Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Yksisarvinen etsinnässä Turun suunnalta

Lähettäjä: Mä vain 
Päivämäärä:   18.9.26 10:04:30

Löytyykö tallipaikkaa, jossa ei tarvitsisi joka päivä käydä, jossa hevoset hoituisivat vuoden jokaisena päivänä. Riittävästi heinää, riittävästi turvetta ja riittävästi tarhausta. Niin ja jonne pääsisi edes jotenkin julkisilla. Pienet kävelyt eivät haittaa. Hevoset ovat hyväkäytöksisiä ja omistajakin täysijärkinen ja maksukykyinen, jos ei nyt ihan mansikoita maksa. Jokainen vinkkiviitonen otetaan vastaan.

Re: Yksisarvinen etsinnässä Turun suunnalta

Lähettäjä: Heppis 
Päivämäärä:   18.9.26 10:38:02

Omat hepat on asustelleet Artukaisissa (maneesi plussaa, mutta tästä on paljon aikaa), Rattolassa (enemmän itsehoito), Montosilla (hoituu tallin puolesta, ei tarvi joka päivä käydä), Hannulalla (suurin osa hoituu tallin puolesta) muista ei ole omaa kokemusta mutta kaikkissä näissä on viihdytty.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   18.9.26 10:53:45

Mikä on mansikoiden raja per kk per hevonen?

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   18.9.26 11:07:14

Hannulassa hoituu kyllä kaikki nuo mainitsemasi tallin puolesta. Montosille on tosi pitkä matka, jos kuljet bussien kanssa. Vaikka Tortinmäen bussi kulkeekin läheltä.

Päivämäärä:   18.9.26 11:41:25

No sellainen viisisataa mansikkaa per hevonen olisi aika hyvä. :D

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   18.9.26 11:48:12

500€/kk täysihoidosta?

Päivämäärä:   18.9.26 13:29:07

No voidaan luopua ylimääräisistä fasiliteeteista kyllä siihen hintaan. Käsittääkseni aika monikin maneesiton paikka mahtuu tuohon hintahaarukkaan.

Lähettäjä: Löytyy 
Päivämäärä:   18.9.26 14:02:56

Löytyy kyllä täysihoito 480e/kk (tarhaus 15h/vrk, tarhassa vapaa heinä, karsioinassa hyvin turvetta, päivittäinen loimitus 40e/kk, vesari jossa lämmin vesi, hoidettu kenttä ja maastot, muutama puomi ja estetolppa). Julkisilla ei pääse lähellekään, oma auto oltava.

Lähettäjä: Esvos 
Päivämäärä:   18.9.26 14:44:53

Halpaa verrattuna Espooseen. 500 maneesillinen täyshoito. Mitä v****a, miksi meillä tuplat?????

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   18.9.26 14:56:37

En tiedä Esvos mistä näistä kommenteista luit, että 500e olisi maneesillinen täyshoito? :D Sellaista tuskin on täälläkään päin.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   23.9.26 12:17:39

Alle 500€ on kyllä tosi halpaa vaikka ei olisi sitä maneesia

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.9.26 14:56:33

Turun seudulla on edulliset vuokrat. Tiedän kun itse pitänyt seudulla hevosia 20 vuotta. Helposti saa täyshoidon ja mameesin 500e.

Lähettäjä: Missä 
Päivämäärä:   24.9.26 09:34:31

Onko siis maneesitallipaikka täysihoidolla jossain vielä 500€? Eikös Turun seudulla kaikki maneesitallipaikat ole +700€, itsehoitotallit sitten erikseen

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.9.26 12:05:01

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 23.9.26 14:56:33

Turun seudulla on edulliset vuokrat. Tiedän kun itse pitänyt seudulla hevosia 20 vuotta. Helposti saa täyshoidon ja mameesin 500e.

Kerro toki mistä? Epäilen vahvasti.

Lähettäjä: o 
Päivämäärä:   24.9.26 19:55:11

Inkisillä täysihoito 385, maneesitalli. Toki hintatasosta voi jokainen laadun sitten itse päätellä :D Joku bussi menee suoraan tallin eteen mutta ei taida olla föli.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.