Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Primus-talli - kokemuksia?

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   8.9.26 21:41:34

Etsin ratsastuskoulua ja Primus kiinnostaisi (vaikuttaa laadukkaalta ja sopiva välimatka). Olen itse ratsastanut pitkään ja kiinnostunut lähinnä kouluratsastuksesta. ”Tätiratsastaja” myös kuvaa minua, en ole se rohkein enää mutta haluaisin silti treenata kunnolla ja ratsastaa useamman kerran viikossa. Hevosten hyvinvointi myös tärkeää (tarhaus, sopiva työmäärä jne).

Olisiko kenelläkään tuoreita kokemuksia?

Re: Primus-talli - kokemuksia?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   8.9.26 22:06:25

Primus istuu kyllä sun kriteereihin, mutta asiakaskokemukseen vaikuttaa todella paljon millaiseen ryhmään sattuu päätymään (ope, hevosjaot, sujuvuus).

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.9.26 16:15:28

Melkein lopetin ratsastuksen, koska tallinomistaja ihan kaamea... En veisi hänelle rahaa, muutenhan puitteet hienot ja opettajista moni tosi hyviä, esim Porthan, Kronlund jne

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   11.9.26 16:24:17

Ei se muija ole omistaja vaan toimari. Ja kyllä, on aivan mahdoton tyyppi, räjähtää milloin mistäkin ja dialogia ei voi käydä.
Riviasiakas todennäköisesti välttyy asioimasta sen kanssa, mutta kireä tunnelma näkyy opettajien viihtyvyydessä, ei sinne saada enää hyviä opettajia (pois lukien osa-aikaiset kuten nuo mainitut).

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   11.9.26 19:30:40

Kiva paikka jossa hienot puitteet. Tavallisia hevosia ja joitain hienompiakin. Paljon ero tasoisia tätiratsastajia. En koe että toimari olisi mitenkään häirinnyt harrastustani kun on harvoin paikalla ja netistä voi varata kaikki tunnit.

Lähettäjä: ne 
Päivämäärä:   11.9.26 19:59:46

Varo vaan, kyllä se saattaa iskeä myös kerran viikossa ratsastavan tädin kimppuun, jos se sattuu paikalle sopivasti ja olet tehnyt jotain ”väärin” :)

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   10.10.26 14:49:34

Ihan ok. Hyvät puitteet.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.