Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Parhaat minichapsit

Lähettäjä: help 
Päivämäärä:   24.9.26 11:42:46

Parlantit sanoivat yksi päivä sopimuksen irti, vetoketju hajosi molemmista samana päivänä kuin yhteisestä sopimuksesta. Aiemmin ollut Dyoneja mutta olen pitänyt Parlanteista enemmän, istuvat jotenkin vielä paremmin. Löytyykö muita samantyylisiä edullisempaan hintaan?
Mitkä ovat omat suosikkisi?

Re: Parhaat minichapsit

Lähettäjä: DeNiro 
Päivämäärä:   24.9.26 16:04:27

Mun valinta on DeNiro Salentino. Ne oli ennen vielä paremmat, mutta edelleen aika hyvät. Tosin eivät kestä kuin vuoden, sen jälkeen minulta aukeaa oikean pohkeen sauma. Kertoo jotain toki minusta, mutta eivät siis ole ikuiset. Pysyy kuitenkin napakoina koko tämän ajan. Ratsastan vähintään yhden hevosen päivässä, eli kestää siis mun pohkeilla noin 365 käyttökertaa.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   24.9.26 19:10:52

En tiedä saako enää, mutta Veredus Accordo-chapsit. Likaa keräävän jalkalenkin sijaan niissä oli sivussa klipsit, joilla ne sai kiinnitettyä jodphur-kenkiin. Hyvä nahka.

Lähettäjä: ehwh 
Päivämäärä:   25.9.26 02:15:09

En osaa minichapseja suositella enkä omiani verrata mihinkään, mutta niiden likaa keräävien jalkalenkkien tilalle olen omiin muistaakseni ariat chapseihin vaihtanut reikäkuminauhat. Irrotin olemassa olevat lenksut ja ompelin napit tilalle sisäpuolelle ja ostin mustaa napinläpikuminauhaa ja leikkasin siitä pätkät. Ne lenksut saa vaikka joka käytön jälkeen irti ja putsattua ja halutessaan helppo vaihtaa uusiin.

Ne kiinteästi kiinni olevat tosiaan kerää likaa ja on ällöttävät, niin nuo irrotettavat on paljon paremmat.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.