Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kokemuksia Ratsukellarin verkkokaupasta

Lähettäjä: Että juupa juu 
Päivämäärä:   26.9.26 10:10:49

Moi!
Onko kokemuksia ratsukellarin verkkokaupasta. Tilasin sieltä 12.9. ja noin viikkoa myöhemmin vasta tuli sähköposti, että tilaamani tuote on loppu ja kysyivät hyvittävätkö vai kysyvätkö maahantuonnista onko tulossa lisää. No tottakai kun oli toivottu tuote niin pyysin jos kysyisivät onko lisää. No edelleen odottelen tähän vastausta ja rahat sisässä yrityksessä.
Onko muilla toiminut mutkatta toimitukset ym?

Re: Kokemuksia Ratsukellarin verkkokaupasta

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   26.9.26 10:26:00

Siis tilauksestasi on reilu 2 viikkoa ja sinulle ilmoitetaan että tuote nyt loppu. Miksi luulet että viikossa olisi tuote tullut myyjälle ja siitä sinulle?

Lähettäjä: Hipsis 
Päivämäärä:   26.9.26 10:32:08

Todella hitsasti toimii, mutta toimii aina lopulta. Eli varaudu odottamaan...

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.9.26 12:57:32

Ratsukellari on yhden hengen pyörittämä, ja pitää yksin myös fyysistä kauppaa, joten itse ainakin ymmärrän että on viivettä. Yhtä helposti ja nopeaan ei siis hommat pyöri kuin jossain Hööksillä, mutta kotimainen firma ja pienyrittäjä, niin itse ainakin mielelläni tuen silloin kun mahdollista.

Päivämäärä:   26.9.26 14:06:31

Joo. Kohteliaasti itsekin odottanut vaikka viivettä kun tiedän, että yrityksiä tällä alalla eritoten on eri henkilöstömitoituksella. :) lähinnä kaipasinkin niitä kokemuksia onko kuitenkin toiminut vaikka onkin hitaampaa vrt. isompiin liikkeisiin.

Lähettäjä: ö 
Päivämäärä:   26.9.26 14:59:59

Monesti tilannut ja aina toiminut hyvin, toki kestänyt aina hieman jos ei oo just sitä tuotetta ollu varastossa :)

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   26.9.26 15:12:33

Jos olisi suoraan näkyvillä tieto, että joku tuote on loppu ja pitää tllata, niin se helpottaisi kummasti. Monella tämä onkin käytössä ja lukee tilaustuote + toimitusaika.

Lähettäjä: Toimii joka kerta 
Päivämäärä:   26.9.26 17:30:12

Toimitus on varma ja hidas. Tilauksen tekemisestä menee yleensä kuukausi tuotteen saamiseksi. Tilauksen kuitenkin aina saa.

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   26.9.26 17:37:23

Toimitusaika on aina pitkä, jos tuotteet tilataan vasta kun joku jotain tilaa.. kaikilla ei ole aikaa odottaa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.9.26 21:52:58

Mulla meni kypärän saamisessa pari kuukautta vaikka nettisivujen mukaan piti olla varastossa, pitikin tilata valmistajalta ja siinä sitten kesti. Oli kyllä tosi ystävällinen palvelu ja lähettivät mm. ilmaiseksi toisen koon linerin testiin, kun en ollut varma kypärän koosta.

Lähettäjä: Lila 
Päivämäärä:   26.9.26 22:09:31

Hidasta on. Jos palauttaa tuotteen, maksaa postit itse. Siksi en enää tilaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.9.26 03:08:57

Tilasin sieltä vähän aikaa sitten ja tilaamani tuotteen kohdalla luki noin viikon toimitusaika. Ei kuulunut viikossa yhtään mitään ja itse laittelin viestiä (useita) ennen kuin sain vastauksen jouduin myös soittamaan sinne. Toimitusaika tais olla lopulta kolmisen viikkoa, kommunikointi hidasta.

Asianaspalvelussa kuitenkin mahtava tyyppi! Sit kun soitin sain todella hyvää palvelua. Olisi kuitenkin tietenkin kuluttajan näkökulmasta mukava jos viestittäisiin tai korjattaisi toimitusajat verkkokauppaan. Hyvää palvelua, mutta hidasta ja kommunikointia asiakkaiden suuntaan saisi parantaa.

Päivämäärä:   27.9.26 09:31:27

Joo, itse tilaamani tuotteen kohdalla siis luki että on varastossa mutta ei sit ilmeisesti ollutkaan. :( oli vähän kyllä harmitus kun harvemmasta paikasta löytyy semmoselle jättikokoselle sopivia tuotteita.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   27.9.26 11:19:36

Yksinyrittäjän täytyisi kyllä ymmärtää ettei bisnestä voi tehdä menestyksekkäästi noin hitaalla ja epämääräisellä toimitusajalla. Kyllä se kertoo yrittäjästä jotain jos ei reagoi tilauksiin heti. Viettää aikaansa jossain muualla?

Päivämäärä:   27.9.26 13:25:03

Hidasta, mutta aina toiminut. Osa viiveistä nimenomaan muun tahon vikaa, esim Parlanti oli kesän kiinni.

Lähettäjä: Postimaksu itse? 
Päivämäärä:   27.9.26 13:49:15

Onko todella laillista, että palautus tapahtuu tilaajan kukkarosta? Eikö palautuksen pitäisi olla ilmainen?

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   28.9.26 09:31:47

Ottakaa huomioon myös, että usealla brändillä/ tavaran toimittajalla itsellään viivettä. Yrittäjä on varmasti määritellyt normaalit tilausajat sen mukaan, mitä valmistaja ilmoittaa, mutta tänä päivänä valmistajien omatkaan toimitusajat eivät pidä vaan niissä on isoa viivettä joka näkyy sitten kaikkialla.

Päivämäärä:   28.9.26 10:27:13

Olen yrittänyt tilata kahdesti ja kummallakin kerralla verkkokauppa perui tilauksen, kun tuotetta ei ollutkaan varastossa. Kolmatta kertaa en kokeile.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.