Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Käytetyn satulan myynti

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   10.9.26 12:09:40

En löytänyt etsi-toiminnolla vanhoja keskusteluja, joita varmaan olisi ollut, jos olisin osannut.

Kertokaa, minne kannattaisi laittaa myyntiin. On yksi Prestige ponikokoinen koulusatula, yksi Passier Optimum -koulusatula ja yksi Jeremy Rudge -koulusatula. Prestige on käyttämätön, Jeremy melkein käyttämätön ja Passier paljon käytetty.

Re: Käytetyn satulan myynti

Lähettäjä: <> 
Päivämäärä:   10.9.26 15:27:32

Oman edullisemman hintaluokan (n. 500€) satulan myin Torissa parissa viikossa.

Lähettäjä: Kata 
Päivämäärä:   10.9.26 17:36:39

Minä myös myin edullisen Wintecin (500€) Torissa ihan muutamassa päivässä.

Lähettäjä: Minna 
Päivämäärä:   10.9.26 22:34:39

Mäkin myin just oman 600e satulan päivässä torissa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.9.26 22:44:05

Kannattaa kokeilla esimerkiksi toria. Satula.com ottaa ainakin ihan hirveästi välityspalkkiota ja todennäköisesti joudut maksamaan toppaukset ja runkotarkastukset päälle... Jonka jälkeenkin myynnissä voi mennä vuosia.

Lähettäjä: 9 
Päivämäärä:   10.9.26 23:27:24

Olen ostanut 500-700€ satuloita torista ja Facen ryhmistä. Varsinkin toridiili on hyvä, kun voi maksaa luottokortilla. Näihin pitää asennoitua niin, että niissä on ”perävalotakuu” ja voi tulla oppirahoja maksettavaksi.

Nyt minulla on viiden tonnin välityssatula vuokralla Satula.comista. Haluan sovittaa tuollaisen kalliimman satulan perusteellisesti. En tiedä meneekö satulan omistajalle jotain vuokrasta. En ole vielä selvitellyt, saanko tähän satula.comista rahoituksen tms, jos päätän sen ostaa (toistaiseksi vaikuttaa hyvältä).

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   11.9.26 13:43:44

Edulliset satulat menee Torissa tai Facebookin palstoilla, vähänkään kalliimmat kannattaa laittaa välitykseen, niin ei joudu sovitusrumbaan. Satulasoppi tai Hirnakka hyviä. Satula.comissa myös käytettyjä, mutta en tiedä miten ne menevät siellä kaupaksi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.