Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Well Dressage - mistä on kyse?

Lähettäjä: F 
Päivämäärä:   23.9.26 19:16:55

Mulle tulee Facebookin feediin tollaisen postauksia. Vaikuttaaa olevan jonkun naisen omistama talli, jota jotkut ihmiset häiritsee droneilla tms? Hevosiakin?

Re: Well Dressage - mistä on kyse?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.9.26 19:49:55

Sama, on niin sekavaa settiä etten ymmärrä. On ilmeisesti vuokralla tallissa, nähny vaan jtn että vuokrat ois maksamatta ?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   23.9.26 20:10:45

Samoin. Suurin kysymys on että MIKSI kukaan vaanisi samaa henkilöä vuodesta toiseen ja eri paikkakunnilla. :D rupee olee vähitellen tahdosta riippumaton hoito edessä… kun kerran valtio mukana

Päivämäärä:   23.9.26 20:13:26

Tästä samasta aiheesta on ollut monta topiccia. En tiedä mitä tässä tapauksessa on taustalla, mutta eikö tätäkin henkilöä nyt voisi vain jättää rauhaan, mitä te siitä saatte, että aina häntä pilkkaatte täällä?

Päivämäärä:   23.9.26 20:22:24

Hän itse tuo sitä jaaritteluilla esiin jatkuvasti

Lähettäjä: Jewel 
Päivämäärä:   23.9.26 20:37:22

"Tästä samasta aiheesta on ollut monta topiccia. En tiedä mitä tässä tapauksessa on taustalla, mutta eikö tätäkin henkilöä nyt voisi vain jättää rauhaan, mitä te siitä saatte, että aina häntä pilkkaatte täällä?"

Tässä ei ole yhtään pilkkaavaa kommenttia. Mutta julkaisut avoimessa facessa ovat hyvin huolestuttavia.

Lähettäjä: pöö 
Päivämäärä:   23.9.26 21:17:54

Jossain ryhmässä kommentoi toisen ihmisen julkaisuun tuomitsevasti ja paremmin tietävästi, vaikka ei ole edes eläinlääkäri. Kuvista edes huomannut, että olis ollu jotain syytä eläinlääkäriin :/
On jäänyt moneen paikkaan velkaa heinistä yms palveluista ja vuokrista.
Vauhkoaminen droneista ja häirinnästä jatkunut jo pitkään.

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   23.9.26 21:41:37

Ei taida olla ihan järjissään.. on ilmeisesti jo ainakin vuoden ollut kaikki maksamatta.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   23.9.26 21:53:23

Eikos olisi parempi keskittyä vaan omiin asioihin, kun rasistisesti täällä haukkua sinulle ventovierasta ihmistä, julmaa käytöstä.
Ei pidä puuttua asioihin, jos tiedot ovat yksipuolisia.
Mihin te pyritte tällä jatkuvalla mustamaalaamisella.

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   23.9.26 21:55:32

Mitään drooneja ei ole olemassakaan. Tähtiä ja lentokoneita on kuvannut. Siis voi olla, että joskus joku on lennättänyt droonia tallialueen lähellä, mutta muuten hän siis luulee tähtiä droneiksi.

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   23.9.26 21:57:25

Hei,

Ei suinkaan ole vuoden ollut kaikki maksamatta. En tietenkään maksa vuokraa tiloista joissa häirintää aiheutetaan vuokranantajan infralla ja kieltäydytään selvittämästä asiaa.

Vuokranantaja, eli Perhon kunta on juuri eilen saanut vahingonkorvausvaatimuksen jossa on pyydetty heitä tekemään virallinen päätös vahingonkorvausvaatimuksesta.

Tämän vahingonkorvausvaatimuksen jälkeen on jälleen tällaisia kirjoitteluita.

Vuokranantajalle ja heidän edustajilleen tiedoksi, että asiat hoidetaan muualla kun anonyymipalstalla. Kyseisen vuoden aikana minun vahinkoni on ollut yli 60 000€.

Älä vuokraa tiloja, aiheuta taloydellista vahinkoa ja tule vinkumaan pitkin palstoja. Tarkista myös kirjanpito, kun häirintää ei aiheutettu, vuokra maksettiin.

Jälleen saan huolestuneita puheluita kun kirjoitetaan paskaa pitkin ht.nettiä.

Lisäksi tämä vuokranantaja yrittää periä riitautettuja saatavia riidattomia, tämän asian olen reklamoinut perintäfirmalle.

Julkisen toimijan luulisi hoitavan asioita muuta kautta. Ei ole paljon velkoja heinistä ja vuokrista. Tiija Skytän hevosen kavion kulmauksiin liittyviin asioihin kirjoitin että taittuneen varvasakselin näkee muutoinkin kun röntgenissä, siinä ei tarvitse olla eläinlääkäri, eikä siinä ole mitään ilkeää. Keskustelu oli aivan hetki sitten fb ;)

Aika turha aloitella näitä keskusteluja. Sama kaava jatkuu vuodesta toiseen, häirinnän jatkuessa.

Ei tietenkään jätetä rauhaan keskusteluiden osalta, etenkään jos kirjoitan jotain mitä muut "puuhastelee". Kun kunta selvittelee vuokrista, toivottavasti muistavat selvitellä muustakin, mutta ei.

Olkaa muutkin rohkeita ja laittakaa nimi alle.

t. Jasmin Varsta

Lähettäjä: Jeppe 
Päivämäärä:   23.9.26 22:06:12

"Eikos olisi parempi keskittyä vaan omiin asioihin, kun rasistisesti täällä haukkua sinulle ventovierasta ihmistä, julmaa käytöstä."

Googlaa rasismi

Lähettäjä: ,, 
Päivämäärä:   23.9.26 22:06:45

Kunnan viranhaltijana huvittaa kyllä ajatus siitä että kunnan työntekijät olisivat lennättelemässä drooneja jonkun takapihalla kaikki yöt :D

Huom. En ole perhon kunnassa töissä

Lähettäjä: Hennu 
Päivämäärä:   23.9.26 22:11:41

En tiedä tapausta, mutta Perhon kuntako niitä droneja lennättää? Ja miksi?
Ja jos oletetaan näin tapahtuvan, ota hevoset yöksi talliin ja dronet lennelköön?! Onko niistä jotain haittaa?

Päivämäärä:   23.9.26 22:15:56

Läheltä menee lentokoneiden reitti joka selittää valot taivaalla

Päivämäärä:   23.9.26 22:25:59

Tuohan on kätevää että vetoaa häirintään ja sillä verukkeella jättää vuokrat maksamatta..

Päivämäärä:   23.9.26 22:29:37

Ai Perhoon ilmestyi nyt muutama kymmenen lentokonetta. Hei hoitakaa hommat ihan virallisesti. Siellä on se oikasuvaatimus ja tekniset materiaalit joihin odottelen vastausta.

Päivämäärä:   23.9.26 22:29:46

Jasmin, kerro niistä droneista vähän enemmän. Oletko saanut kuvattua niitä nyt? Näetkö niitä usein yötaivaalla? Nythän on taas pimeää jo aikaisemmin ja yöt ovat oikeasti pimeitä niin näetkö drooneja aina kun on pilvetöntä?

Luuletko tosiaan että tänne joku tekee topan aina kun olet viranomaisen kanssa krijeenvaihdossa? Minullekin tuli tänään pitkästä aikaa sivustosi päivitys, en ollut nähnyt niitä pitkään aikaan.

Luulen että Facebook on myös sinua vastaan, oletko miettinyt sitä?

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   23.9.26 22:32:00

Pitäisiköhän Jasmin sinun ja Jenni Aarnivalon lyödä viisaat päänne yhteen?

Päivämäärä:   23.9.26 22:38:19

Laita hei nimi alle :)

Aww, miten saataisikaan fb minua vastaan. Ei hyvää päivää näitä juttuja. Pilvillä ei ole vaikutusta asiaan. Sen sijaan valitusajalla oli. Sitten taas se videomateriaali, joka varmasti kiinnostaa, ei ole enää luovutettavissa. Lue tämän päiväinen päivitykseni.

Ai niin, luitkin vissiin jo kun keksit lentokoneet. Kannattaa joskus pysähtyä miettimään onko itse itse hieman johdateltavissa. Nimittäin olette. Näiden kirjoitusten sisällöillä on lopulta päässyt jutussa monessa kohtaa paljon eteenpäin, ette vaan tajua sitä.

Ulkopuolisia ei kiinnosta paskaakaan tämä juttu enää tässä kohtaa.

Ole rohkea, asioi nimellä :)

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   23.9.26 22:48:12

Tapoja rahoittaa asioita on useita. Tämä ehkä hämmentävin ikinä, mutta täytyy sanoa että tyylikäs. Vähän jo vaivaakin nähty.

Lähettäjä: ~ 
Päivämäärä:   23.9.26 22:52:55

Lennättikö Perhon kunta droneja aiemmassakin lokaatiossa?

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   23.9.26 22:54:09

Miksi ne dronet eivät lennä pilvisellä säällä tai yöttömän yön aikaan?

Päivämäärä:   23.9.26 23:00:05

Mä olen monet kerrat kirjoittanut myös siitä, että on aika raskasta läheisille lukea tätä paskaa täältä, mutta kun pää humisee tyhjää niin miten sen voisikaan ymmärtää.

Ei mun tarvitse lyödä päätäni kenenkään tuntemattoman kanssa yhteen, käyn mielummin oikeutta asioista. Oikeudenkäyntien ja rikosilmoitusten sisältöjä täältä on löytynytkin niin että ei tiedä pitäiskö nauraa vai nauraa.

Minulta saa kyllä asiakirjoja, sensuroimattomia ja voihan niitä laitella tiedostoinakin, kun ne onkin näin "kuumaa kamaa" että pikkumurusten julkaisut saa aikaan tällaista.

Toivoisin että nämä minun läheisetkin jo ymmärtäisi minkä tason tapaukset kirjoittelee täällä. ja kuinka paljon omaa lehmää saattanee olla ojassa. Ettei tästä apinalaumasta kyllä tarvitse välittää.

Ja ne aiemmat vuokrasuhteetkin kannattaa varmaan jo jättää näistä, täällä on niidenkin suhteen käyty kommentoimasta etteivät millään tavoin liity asiaan. Tällaista vuokrasuhdetta en ole koskaan vielä nähnyt.

Hyvä läppä tuo droonien keksiminen ja vuokranalennus, se onkin ollut tässä kesän jälkeen kirjoituksissa mukana. Mites ne perättömät lausumat todistajana? Nyt kun hallinto-oikeus käski toimittaa salaamattomana ne asiakirjat jotka aiemmin oli salattuna poliisin toimesta? Täälläkö halutaan näitä keskusteluita käydä? Todistajienhan pitäisi pitäytyä totuudessa? Toki muutoinkin riita-asioissa pitäisi jotain totuuden muruja löytyä väitteistään.

Ei ketään ulkopuolisia kiinnosta tämä enää hevonhelvettiä, eikä ainakaan vuokranantajan puolustelun kannalta. Siis aidosti ulkopuolisia.

Päivämäärä:   23.9.26 23:02:22

Läheisille on raskasta seurata mahdollista psykoosia.

Päivämäärä:   23.9.26 23:02:58

"Lennättikö Perhon kunta droneja aiemmassakin lokaatiossa?"

Tähän kysymykseen antaa vastauksen Itä-Uudenmaan poliisi, kysy sieltä, jos kertovat, sitä en tiedä mitä asiasta kertovat.

Nyt hoitelen elikoitani. Rohkeasti vaan hoitelette sähköpostilla asiointinne.

Lähettäjä: Mona 
Päivämäärä:   23.9.26 23:05:18

Läheisille on varmasti raskasta lukea facebookia…

Päivämäärä:   23.9.26 23:05:44

Pistä fyffet tilille vaan 1.9.2025 jälkeinen psykoosihuutelija.

Ei psykooseja. Selvitätkö ne tekniset aineistot? Vai onko teidän diagnoosilistassa sellaisia erikoispsykooseja.

Päivämäärä:   23.9.26 23:07:57

Kyllä on kryptistä höpinää.

Päivämäärä:   23.9.26 23:10:09

MIKSI kukaan häiritsisi sinua jatkuvasti? MIKÄ SYY?

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   23.9.26 23:12:01

Ja varsinkaan kunta ja viranomaiset :D Voin luvata, että ei voisi vähempää kiinnostaa.

Päivämäärä:   23.9.26 23:13:19

Millä lailla olet niin tärkeä henkilö että droonit sinua kiusaa?

Päivämäärä:   23.9.26 23:25:05

Ja kun tässäkin ketjussa halusitte taas sekoittaa muita ihmisiä mukaan, niin on minulla niin hyviä kavereita, että vaikka viittaatte keskusteluihin, joiden sävy ei ollut aurinkoa eikä hattaraa, ja sotkette siltä osin ulkopuolisia ihmisiä näihin asioihin, niin nekin saadaan selvitettyä.

Kun niistä sitten laittaa viestiä asianosaiselle, niin kyllä ne vaan jaksavat vääntää nekin asiat auki. Yksinkertaisesti kukaan minun lähipiiriini viittaavakaan ei tähän paskaan näemmä lähde. Kiitos siitä joka ikiselle, joka nämä vuodet on näitä asioita jaksanut selvittää.

Sitten on tämä apinalauma.

Ja pilvistä kun kyselette, niin pilvistä on puhuttu oikeussalissa ja aiemmissa käsittelyissä.

Ostakaa elämä jostain, niin ei tarvitse stalkata jopa Facebook-keskusteluita. Ja antakaa meidän ammattilaisten vääntää asioista, jos me väännetään. Sillä tavalla itse kukin oppii tässä hommassa: vuoroin minä, vuoroin joku muu. Joskus ei olla samaa mieltä, vaikka kuinka väännetään. Se kuuluu elämään ja erityisesti tähän lajiin.

Jokaisella on ne ihmiset, jotka lopulta sanovat viimeisen sanan omien hevostensa kohdalla. Nämä asiat eivät kuulu vuosia jatkuneeseen häirintään millään tavalla.

Onneksi minun kaverini jaksavat vääntää nämäkin asiat loppuun saakka.

Tiedoksenne: me yleensä jatketaan vielä viesteillä asian puimista, kun niin pirusti joka asia kiinnostaa.

Senkin vielä sanon, että myöskään uusien tuttavuuksien kanssa käytyjä keskusteluja ei ole koskaan näillä sontapalstoilla. Maailma on täynnä hyviä tyyppejä, joten minulle on aivan turha tulla selvittelemään, kuinka kaikki olisivat minua vastaan. Ei lähelläkään eikä mitään sinne päinkään.

Olisikohan tämä huuto tällä kertaa tässä.

Sitten reddittiin, kansa ja miksei suomi 24:kin. Ne minä passaan.

Päivämäärä:   23.9.26 23:32:31

Kuule kun ne kunnan jutut on siellä fb luettavissa, niin anna olla jo. On minulla nimetkin siitä touhusta. Nimilista on pitkä. Kysy lennättäjiltä, lienevät kirjoittelemassa.

Viimeksi seliteltiin kun oikein oikeudesta on asiakirjat tilattu, silloin on tiedossa mitä1.9.2025 alkaen on puuhailtu, ne lukee kanteessani. Niin aivan turhaa. Kiusaako viranomaiset minua? Se on minulla vielä selvityksessä, mikä niiden osuus on. Onko sinulla tieto siis että näin on? Minulla ei ole?

Miksi te ette selvitä näitä asioitanne muualla?

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   23.9.26 23:37:40

Miksi jaat juttuja julkisesti jos et halua että ihmiset keskustelevat niistä?

Päivämäärä:   24.9.26 00:08:26

Jännä juttu, ettei ketään kiinnosta keskustella häirinnästä, kunnan verkkoinfrasta, perättömistä poliisi-ilmoituksista ja muusta julkisen toimijan menettelystä, samalla kun anonyymipalstalla huudellaan yksipuolisesti raha-asioista ja harjoitetaan häirintää, jonka aikana paikalla on heidän infransa.

Ja jos kovin kiinnostaa, oliko Perhon kunta Hyvinkäällä, niin normaaliälyinen ei edes esitä kyseistä kysymystä. Yhteyttä on etsitty Hyvinkäältä tänne. Ei löydy.

Kuka vuokraa tilat elinkeinotoimintaa varten, maksaa mukisematta täyttä vuokraa ja on samalla vastatoimien kohteena? Jos kuulut niihin, jotka tekevät näin vuodesta toiseen, kuulu. Minä en kuulu.

Tänään viimeksi puhuin asiasta juristin kanssa. Tämä on niin työläs ja hankala, kahta erikoisalaa koskeva juttu, etteivät hekään tällaista jaksa. Lähinnä järkyttävänä pitivät koko juttua, kun asiakirjat olivat edessä.

Poliisin näkemys oli, ettei tämä liity aiempaan. Uskotaan poliisia. Olenko tärkeä? En ole. Ovatko kaikki muut maailman häirinnän ja rikosten kohteet tärkeitä? Ei taida olla.

Se, kirjoitanko minä vai en, ei muuta asiaa. Kun olin hiljaa, tämä homma paisui ihan järkyttäväksi.

Iso kasa ihmisiä yrittää auttaa asiassa, myös viranomaisia, joten aika turha huudella täällä näitä vastapuolia palvelevaa soopaa. Hevosten tarhailut täällä ovat vuodesta toiseen tiedossa, kirjoittelut kavereiden kanssa ja tarhojen hevosten sijoituksetkin ovat olleet tiedossa. Nyt ovat kunnan reskontratkin tiedossa, ja kaikki minuun liittyvä on posketonta paskaa: vuokrien maksamatta jättämistä, psykooseja ym.

Yksinkertaiselle kaikki on kryptistä. Minä jään nyt tukehtumaan älykkyyteeni tältä erää. Lähinnä saa päänsäryn tästä touhusta.

Well done, psychos!

Päivämäärä:   24.9.26 00:19:03

Kyllä me mielellämme keskustelisimme vaikka kunnan verkkoinfrasta mutta ei noista sinun jutuistasi ymmärrä hölkäsen pöläystä.

Päivämäärä:   24.9.26 00:26:10

Kannattaisko ostaa ihan oma paikka, niin ei olisi tarvetta olla maksamatta vuokraa kenellekään?

Päivämäärä:   24.9.26 00:36:41

Kunnan viranhaltijana huvittaa kyllä ajatus siitä että kunnan työntekijät olisivat lennättelemässä drooneja jonkun takapihalla kaikki yöt :D

Huom. En ole perhon kunnassa töissä

--------

Ja siis onhan nämä mahtavia. Eihän kukaan viranhaltija tänne kirjottaisi. Paitsi viranhaltija joka kirjoittaa. Mutta tämä viranhaltija kirjoittikin viranhaltijan droonilennätyksestä.

Mutta ei tietenkään liity asiaan. Jos edelleen on epäselvää, en usko että kukaan lennättää yötä myöten yhtään mitään ohjain kädessä. Kun tutustuu drooneihin laajemmin, valkenee miten tämä teknisesti onkaan mahdollista.

-------

"kun kerran valtio mukana"

Missä se valtio on siis mukana? Mitä mahdat tarkoittaa valtiolla? Ihan mielenkiinnosta kyselen? Menikö jotenkin Pelttarin uutinen nyt sekaisin, kun julkaisin sen? Jos yksinkertainen mielesi ei ymmärrä uutista, kuntaa, valtiota ja hevostilan häirintää, pyydä apua tulkintaan.

Tämähän muuttuikin mielenkiintoiseksi kun alkoi tarkemmin lukea näitä horinoita.
Vai tarkoitatko poliisia, poliisin työnantaja on valtio.

"Valtio" nimittäin kertoi että perhossa tapahtuvalla siis ei ole yhteyttä, tässä ironisesti käytän valtio sanaa poliisista, ymmärtänette vitsin. Tosin tässä porukassa voi olla riski että menee liian "kryptiseksi".

Niin, ettehän te ole koskaan tällä palstalla ymmärtäneet mitään, en tiedä kannattaako sitä välttämättä korostaa kun samalla dissaa muita, ettei itse vaan tajua. Huomattu on, ettei kapasiteetti yksinkertaisesti riitä. Se on se ongelma. Onneksi muualla on ymmärretty.

"Kannattaisko ostaa ihan oma paikka, niin ei olisi tarvetta olla maksamatta vuokraa kenellekään?"

Lukase vähän lainsäädäntöä tilojen vuokraamisesta.

Hyvä kuitenkin että raati katsoo häirinnän oikeutetuksi. Toivottavasti itseltänne löytyy kapasiteettia vastaavan sattuessa kohdalle.

Ja mikä tämä Aarnivalo-juttukin on, ei siis ole muuta tekemistä kun lukea eri ihmisten kirjoituksia ympäri fb? Ei liity mistään kohtaa tähän minun tallini kokonaisuuteen, ei hevosiin, ei mitään yhteyttä, ensimmäisenkään asian osalta.

Päivämäärä:   24.9.26 00:58:34

Kuten kirjoitin jo aiemmin tähän keskusteluun, ettekö te kommentoijat nyt voisi vain antaa olla. Se, että täällä aina uudestaan huudellaan psykoosia ja muuta sellaista tälle tallinpitäjälle, vaikuttaa lähinnä aikuisten koulukiusaajien kokoontumisajoilta. Ei tällainen jatkuva ihan tarkoituksellinen provosointiyritys ole millään lailla fiksua.

Päivämäärä:   24.9.26 01:20:09

Ei ne anna. Minulla kun on täällä kaikki taustamateriaali, niin en tiedä, voisiko enää enempää vuodesta toiseen nämä kirjoittelut niihin istua. Vaatii lähes ihmeen, ettei tällä paskalla olisi yhteyttä muuhun.

Kun sitten muiden tekemisiä tuo esiin, alkaa jälleen tämä. On näitä muitakin vastaavia juttuja, tämä kirjoittelu kuuluu näihin. Ei nämä mitään ulkopuolisia ole, jokunen päänräpijä joukossa, muut liittyvät tukevasti asiaan. Taidan hakea oikeudesta määräyksen IP-osoitteiden luovuttamiseen, kun ei kerran poliisilta onnistu hoitaa näitä.

Osa saa pikkujutuista kunnianloukkaussyytteitä. Tälle paskalle ei saada tehtyä vuosien aikana mitään.

Ihan kuin näihin kirjoitteluihin ei itsekin voisi tulla kertomaan vähän "kuultuja juttuja" aivan anonyyminä. Esimerkiksi muiden tuomioista vaikkapa sillä, että "tilasin asiakirjat oikeudesta". Sellaisiakin juttuja olisi ihan tosiasioina: julkisia, oikeudesta tilattavia asiakirjoja. Ei siinä paljon "psykoosijutut" auta.

Ja tämä otsikkokin, mikä on epäselvää mistä on kyse? Ei mikään. Puhutaanko itse asiasta, ei todellakaan.

Yksinkertaista sakkia.

Päivämäärä:   24.9.26 01:31:11

Eipä sulla kovin montaa puolestasi puhujaa siellä sivuilla näytä olevan ;) Yksin siellä näyt aikalailla kirjoittavan.

Päivämäärä:   24.9.26 01:43:37

No, tuudittaudu siihen.

Jonnahan se aiemmin kävi samaa kertomassa. Paljon kuitenkin jaksatte lukea niitä. Nyt tulee kova newsflash, maailma ei ole facebookissa. Huh! Ja vielä vähemmän hevostalli.netissä.

Haluaakohan porukka ruodittavaksi tänne palstoille? Tuskin. Onko todistajista pulaa? Ei ole.

Itse en hönkäisisikään tälle palstalle ilman näitä juttuja, joista aina joku slaagin saanut läheinen saanut raportoi. Nyt nämä alkaa olla niin väsyneitä ja kuluneita juttuja, että toisin että lähi-ihmiset ymmärtää jo ettei tästä yksinkertaisesti tarvitse välittää.

FB sai ennen laitella ihan normaaleja juttuja. Pääsisikin jo eroon tästä umpisekopäisestä porukasta. Olisin teinä erittäin pidättäytyväinen sen hulluksi huutelun kanssa.

Minua kiinnostaa paljon enemmän vähän virallisemmat asiakirjat kun tämä. Toivoisin että myös läheiseni ymmärtävät että on paljon painavempia asioita kun hötölän vailla elämää olevat kirjoittelijat. Tai häiriköt.

Muilta osin elän ihan mukavaa elämää ja tämänkin sirkuksen keskellä on saanut tutustua harvinaisen täyspäisiin ja mukaviin ihmisiin. Sitten on tämä popula, jolla ei mikään uppoa tajuntaan.

Lähettäjä: Ööö 
Päivämäärä:   24.9.26 06:13:30

Ymmärrän, että jos on häirintää niin on mahdotonta harjoittaa liiketoimintaa. En ymmärrä, miten kunta voi olla vastuussa siitä vuokranantajana. Jos puhutaan kunnan verkosta ja sen käytöstä, nin se on joko luvallista tai ei. Kunnalla lienee rajalliset mahdollisuudet selvittää tätä.

Mutta, mielenkiinnolla seuraan ja kaipa oikeuskäsittelyjä uutisoidaan.

Päivämäärä:   24.9.26 08:45:05

No uutisoinneista ei vielä tähän päivään ole saanut tosiasioista tietoa. Kunta ja kunta, nyt jankutetaan tätä. Luvallista, tahallista häirintää, onkohan sellaista olemassa. Kunta ei selvitä edes infraansa, onko laitteet siihen liittyvän tahon, sitä vastausta en saa.

Kunta uutisoi ja julkaisee mitä asiasta haluaa uutisoida. Jos minä kirjoitan asiasta olen mielisairas, psykoottinen hullu.

Julkaisin muuten myös tutkimuksista koskien hevoseläimiä ja drooneja. Mutta lienee psykoottista paskaa nekin :D Samat vaikutukset voi lukea tutkimustuloksista ja minun rikosilmoituksista vuosia takaperin ennen tutkimusten julkaisua. Varmaan samat sairaudet niillä tutkijoillakin. Kyllä kunta tietää Ja valtio. Sekä anonyymit.

Kyllä näitä häirintätapauksia on ehtinyt maailmalla olemaan, ei ole tainneet tällaista sontaa sisältää kokonaisuudessaan.

Päivämäärä:   24.9.26 09:10:50

No eihän se kunta välttämättä sulle kaikkea tietoa voi antaa, mutta poliisille kyllä.

Päivämäärä:   24.9.26 09:16:02

On pyydetty antamaan, ei anna. On ilmoitettu poliisille. Turha kaivaa koko ajan jotain josta nakella niskoja. Voin julkaista asiakirjat ja todistelut, ei oikein jaksa kuunnella enää tätä. Niissä tulee sitten nimet esiin, mutta väliäkö hällä, julkisia asiakirjoja. Kykenen humattavasti tasokkaamoaan artikulaatioon kun tämän palstan jauhanta. Ongelma en ole minä.

Päivämäärä:   24.9.26 09:22:44

Vahingonkorvauslaki (412/1974) 3 luvun 2 §: julkisyhteisö on velvollinen korvaamaan vahingon, joka on aiheutettu virheellä tai laiminlyönnillä julkista valtaa käytettäessä. Vastuu syntyy, kun tehtävän suorittamiselle kohtuudella asetettavia vaatimuksia ei ole noudatettu.

Vahingonkorvauslaki 3:1 § – valtio, kunta ja muu julkisyhteisö vastaavat myös työntekijänsä tai virkamiehensä työssä tekemästä virheestä tai laiminlyönnistä silloin, kun kyse ei ole julkisen vallan käytöstä.

Vahingonkorvauslaki 5:1 § – julkista valtaa käytettäessä voidaan korvata myös puhdas taloudellinen vahinko, eli taloudellinen vahinko, joka ei liity henkilö- tai esinevahinkoon. Tämä on esimerkiksi yrityksen tulonmenetyksen kannalta olennainen säännös.

Perustuslaki 118 § – jokaisella, joka on kärsinyt oikeudenloukkauksen tai vahinkoa virkamiehen tai muun julkista tehtävää hoitavan henkilön lainvastaisen toimenpiteen tai laiminlyönnin vuoksi, on oikeus vaatia tämän tuomitsemista rangaistukseen sekä vahingonkorvausta julkisyhteisöltä tai virkamieheltä sen mukaan kuin lailla säädetään. Virkavastuu käsittää sekä rikosoikeudellisen että vahingonkorvausoikeudellisen vastuun.

Perustuslaki 21 § + hallintolaki 23 § – asia on käsiteltävä asianmukaisesti ja ilman aiheetonta viivytystä. Tämä voi olla merkityksellinen, jos vahinko kasvaa sen vuoksi, että viranomainen jättää asian hoitamatta tai pitkittää sitä perusteettomasti.

Siinä sitä psykoosia, kuntaa ja valtiota.

Päivämäärä:   24.9.26 09:34:57

Aika moni käyttää itse droneja kuvatessaan hevosia ja ne eivät ole saaneet siitä oireita ;)

Ja edelleen, jos asiat näin kovin ahdistaa, ni ostaa oman paikan, jotta ei jää häirinnän vuoksi vuokrat maksamatta. Tai no, voihan sen lainankin tietysti jättää maksamatta, mutta sitten pankki ottaa omansa takaisin..

Päivämäärä:   24.9.26 09:38:22

Kyllä nyt on kunnon skitsofreenistä juttua

Päivämäärä:   24.9.26 09:44:21

Pyyntönne on kuultu, korjaan asiakirjat niin että saadaan nimet näkyviin, kun ehdin.

Nyt hoitelen elukoita.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   24.9.26 09:57:40

Ei kait sitä omaa paikkaa tarvitse ostaa, kunhan vain muuttaa häirintäpaikasta jonnekkin muualle. Jos otetaan esimerkiksi joku täysin satunnainen paikannimi jostakin kohtuullisen pitkän matkan päästä, vaikkapa Rauma, niin luuletteko että drooneja alkaa näkyä sielläkin?

Ja jos drooneja näkyy niin onko ne Rauman, Perhon vai Hyvinkään työntekijöitten lennättämiä just häirintää varten kunnan rahoilla ostetuilla drooneilla?

Päivämäärä:   24.9.26 10:02:54

... : Kuka ottaa vuokralle enää, koska on itse asiasta tehnyt julkisen?

Päivämäärä:   24.9.26 10:03:05

Laitetaas laki tästäkin osuudesta;

Laki liikehuoneiston vuokrauksesta 21 §: vuokralaisella on oikeus saada vapautus vuokran maksamisesta tai vuokra kohtuullisesti alennetuksi siltä ajalta, jolta vuokrattua tilaa ei ole voitu käyttää tai se ei ole ollut vaadittavassa tai sovitussa kunnossa. Lisäksi vuokranantajan toimenpiteestä tai laiminlyönnistä aiheutuneesta vahingosta voi syntyä vahingonkorvausvastuu.

Lainsäädäntö tuntee aivan nimenomaisesti tilanteen, jossa vuokratun tilan käyttöön kohdistuva puute tai käyttöeste vaikuttaa vuokranmaksuvelvollisuuteen. Kysymys ei ratkea sillä, että anonyymipalstalla toistetaan “vuokrat maksamatta”.

Tästä lähdetäänkin seuraavaksi hakemaan oikeuskäytäntöä: millainen käyttöhaitta tai käyttöeste on oikeuttanut liikehuoneiston vuokralaisen vuokranalennukseen, kuinka suuri alennus on hyväksytty ja mikä merkitys on annettu sille, että vuokranantaja on tiennyt haitasta ja sille, miten haitta vaikuttaa vuokralaisen elinkeinotoimintaan. Ja kuinka suurta vahinkoa vuokralaiselle on kohtuullista aiheutta, missä kulkee vahingon kärsimisen raja ainoastaan vuokralaisen osalta ja kuinka paljon vuokranantajalla on omilla toimillaan vahinkoa edistää.

Vielä en koskaan ole nähnyt lappua että droonitoiminta kohdistetaan minuun, en myöskään ole löytänyt yhtään lainkohtaa jossa vuokralainen vastaa vuokratiloissa tapahtuvasta vahingosta, maksaa täyttä vuokraa ja vastaa kaikista vahingoista kokonaisuudessaan. Laitatteko sen lainkohdan?

En myöskään ole nähnyt lainkohtaa jossa vuokranantajalla ei ole mitään vastuuta mistään tapahtumista, ei myöskään omista toimista, laitatteko ne lainkohdat?

On paha skitsofrenia, pelkkää mielipuolisuutta ja hallusinaatiota. Mites omat pers.häiriöt, mikä niiden laita on?

Noin, nyt ne elukat.

t. psyk.hoitaja, riittävän hullu myös siihen työhön

Päivämäärä:   24.9.26 10:06:40

Vieläkö pitkään jatkuu PERHON KUNTA TEKI ASIASTA JULKISEN, en minä. En sanonut sanaakaan kun vasta pitkän ajan päästä.

Lokakuun lopussa, Perhojokilaakso, josta juostiin kipin kapin tänne kirjoittelemaan. On tallessa kaikki asiakirjat. Luin lehdestä vastaukset ennen vastinetta oikeudesta. Lukee myös kanteessa.

Tätä stooria on niin paljon, että kannattaako tätä jatkaa.Onko se vastapuolen etu?

Päivämäärä:   24.9.26 10:11:10

Hetkinen, nyt tuli Hyvinkään kaupunki mukaan? Mistä se löyty, valtio ja kunnan rinnalle? Eikö nämä olekkaan naapurin Jaakon tai Kallen? Eikö oikeasti kannattaisi olla jo hiljaa?

Päivämäärä:   24.9.26 10:17:05

Eikö se edellinen paikka jossa oli myös droneja ollut Hyvinkäällä? Jos muistin väärin, niin anteeksi. Vai oliko se jossakin Hyvinkäätä lähempänä Hki-Vantaan lentokenttää jossa nämä dronet oli kovasti lentokoneen näköisiä ja pitivät lentokone-ääniä.

Päivämäärä:   24.9.26 10:31:48

Ei ollut lentokentän läheisyydessä. Lentokoneet on vähän isompia FYI. Polliisit saa tulla kertomaan oikeuteen. Tehdään niin. Loppu tämäkin joskus.

Päivämäärä:   24.9.26 10:35:38

Niin siis Hyvinkää on senverran sopivasti kauempana lentokentästä että isot lentokoneet näyttää pienemmiltä just senkokoisilta mitä videoissa näkyi. Tämä siis silloin jos kamerassa ole erityistä kauko-objektiivia.

Päivämäärä:   24.9.26 10:41:25

Ei ne otsassa ja hevosen päällä + tarhojen tolppien päällä lentokoneita ole.Mutta ilmeisesti hyvinkään lennättelijät löysi paikalle.

Lähettäjä: tä 
Päivämäärä:   24.9.26 10:52:46

onko tää ihminen ell?

Lähettäjä: - - 
Päivämäärä:   24.9.26 11:00:48

Lähettäjätä

Päivämäärä24.9.26 10:52:46

onko tää ihminen ell?

-----------

Ei todellakaan ole.

Päivämäärä:   24.9.26 11:03:17

miksi hänellä firma jonka toimiala on eläinlääkäri?

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   24.9.26 11:04:03

"Ostakaa elämä jostain, niin ei tarvitse stalkata jopa Facebook-keskusteluita. Ja "

Tee julkaisuja rajatulle ryhmälle näkyväksi, jos et halua niitä luettavan. En tunne sinua enkä asiaa lainkaan, mutta niitä tulee silti feediin.

Päivämäärä:   24.9.26 11:04:53

Hevoskorjaamo Oy on perustettu vuonna 2022 ja sijaitsee Hyvinkäällä. Yrityksen pääasiallinen toimiala on eläinlääkäri (Profileri) ja se tarjoaa eläinlääkintäpalveluja. Jasmin Nanna Varsta on osakeyhtiön toimitusjohtaja.

Lähettäjä: Ohhoh 
Päivämäärä:   24.9.26 11:14:40

Lähettäjä: Huoh
Päivämäärä: 24.9.26 10:41:25

Ei ne otsassa ja hevosen päällä + tarhojen tolppien päällä lentokoneita ole.Mutta ilmeisesti hyvinkään lennättelijät löysi paikalle.

--

Kenen otsalla on ollut drooni? :o Ja droonithan ei ole mitään pieniä laitteita, sellainenko on saatu laskeutumaan hevosen päälle? Eikä tästä ole mitään video/kuvamateriaalia?

Kuulostaa kyllä todella mystiseltä tapaukselta, tietäen ettei droonin tallentaminen videoon tai kuvaan ole mikään Amerikan temppu. Varsinkin jos/kun häirintä on jatkuvaa ja niitä pyörii siellä jatkuvasti.

Päivämäärä:   24.9.26 11:15:17

Tee julkaisuja rajatulle ryhmälle näkyväksi, jos et halua niitä luettavan. En tunne sinua enkä asiaa lainkaan, mutta niitä tulee silti feediin.

----------

Klikkaa älä seuraa, sillä saa autettua itseään- firman sivuja ei saa valitettavasti näkyviin rajatulle yleisölle.

En tosiaan vastaa kunnan, valtion, kaupungin, enkä edes facebookin toiminnasta. Muistattehan että en ole tärkeä ;)

Päivämäärä:   24.9.26 11:20:03

"LähettäjäHuoh

Päivämäärä24.9.26 11:15:17

----------

Klikkaa älä seuraa, sillä saa autettua itseään- firman sivuja ei saa valitettavasti näkyviin rajatulle yleisölle."

Sä et vissiin nyt ihan tajunnut kerrottua informaatiota. Ei tarvitse seurata, ilmankin tulee kyllä feediin enenevissä määrin.

Päivämäärä:   24.9.26 11:20:37

Siis voisitko Jasmin kertoa, MIKSI ne dronet seurasivat sinua Perhoon? Mikä on se syy?

Päivämäärä:   24.9.26 11:25:30

Kenen otsalla on ollut drooni? :o Ja droonithan ei ole mitään pieniä laitteita, sellainenko on saatu laskeutumaan hevosen päälle? Eikä tästä ole mitään video/kuvamateriaalia?

Kuulostaa kyllä todella mystiseltä tapaukselta, tietäen ettei droonin tallentaminen videoon tai kuvaan ole mikään Amerikan temppu. Varsinkin jos/kun häirintä on jatkuvaa ja niitä pyörii siellä jatkuvasti.

-------

Ihan otsaa päin ei lentänyt. Nytkö ne muuttu isoiksi, viimeksi oli pieniä. Nytkö ei ole videoita, kun ne ei ole enää esillä.

Hevosen päällä- hevosen päällä lentävä laite, tarhan tolppien päällä lentävä laite. Kyllä, näistä on videoita.

Olette te oikeasti sekopäistä porukkaa. Uskomatonta miten jonkun elämä voi kiinnostaa. Alkaa vaikuttaa ihan vainoamiselta. Ai niin, se olikin se rikosnimike. Tekijät ei kuulemma löytyneet. Nyt on onneksi hyvä hetki tarkastaa jälleen löytyykö niitä täältä.

Mutta jatketaan oikeudessa, tällä kertaa lienee pokkaa tulla kertomaan näkemyksensä myös siellä.

Tiedätte mihin ilmoittautua todistajiksi.

Päivämäärä:   24.9.26 11:25:43

Ja tästä päästään siihen, että va sanoo irti kun ei ole edellytyksiä jatkaa vuokrasuhdetta. Häirintä on tullut yhden henkilön mukana, sitä on ollut jo muualla, joten miksi va kärsisi siitä? Häirintähän tulee poistumaan kun henkilö poistuu. Vai jatkuuko se edellisessä paikassa edelleen? Onko sitä todistetusti?
Eikö va voi myös vaatia vahingonkorvauksia vuokralaiselta tässä tapauksessa?

"Tästä lähdetäänkin seuraavaksi hakemaan oikeuskäytäntöä: millainen käyttöhaitta tai käyttöeste on oikeuttanut liikehuoneiston vuokralaisen vuokranalennukseen, kuinka suuri alennus on hyväksytty ja mikä merkitys on annettu sille, että vuokranantaja on tiennyt haitasta ja sille, miten haitta vaikuttaa vuokralaisen elinkeinotoimintaan. Ja kuinka suurta vahinkoa vuokralaiselle on kohtuullista aiheutta, missä kulkee vahingon kärsimisen raja ainoastaan vuokralaisen osalta ja kuinka paljon vuokranantajalla on omilla toimillaan vahinkoa edistää."

Päivämäärä:   24.9.26 11:29:47

On teillä reikä päässä. Poliisi kertoi että Perhossa on eri laitteet. Uskotaan poliisia. KYSY LENNÄTTÄJILTÄ MIKSI LENNÄTTÄÄ NIITÄ TÄÄLLÄ.

Eli kenties, kerro itse tai kilauta kaverille. Kuka tietää, itsehän tiedätte omat motiivinne tähän kirjoitteluun.

Nyt kysyn miksi jaksatte kirjoitella tästä vuodesta toiseen, mikä tekee minusta niin tärkeän teille ja miksi? SIIHEN VOITTE VASTATA TÄSSÄ ITSE kun olette paikalla.

Ei duunit ala, vai onko iltavuoro? Vai oletteko tekin yrittäjiä? Työttömiä?

Lähettäjä: Ohhoh 
Päivämäärä:   24.9.26 11:32:39

han otsaa päin ei lentänyt. Nytkö ne muuttu isoiksi, viimeksi oli pieniä. Nytkö ei ole videoita, kun ne ei ole enää esillä.

Hevosen päällä- hevosen päällä lentävä laite, tarhan tolppien päällä lentävä laite. Kyllä, näistä on videoita.

Olette te oikeasti sekopäistä porukkaa. Uskomatonta miten jonkun elämä voi kiinnostaa. Alkaa vaikuttaa ihan vainoamiselta. Ai niin, se olikin se rikosnimike. Tekijät ei kuulemma löytyneet. Nyt on onneksi hyvä hetki tarkastaa jälleen löytyykö niitä täältä.

Mutta jatketaan oikeudessa, tällä kertaa lienee pokkaa tulla kertomaan näkemyksensä myös siellä.

Tiedätte mihin ilmoittautua todistajiksi.

--

Minulle tapaus on täysin uusi, joten pardon, en ole koskaan väittänyt drooneja pieniksi tai nähnyt niihin liittyen mitään videomateriaalia. Äkkiä googlettamalla toki löytyi useampi uutisartikkeli, jossa kerrottiin, ettei droonihäirinnästä ollut näyttöä.

Sekopäisyydestä kertoo minusta enemmän se, että syyttää muita vainoamisesta, kun itse jakaa täysin estoitta tapahtumien kulkua julkisella Facebook-sivulla. Jos asiat haluaa pitää omana tietonaan, silloin EHKÄ kannattaa harkita mitä kirjoittelee ja minne kirjoittelee. Ristiriitaista syyttää muita asiasta kiinnostumisesta ja vainoamisesta, kun itse tarjoaa täyslaidallisen kryptistä informaatiota kaikkien silmille ja osallistuu keskusteluun aktiivisesti.

Lähettäjä: Simo 
Päivämäärä:   24.9.26 11:33:54

Onko kukaan ulkopuolinen havainnut näitä droneja vai onko kaikki havainnot sinun itsesi tekemiä? Ensi kerralla kun kymmenet dronet välkkyvät taas taivaalla niin kutsu joku kaverisi tai kuka vain ulkopuolinen paikalle, näkeekö hän ne samat dronet? Olisi sitten todistaja ainakin...

Päivämäärä:   24.9.26 11:34:36

Eiköhän tämä kiinnosta monia, useastakin näkökulmasta.
Itsehän sinä tietoa jaat koko ajan, eihän me muuten edes tiedettäis tästä.

Päivämäärä:   24.9.26 11:36:33

Ja tästä päästään siihen, että va sanoo irti kun ei ole edellytyksiä jatkaa vuokrasuhdetta. Häirintä on tullut yhden henkilön mukana, sitä on ollut jo muualla, joten miksi va kärsisi siitä? Häirintähän tulee poistumaan kun henkilö poistuu. Vai jatkuuko se edellisessä paikassa edelleen? Onko sitä todistetusti?
Eikö va voi myös vaatia vahingonkorvauksia vuokralaiselta tässä tapauksessa?

Pistä oikeuteen. Eiku ai niin, kunnan juristihan kertoikin kunnan kärsivän vahinkoa ;) Onko se vahinko laitevuokraa, infran käyttöä vai mitä. Rahojaan kuitenkin vaativat, korkoineen. Niin minäkin.

HÄIRINTÄ EI LIITY MILLÄÄN TAVOIN HYVINKÄÄN TAPAHTUMIIN. SEN ON KERTONUT POLIISI. NYTKÖ SE POLIISI EI OLEKKAAN MITÄÄN? TÄHÄN SAAKKA SE ON OLLUT JUURI SE JOKA TIETÄÄ. LISÄKSI POLIISI ON SANONUT ETTÄ PITÄÄ HAKEA KORVAUKSET RIITA-ASIANA. Niin mites tämä homma heliluu kun ..... .....

Mutta nyt on lopetettava tämä. Hitosti muuta puuhaa.

Päivämäärä:   24.9.26 11:38:23

Laita linkki, mistä löysit tällaisia artikkeleita? On meinaan sitten jaettu oikeuden päätöksestä poikkeavaa tietoa.

"Minulle tapaus on täysin uusi, joten pardon, en ole koskaan väittänyt drooneja pieniksi tai nähnyt niihin liittyen mitään videomateriaalia. Äkkiä googlettamalla toki löytyi useampi uutisartikkeli, jossa kerrottiin, ettei droonihäirinnästä ollut näyttöä.

Sekopäisyydestä kertoo minusta enemmän se, että syyttää muita vainoamisesta, kun itse jakaa täysin estoitta tapahtumien kulkua julkisella Facebook-sivulla. Jos asiat haluaa pitää omana tietonaan, silloin EHKÄ kannattaa harkita mitä kirjoittelee ja minne kirjoittelee. Ristiriitaista syyttää muita asiasta kiinnostumisesta ja vainoamisesta, kun itse tarjoaa täyslaidallisen kryptistä informaatiota kaikkien silmille ja osallistuu keskusteluun aktiivisesti."

Lähettäjä: lll 
Päivämäärä:   24.9.26 11:39:58

Onko tällä yrittäjällä jotakin toimintaa? Wellness Dressage Oy on ainakin poistettu ennakkoperintärekisteristä - jos lie koskaan kuulunutkaan. Ei käsittääkseni ainakaan tämän firman kautta voi myydä palveluita (tai jos myy, niin ostajan on pidätettävä ennakkovero). Tämä firma ei ole toimittanut tilinpäätöstietojaan kaupparekisteriin, ainakaan vielä (perustettu 2024).

Hevoskorjaamo Oy on perustettu 2022, eikä ole sekään koskaan toimittanut tilinpäätöstietojaan kaupparekisteriin.

Tokihan firmoja voi olla enemmänkin, mutta ainakin noiden tilanne näyttäisi olevan tuo. Well(ness) Dressage: n kauttahan toiminta vaikuttaisi kuitenkin pyörivän? Nettisivut ovat alhaalla ja tuon toisen firman sivut pahasti vaiheessa: ei yhteystietoja tmv.

Ei tuo yrittäjä aivan aukottomasti ole asioitaan hoitanut, vaikka kaikki tuntuu olevan muiden syytä.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   24.9.26 11:40:59

Voisitko laittaa sen oikeuden päätöksen facebookiin, jossa todetaan että droonihäirintää on ollut?

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   24.9.26 11:46:24

Mistä te haukat aina kerrytte tänne Hevostallinettiin.
Kuvittelemaan, kiusaamaan, harjoittamaan törkeitä kunnianloukkauksia, vainoamaan, tekemään omia oikeusprosessajanne.
Perhostako? naisporukka on laitettu puolustamaan kunnan miehiä.

Päivämäärä:   24.9.26 11:47:05

"Eiköhän tämä kiinnosta monia, useastakin näkökulmasta.
Itsehän sinä tietoa jaat koko ajan, eihän me muuten edes tiedettäis tästä."

Minä kerroin muiden puuhasteluista kanteen käsittelyn aikana, uutisoinnin aloitti Perhon kunta, Perhojokilaakso, Keski-Pohjanmaa ja nyt ovat vielä kuulemma julkaisseet ettei häirinnästä ollut näyttöä, vaikka se todettiin.

Kunnan vastineen sisältöä löytyy täältä, samoin maksutiedot, jotka ei jälleen pidä paikkaansa.

Uutisointi asiassa aloitettiin kunnan pöytäkirjoista, ja jo kerrotuissa lehdissä, jo aiemmin. Olen purkanut tässä lokakuussa aloitettua uutisointia. Viimeisimmät asiakirjat ovat olleet ikävämpiä, niin niitä ei ole käsitelty enää kunnan toimesta julkisesti, enkä minäkään ole ensimmäistäkään julkaissut.

On uskomattoman aggressiivista porukkaa ulkopuolisiksi tahoiksi.

On paljon kaikenlaista tähän kokonaisuuteen liittyvää, ainoastaan tästä kokonaisuudesta huudetaan jatkuvasti. Meinaako joku ettei omaa asiaa saa kertoa. Viimeksi kiinnosti, kun kerrotaan muuta kun vastapuolen narratiiviä, olen sairas psykoottinen taivaankappaleita kuvaava, rahaa kerjäävä sekopää.

Juuri näin.

Kokonaisuus huomioiden, alkaa olla aika vakavaa.

Päivämäärä:   24.9.26 11:49:14

Ainakin Keskipohjanmaan mukaan näyttöä droonihäirinnästä ei ollut.

Päivämäärä:   24.9.26 11:49:46

Ei tuo yrittäjä aivan aukottomasti ole asioitaan hoitanut, vaikka kaikki tuntuu olevan muiden syytä.

Yrittäjä ei todellakaan ehdi hoitaa aukottomasti asioitaan, se on aivan varma tämän keskellä. Siitä saa ikävästi sakkoja.

WD Oy on tehnyt ensimmäisen tilikauden, usko tai älä, oikein tappiollinen.

Oliko muuta. Otetaanko nyt nimilista?

Päivämäärä:   24.9.26 11:52:59

Ainakin Keskipohjanmaan mukaan näyttöä droonihäirinnästä ei ollut.

------

Kiitos, lisään rikosilmoitukseen.

Päivämäärä:   24.9.26 12:01:28

Ei, kyllä siellä nimenomaan luki että droonihäirintä katsottiin näytetyksi. Sen jälkeen on tullut myös paljon uutta tietoa.

Eli en lisää rikosilmoitukseen. Sen tiedän että kunnalta oli annettu ensin tieto ettei olisi näytetty toteen, se minulla on tallessa.

Lisäksi väitettiin että oikeus olisi todennut että kunta ei liity asiaan, sekään ei pidä paikkaansa. Oikeus totesi etten saanut näytettyä kunnan harjoittavan sitä.

Että enpä löydä moista tietoa. Mielenkiintoinen muuten tämäkin, montaa tuntia se ei ollut esillä väärällä tiedolla.

Lähettäjä: lll 
Päivämäärä:   24.9.26 12:02:10

Miten sitä ehtii sitten hoitaa hevoset ja asiakkaat, jos ei yrityksen perusasoita ehdi hoitaa. Käytännössä vastuu eläimistä ja ihmisistä on suuri. Ja kuinka kauan tappiollista toimintaa kannattaa jatkaa? Miten myyt palveluita ilman että yrityksesi on ennakkoperintärekisterissä? Ei mulla ainakaan muuta.

Päivämäärä:   24.9.26 12:06:58

Hevoset ja muut eläimet hoidetaan aina ennen paperihommia, eikö sen sano järkikin. Asiakastoimintaa ei voi järjestää häirinnän kohteena olevilla eläimillä, sen sanoo niin järki kun muutama lainsäädäntökin.

Mutta annetaan nyt olla, jatketaan oikeudessa.

1. eläimet
2. häirinnän aiheuttamat ongelmat ja niiden rajoittaminen
3. todistelut, materiaalit, kirjaamiset, oikeudenkäynnit, lakien ja esimerkkitapauksien lukemista jne
4. joskus pakko nukkua
5. Kirjallisia kasaan

Siinä meidän tärkeysjärjestys. Kun tämä elämäni niin kiinnostaa.

Päivämäärä:   24.9.26 12:10:22

Maksetaan me verotkin, oli ennakkoperintätekisterissä tai ei. Raksahommia ei kannata tilata, mutta ei me niitä myydä. Silloin jäisi kotitalousvähennykset tekemättä. Kuuluuko mun tappiot sulle? Häirinnällähän on tarkoitus lopettaa firma, senkin ymmärtää varmaan jokainen. Yksi mies ehdotti että pitää laittaa eläimet pois häirinnän takia. Alkaako tarkoitus valjeta?

Myös raadille.

Päivämäärä:   24.9.26 12:11:24

Mitä muuta häirintää siellä tapahtuu, kuin droonihäirintää?

Päivämäärä:   24.9.26 12:26:14

Anteeks? Ootsä esim sokea?

Mites ne nimet, menäänkö jo niihin? Miksi ne ei kiinnosta?

Mites mun kysymykset? Vastatkaa niihin?

Päivämäärä:   24.9.26 12:28:00

Hei, voisitko laittaa Facebook sivuillesi videota tästä häirinnästä/drooneista? Varmasti olet kuitenkin ottanut todistusaineistoa talteen, kun häirintä näin yleistä ja jatkuvaa. Silloin ihmisten olisi helpompi ymmärtää asiaa.

Päivämäärä:   24.9.26 12:29:58

No laita ne nimet vaikka tänne.

Päivämäärä:   24.9.26 12:41:37

Ei, kun laittakaa te asiantuntijat mulle niitä videoita mitä eilen pyysin.

https://www.facebook.com/share/p/1MaednU89C/

Niin vertaillaan materiaaleja. Tuossa aika selvällä Suomenkielellä puhuin videoista ja materiaaleista. Niin käydään läpi yhdessä erilaisia materiaaleja.

Jatketaan silläviissiin.

Laitellaan ne nimet siis, asiakirjojen kera, mitä niitä tähän ilman muuta materiaalia laittamaan. Parempi niin että on väite ja asiakirja mukana, niin ei tarvitse turhia jälkikäteen ruotia.

Sitten on vielä selviteltävänä se että onko esim. koko kokousväki oikeasti asioiden takana vai onko ne vain väitteitä. Sekin on ikävää jos eivät ole ja nimet joutuu turhanpäiten esiin.

Lähettäjä: !? 
Päivämäärä:   24.9.26 12:42:59

Mistä nimistä sinä jankkaat? Siis näiden täällä kirjoittelevien?

Kyllä mua ainakin ihan täysin ulkopuolisena kiinnostaa kun facebook tärä vyyhtiä mulle syöttää :D

Lähettäjä: Mari 
Päivämäärä:   24.9.26 12:44:32

Minä olen sinulle joskus perustellut (kun videot olivat vielä näkyvillä) video kerrallaan, mitä niissä näkyi. Esim. Venus, Jupiter, masto, Orionin tähtikuvio, tähdenlento, ötökkä, lentokone. Ihan turhaa, koska et usko ja vaadit todisteita.

Päivämäärä:   24.9.26 12:46:51

Lisäksi tähtien välkkyminen johtuu ilmakehän väreilystä. Ilmiö korostuu puhelimen kameralla kuvatessa. Tätäkään et usko.

Päivämäärä:   24.9.26 12:50:33

No sinun perustelut eivät olleet asiantuntijoiden kanssa linjassa. Laitatko nimesi?

Päivämäärä:   24.9.26 12:56:44

Keitäs ne sinun asiantuntijasi ovat, jos eivät erota tähtikuviota dronesta? Tai tähdenlentoa?

Asiantuntija taitaa olla tekoäly.

Päivämäärä:   24.9.26 12:57:28

Minä en ainakaan sellaisiin asibtuntijoihin luottaisi, jotka pitävät ötökkää dronena:D

Päivämäärä:   24.9.26 13:04:12

Edelleen, nimi? Kun asiantuntija olet ;) Niin saa tarkastettua sinun "asiantuntijuuden". Asiantuntijat esiintyy nimellä.

Mukava nähdä että Hyvinkää palaa leikkiin.

Päivämäärä:   24.9.26 13:06:05

En minä ole mikään asiantuntija etkä tee nimelläni yhtään mitään. En liity tähän asiaan millään tavoin, Facebook on vaan vuosia syöttänyt tekstejäsi feediini. Ei tarvitse olla minkään alan asiantuntija että erottaa Jupiterin dronesta.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.