|
Lähettäjä: .
Päivämäärä: 11.9.26 14:04:11
Aloittaja tässä. Onpa tullut ihania vastauksia, kiitos!
"Se on niin eri asia jos on jo "saanut kaiken". Itse olen puskaillut aina kun ei ollut mahdollisuutta siihen kisatykkiin ja valkkuihin."
- Tämä on varmasti ihan totta. Minun kohdallani on enemmän niin päin, että nyt olisi taloudellinen mahdollisuus panostaa kisaamiseen ja valmennuksiin, joihin ei aiemmin ollut näin hyvät resurssit. Kuitenkin huomaan, etten ehkä jaksakaan sitä. Joudun jo työelämässä venymään ja juoksemaan tiettyjen aikarajojen puitteissa. En välttämättä edes haluaisi herätä viikonloppuaamuisin kisaamaan, vaikka niin kuvittelin.
"Jos olet laadukkaisiin hevosiin tottunut, niin voi tehdä tiukkaa jollain aivan lahjattomalla jyrällä ratsastella. Itse ainakin turhautuisin, jos olisi iso homma saada hevonen edes suunnilleen oikeinpäin. Eli jos sinulla osaamista kuitenkin on, niin suosittelen ostamaan suht laadukkaan hevosen kuitenkin, jolla kultainen luonne. Sellaisia yksilöitä kyllä löytyy esim puokeista ja suokeista. Muiden mielipiteistä ei tarvii välittää vaikka menisitkin vain sienimetsään sen kanssa!"
- Tässäkin on asiaa. Suomenhevonen voisikin olla sopiva, mutta laadukkaimmat myytävät ovat usein nuoria. Mietin, tulisiko sellaisen kanssa sitten paine viedä se laatuarvosteluun ja kasvattajakisaan ja joka paikkaan. :D
Toisaalta, näihinkin voisi sitten palkata ammattilaisen ja istua itse katsomossa nauttimassa tunnelmasta. Täytyy pohtia, voisiko se olla kohdallani vaihtoehto.
|