Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Turtle tactio koot

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   26.9.26 09:56:22

Hevonen käyttää normaalisti 13,5cm kuolaimia, pitäisikö Turtle Tactiossa valita M vai L koko?

Re: Turtle tactio koot

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   26.9.26 09:58:30

M 128-138mm
L 138-148mm

Muutenkin saa antaa suosituksia kannattaako kuolainta kokeilla. Olisiko näillä tiedoilla M meille parempi?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.9.26 12:29:07

Noista ottaisin M-kokoisen, jos normaalistikin kuolaimen koko osuu siihen väliin. Meillä hevonen on tykännyt tactiosta tosi paljon. Aika pehmeän tuntuinen kuolain ja litteä keskiosa sopii, kun minun hevosella on ihan valtavan iso kieli. Joillain kuolaimettomilla on ollut hieman rauhaton, mutta taction on hyväksynyt tosi hyvin ja tuntuma pysyy tasaisena.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   26.9.26 14:39:59

Mun mielestä pienet koot. Ottaisin isomman koon.

Lähettäjä: Mokkula 
Päivämäärä:   26.9.26 15:32:47

Meillä M koko, käyttää normaalisti 13,5 mutta huomasin että tämäkin merkistä kiinni :D toisen merkin 13,5 olikin liian iso ja toisen sopiva. Pystytkö ottamaan vuokralle ensin? Moni jälleenmyyjä tarjoaa näitä ensin vuokralle. Otin itse ensin kun ostin 3 eri kokoiselle hevoselle nämä kuolaimet.
Btw olen ostamassa hevoselle ensimäistä kankikuolainta, tällä merkillä starter ja ohut kanki. Kumpikohan parempi ? Tai onko suositella jotain muuta?

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   26.9.26 18:10:41

M.

Noi kuolaimet on mitalla mitattuna se pidempi malli eli 128-138mm on mitalla mitattuna 138mm.
Seuraava koko on 148mm eli melkein 15cm.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.