Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pihattopaikan hinta?

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   9.9.26 22:10:27

Minkälaisia hintoja maksatte pihatto paikoista?

Re: Pihattopaikan hinta?

Lähettäjä: Ox 
Päivämäärä:   9.9.26 22:35:21

250e/kk/hevonen, mutta hoidetaan itse siivous, kuivittaminen ja osittain on myös omat heinät (omiin automaatteihin ja verkkoihin). Nämä siis kimpassa muiden pihattohevosten omistajien kanssa. Tallin puolesta annetaan tallin heinät 3xpäivässä ja laitetaan kyllä vedet jos ei olla sitä itse tehty. Tallilla on kenttä, lämmin varustehuone, hoitopaikka, pesupaikka.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.9.26 01:17:20

350e/kk

Lähettäjä: effie 
Päivämäärä:   10.9.26 09:03:28

355e/kk

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.9.26 09:07:47

1000e/kk

Lähettäjä: EA 
Päivämäärä:   10.9.26 11:58:36

450e/kk täyshoidolla, joka meillä sisältää pihaton siivouksen päivittäin, vesihuollon, vapaa heinä, lämpimät hoito- ja varustetilat tallissa, valaistu kenttä.
Itse kerätään lannat tarhasta aina kun tallilla käydään, lisäksi tallinpitäjä kerää tarhan puolelta kakat kun siivoaa itse pihaton.

Päivämäärä:   10.9.26 12:12:38

650e/kk. Täysihoito, maneesi yms

Lähettäjä: € 
Päivämäärä:   10.9.26 13:34:29

380€

Lähettäjä: poni 
Päivämäärä:   10.9.26 14:00:21

650ekk puolhoito maneesilla, siivotaan itse puoliksi toisen vuokralaisen kanssa, talli jakaa heinät ja vedet.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   10.9.26 14:48:27

400

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   10.9.26 15:20:45

400 täällä myös, täysihoito ravitallilla (ollaan tilapäisesti ratsun kanssa täällä, että paikka maneesitallilta vapautuu)

Lähettäjä: Huihai 
Päivämäärä:   11.9.26 02:57:34

1000e/kk

Päivämäärä:   11.9.26 07:42:42

Miksi pihattopaikat (osa) on noin halpoja? Eikö niihin panosteta?

Päivämäärä:   11.9.26 08:52:16

No ei varmaan ole tehtyjä pohjia ja pihattoa noilla hinnoilla, vaan lato jossain pellonreunassa.

Lähettäjä: GR 
Päivämäärä:   11.9.26 11:32:50

Mitä olisitte valmiita maksamaan täysihoidollisesta pihattopaikasta? siistit ja modernit tilat, kenttä ei maneesia, hyvät maastot. Etelä-Suomi

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   11.9.26 12:06:20

Minä laskutan pihattopaikasta saman kuin karsinapaikasta samoilla palveluilla.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   11.9.26 13:18:28

GR: Varmaan 450-550e, riippuen sisältääkö hinta kaiken mahdollisen. Se pudottaa aina hintaa jos omistajan pitää siivota pihattoa ja/tai osallistua heinien sekä väkkäreiden antoon. Riippuu myös alueesta, pääkaupunkiseudulla varmasti paljon kalliimpaa.

Itse maksan pihatosta Etelä-Suomessa: Tilava pihatto puru ja olki kuivituksella, iso tarha alue jossa myös metsää. Vapaa vesi, talvella lämpimät vesiastiat ja vapaa laadukas heinä. Kesällä laidun mahdollisuus isoissa laitumissa missä isot katokset 24/7. Kiva siisti talli, mahdollista kuivattaa hevosta karsinassa ja paljon käytävä tilaa, pesupaikka. Lämpimät varustehuoneet, sosiaalitilat ja erillinen loimien kuivatushuone. Ajorata, valaistu kenttä ja kivat maastot. Osallistutaan pihaton siivoukseen vuoroin, vuoroja 1-2per/vko ja annetaan itse väkkärit. Pihatto tyhjennetään aina keväällä/kesällä jolloin kaikki osallistuu ns. talkoo meiningillä,
myös tallin väki traktorin kanssa.

Vuokraan kuuluu kyllä kivennäinen, suola ja kaura. Lisäksi pihatossa suolakiviä. Hinta 480e/kk. Ei sisällä mitään loimituksia tai ylimääräisi, kaikki muu lisämaksusta. Karsinapaikat samalla tallilla on 580e-650e riippuen palveluista.

Lähettäjä: Pohjoinen 
Päivämäärä:   15.9.26 18:03:57

500e maneesi ja täyshoito.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.9.26 22:31:42

440e kun osallistuu siivoamiseen. Täysihoidolla olisi n. 500e. Ei maneesia.

Lähettäjä: Ox 
Päivämäärä:   15.9.26 23:44:57

Me ollaan myös "itse" laitettu pihaton pohjat kuntoon. Rakennus on oikein asiallinen. Pohjat laitettiin kimpassa tallinpitäjän omien hevosten asumusten kanssa, maksettiin oma osuus koneista ja materiaaleista ja talkoiltiin mukana. Ehkä siksikin vuokra on niin edullinen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.