|
Lähettäjä: mihin rajat
Päivämäärä: 23.9.26 14:33:23
pidän täysihoitotallia , olen ollut tässä ammatissa ja elämässä useamman vuosikymmenen joten ihan nuori en enää ole.
Tämä uudenlainen somekulttuuri ja viestintä on vaatinut opettelua, hyväksyntää ja ottamalla käyttöön sen hyvät puolet arjen työssä.
yleensä omistajien kanssa ei ole ollut ongelmia , ja asiat hoituu näppärästi joko yksityisviestein tai ryhmäkeskusteluilla.
Nyt kuitenkin jo vuoden ajan on ollut asiakas jonka tapa soittaa milloin tahansa, syystä mistä tahansa tai ilman syytä, alkaa ottamaan ns. pannuun. oli sunnuntai-ilta, - aamu- lomavkl tai milloin tahansa saattaa soittaa ja puhua pälpättää maailman menosta, lähinnä hevosista, neuvoo ja kertoo oman mielipiteensä. En yleensä puhu , vastailen hymähtämällä tai myöntämällä ja sitten on vaan sanottava että täytyy mennä ja lopettaa puhelu.
asiakkaita ei ole jonoksi asti eikä kysyntää liiemmin ole, joten se on otettava mitä annetaan tai vaihdettava muihin hommiin joka ei tämän ikäiseltä niin vain onnistu.
mietinkin , onko outoa jos nyt ilmoitan että vastaan puheluihin arkena esim. klo 8.00-12.00 välillä tai 10.00-12.00 paitsi hätätapauksissa ja muuna aikana tavoittaa watsuppi tai muu txt- viesti. olen ollut aina tavoitettavissa ja kuuntelen ihmisiä, mutta nyt tuntuu että täytyy alkaa rajoittamaan tuon yhden asiakkaan takia . Hän on maksava asiakas, aina rahat tulleet ajallaan , joten siitä ei ole kyse ja hänen hevonenkin on harmia tuottamaton peruskiltti yksilö. Sitä en osaa sanoa mitä muut asiakkaat hänestä miettii, mutta se ei oikeastaan kuulu minulle , ainakaan tällä hetkellä.
joten, minkälaisia käytäntöjä teillä on, oletteko tehneet jotakin muutoksia jolla turvaatte oman rauhan
|