se sinun mielestäsi on?

Päivämäärä:   28.9.26 12:14:35

Laita eilisillalta video, niin voin arvioida mikä siellä lentää.

Päivämäärä:   28.9.26 12:20:31

Lähettäjä: Huoh
Päivämäärä: 28.9.26 11:53:28

Tyhmä on tyhmä, ei järin rajua ole.

Samalla periaatteella: sairas on sairas, ei järin rajua ole? Pata kattilaa soimaa. Aikamoista kaksinaismoralismia.

Päivämäärä:   28.9.26 12:23:06

Laita Autelin laitteista video, kun ovat "tarkkailuvalaistuksella", useampi laite kerrallaan.

Päivämäärä:   28.9.26 12:24:23

Samalla periaatteella: sairas on sairas, ei järin rajua ole? Pata kattilaa soimaa. Aikamoista kaksinaismoralismia.

On, näiden vuosien jälkeen, silkkaa sitä, nimenomaan 🤦 Saako vielä kysyä kuka on tyhmä? Anonyymi. Huh, toivottavasti ei tule pahaa tuomiota.

Päivämäärä:   28.9.26 12:25:53

Niin onko huoh mikä tuossa minun videossani, jonka linkkasin?

Lähettäjä: ,,,, 
Päivämäärä:   28.9.26 12:27:13

Miksi Huoh vaatii muita laittamaan videoita? Ei minun takapihalla ei ainakaan ole mitään laitteita, niin en myöskään voi niistä videoita ottaa. Haluaisin kyllä nähdä, miltä ne videolla näyttävät.

Päivämäärä:   28.9.26 12:32:22

Joo
Päivämäärä: 28.9.26 12:25:53

Niin onko huoh mikä tuossa minun videossani, jonka linkkasin?

------

Autel?

Lähettäjä: ei 
Päivämäärä:   28.9.26 12:32:53

Voi hyvää päivää tuo ihminen on sekaisin. Vainoharhainen ja sekaisin.

Päivämäärä:   28.9.26 12:33:46

Miksi Huoh vaatii muita laittamaan videoita? Ei minun takapihalla ei ainakaan ole mitään laitteita, niin en myöskään voi niistä videoita ottaa. Haluaisin kyllä nähdä, miltä ne videolla näyttävät.

______

Kerron joskus, kun aika on

Päivämäärä:   28.9.26 12:35:37

Voi hyvää päivää tuo ihminen on sekaisin. Vainoharhainen ja sekaisin.

_____

Ei videoita pyydetyistä, ei tarkennuksia miltä osin, niin ehdottomasti, näin on oltava, koska Sinä sanot.

Päivämäärä:   28.9.26 12:35:58

Eli sinun mielestäsi siinä on Autel drooni.

Tiedoksi, siinä on Sirius. Se on tähti. Hassusti se vilkkuu samalla tavalla, kuin sinun videoittesi "dronet". Tähdet vilkkuvat taivaalla ja erityisesti videolla.

Päivämäärä:   28.9.26 12:38:34

Samalla periaatteella: sairas on sairas, ei järin rajua ole? Pata kattilaa soimaa. Aikamoista kaksinaismoralismia
------

Tälle on muuten kaksi vaihtoehtoa, siis lakien mukaan, kunnianloukkaus tai yksityisen tiedon levittäminen.

Tyhmä anonyymistä, ei hajuakaan. Asianomistajarikos, pitäisi olla yksilöitävissä edes asianomistaja.

Päivämäärä:   28.9.26 12:39:44

Yksilöin sinut pyynnölläni Autelista.

Se mitä redditin videolla jossain päin maailmaa on, ei kuulu minulle.

Päivämäärä:   28.9.26 12:43:41

"Siis tässäkinhän vain kysyttiin tarkennusta sinun omaan väittämääsi, että eiliseltä olisi useita videoita. Tottakai kiinnostaa, onko niitä droneja nyt saanut joku muukin videoita ja että ne edelleen on paikalla Hyvinkäällä. Eli tämän pitäisi tukea sinun omaa kokemustasi niiden olemassa olosta, mutta kummallisesti käännät nämäkin kysymykset omiin viesteihisi ylösalaisin."

Tämäpä.

Päivämäärä:   28.9.26 12:44:11

Yksilöit? Mitä tarkoitat?

Videot ovat ihan samanlaisia ympäri maailmaa. Tähti näyttää videolla vilkkuvalta pallolta, oli se sitten Perhossa kuvattu tai vaikkapa Australiassa.

Päivämäärä:   28.9.26 12:46:27

https://youtube.com/shorts/55vhfL6KnTk?is=BH7zlNp1hT06K9oZ

Siinä sulle sirius, tähtikaukoputkella kuvattuna.

Päivämäärä:   28.9.26 12:49:34

Kuvaatko sinä videoita tähtikaukoputkella? Et, vaan kännykän kameralla. Mitä nyt oikein yrität todistella :D

Lähettäjä: Sanni 
Päivämäärä:   28.9.26 12:52:36

Onko Perhon kunta jostain syystä kyvytön viheltämään tämän touhun poikki?

Päivämäärä:   28.9.26 12:59:53

Samalla periaatteella: sairas on sairas, ei järin rajua ole? Pata kattilaa soimaa. Aikamoista kaksinaismoralismia
------

Tälle on muuten kaksi vaihtoehtoa, siis lakien mukaan, kunnianloukkaus tai yksityisen tiedon levittäminen.

Tyhmä anonyymistä, ei hajuakaan. Asianomistajarikos, pitäisi olla yksilöitävissä edes asianomistaja.

--

Hyvin irrotettu asiayhteydestä. Väitit, ettet ole nimitellyt ketään. Näytin, että olet.

Se, onko nimittelyä rajua, nimitelläänkö anonyymiä, tunnistettua henkilöä vai useampaa samaan aikaan, onko se rajumpaa kuin sinun nimittelysi, kunnianloukkaussyytteen täyttävää jne. on ihan eri keskustelu.

Päivämäärä:   28.9.26 13:01:27

On taas niin sekavaa settiä..

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.