|
Lähettäjä: Olli
Päivämäärä: 13.9.26 09:12:11
Kuljen yksin kisoihin, ja olen kokenut paljon toimivammaksi ratkaisuksi ison Stanleyn vetolaatikon. Menee ison farmarin takaluukkuun, pikkuhevosauton etuosaan tai trailerin toiselle puolen, jos yksin menee trailerin kanssa. Helppo nostaa, vetää, työntää ja raahata yksin. Sen voi huoletta nostaa traikun viereen ja istua siinä itsekin, ei päästä sadetta sisään, ja sulla on aina selkäännousujakkara mukana. Tarvittaessa sen saa lukkoon, mutta en ole kokeillut, koska hukkaisin varmuudella avaimen.
Toisella kädellä voi kantaa vaikka heinäsäkkejä, kun vetää laatikkoa. Kahvaan saa satulan hetkeksi viritettyä, ja fiksulla pakkaamisella laatikkoon menee ihan järjetön määrä tavaraa. Toki sit tulee painoakin. Mutta pohjalle esim kuivatusloimi, ja pieneen muovilaatikoon ea-tavarat ja sitten päälle kisakamat. Suojat ja harjat mulla on pienessä pussissa, ettei leviä pohjalle.
Päällyslokeroon menee kaikki pieni ja tarpeellinen kisanumeroista kannuksiin, suklaapatukkaan autonavaimiin ym. Pienissä rasioissa pidän kaikkea pientä ja tarpeellista, mitä en ota pois kisojen välissä - tyyliin letityskuminauhoja, laastareita, varanumeron, teippiä, hanskat ym.
Mulla on jättilaatikon lisäksi myös se keskikokoinen laatikko, joka menee vielä helpommin myös henkilöautoon. Suosittelen lämpimästi.
|