Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hevossomettajat tulot

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.9.26 19:08:39

Tienaako hevossomella oikeasti? Kun suomalaisetkin somettajat tuntuu olevan keskivertoa varakkaampia vaikka eivät olisi järin koulutettuja

Re: Hevossomettajat tulot

Lähettäjä: Hah 
Päivämäärä:   23.9.26 19:39:00

Mitä sinäkin kenenkin varallisuudesta tai koulutuksesta tiedät?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.9.26 19:46:02

Kyllä suomalaiset hevossomettajat pääsääntöisesti nimenomaan on hyvissä töissä hevosalan ja somen ulkopuolella. Ainakin kaikki joita seuraan. Monilla on myös korkeakoulutus, parilla ei ole mutta he päässeet muuta kautta hyvään työhön

Päivämäärä:   23.9.26 20:10:36

Tiiu Piret Equestrian Oy
Yrityksen Tiiu Piret Equestrian Oy (3101230-3) liikevaihto oli 27 000 euroa 2025 ja työllisti 1 henkilöä. Liikevaihto laski 25,0 %. Liiketoiminnan tappio oli 16 000 euroa ja liikevoittoprosentti oli -57,1 %. Yhtiön omavaraisuusaste oli -62 %.

Esimerkkinä.
Toki Tiiu tekee muutakin.

Päivämäärä:   23.9.26 21:23:14

Ei Suomessa taida olla yhtäkään hevossomettajaa, jotka sillä somella nimenomaan tienaisivat juuri mitään sponsorituotteita kummempaa. Muuten hyvätuloisia toki on useampia, mutta kyllä sinne skaalaan mahtuu ihan kaikista tuloluokista väkeä, aina työttömistä satoja tuhansia tienaaviin. Kaikki eivät tietysti tuloistaan, töistään tai koulutuksestaan mitään kerro, mutta osa on aiheen suhteen avoimempia.

Päivämäärä:   23.9.26 22:51:22

Ei hevossomesta saa palkkatuloja. Yhteistyötavaraa saa. T. Hevossomettaja

Lähettäjä: Soita 
Päivämäärä:   23.9.26 23:30:24

Jos aloittaja ei ole puhelinkammoinen, niin puhelin käteen ja soitto verottajalle. Sieltä saat tietää jokaisen hevossomettajan vuoden 2024 tulot. Jos odotat marraskuuhun, saat tietää vuoden 2025 tulot.

Lähettäjä: Nn 
Päivämäärä:   23.9.26 23:42:09

Viiva on väärässä. Hevossomesta saa kivan lisätienestin

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   24.9.26 00:23:20

Hevossomesta saa yhden loimen vuodessa arvoltaan 7:50 €.

Lähettäjä: Hoh 
Päivämäärä:   24.9.26 13:16:54

Riippuu todella paljon. Osa saa lämmintä kättä, osa tuotteita osa suoraa rahaa. Skaala on aika laaja.

Lähettäjä: ANN 
Päivämäärä:   24.9.26 14:33:52

Kuka on hevossomettaja?
Laitan someen hevosestani viikottain jotain sisältöä, seuraajia on 1000 instassa. Olenko hevossomettaja???
En saa mitään tuloja, mutta olen saanut kerran lippalakin.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   24.9.26 15:30:36

Olen tehnyt hevossomea vuosikausia ja olen suhteellisen tiedetty.

Olen kerran laskuttanut yhteistyöstä, esittelemäni tuote ei liittynyt hevosiin. Tuotteita olen joitakin kertoja mainostanut, palkkana on siis se tuote. Esittelen vain sellaisia tuotteita, joita ostaisin itsekin, ja olisin ostanutkin, ellei yritys olisi tarttunut ideaani yhteistyöstä. Kaikki on kuitenkin aina kotiinpäin.

Olen kokoaikatöissä ja teen vähän sivutoimisesti toiminimellä, verottajalta voit kysyä tarkemmin. Tai voit kyllä kysyä suoraan minultakin jos arvaat kuka täältä puskista huutelee.

t. toinen somettaja

Päivämäärä:   24.9.26 20:41:23

Joku Ville Vaurio saa ehkä rehellistä rahaa somettamisesta, koska tarvitsee ihan rehellistä urheilusponsorointia. Mulla on yhteistyökuviot, josta rahallinen hyöty on vuositasolla tuhansissa euroissa, mutta saan tosiaan joko palveluita tai tuotteita näkyvyyttä vastaan.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   24.9.26 20:51:20

Rahaa vastaan somettavat Villen lisäksi Arvi ja Tiiu ainakin. Moni muu vaihtaa jutut tavaraan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.