Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tallipaikka

Lähettäjä: Hilla 
Päivämäärä:   8.9.26 14:37:14

Olen muuttamassa lahden seudulle. Etsin tallipaikkaa ja löytänytkin joitakin.. onko suosituksia? Millainen Voistion yksityistalli ? Itsellä ei siis mitään tietoa, netistä olen etsinyt.

Re: Tallipaikka

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   11.9.26 22:39:11

Voistio kai ihan ok. Maneesiahan siellä ei ole, eikä hajua missä kunnossa kentän pohja on nykyjään, joskus oli surkea. Eikä kyllä tietoa kuka sitä nykyään pitää.

Riippuu vähän mitä etsit. Jos etsit maneesillista täyshoitotallia niin Takkulan Ratsastuskeskus taitaa olla ainut Lahdessa. Pyyrylän tilalla myös maneesi, se vaan sijaitsee Asikkalassa päin. Lahden Nastolasta löytyy Rantalan Satun pitämä yksityistalli. Pieni kenttä, ajorata ja paljon maastoja. Siellä mahdollisuus pihattoon tai karsinapaikkaan, mainostelee välillä facebookissa. Ja Hollolasta löytyy R-talli josta kuullut paljon hyvää! Sieltäkin taitaa löytyä sekä pihattoja että karsinapaikkoja. Kenttä, joku rata ja hyvät maastot.

Päivämäärä:   11.9.26 22:42:51

Toki Lahdessa myös Tiamars, laadukkaat puitteet ja myös maneesi. Kuulin jossain välissä, että muuttuisi itsehoitotalliksi mutta tiedä sitten onko totta. Tiian numero löytyy kyllä netistä nii voihan siltä kysästä onko tallissa tilaa :)

Päivämäärä:   11.9.26 22:46:04

Orimattilasta löytyy sitten Orivet. Siellä myös maneesi, kenttä ja orimattilan ravirata sekä treeniradat/maastot vieressä. En tiedä onko siellä tilaa tai ottavatko enää edes yksityisiä talliin, mutta puitteet siellä kohdillaan ja Lahdesta ei sinne kauaa aja.

Lähettäjä: Lahest 
Päivämäärä:   11.9.26 22:52:07

Tiamarsilla käsittääkseni siirryttiin puolihoitoon, itse hoidetaan iltatallit. Iltapäiväheiniin kai tuli jonkinlainen heinäautomaatti ratkaisu (mistä kuulin huhua, että ne pitäs itse hommata..?).

Lahden seutu on laaja alue ja etsitkö maneesillista. Vierumäellä esim. Kaisan talli taisi mainostaa tallipaikkaa, kaksi kenttää, maastoja.

Lähettäjä: Hilla 
Päivämäärä:   13.9.26 12:53:09

Kiitos vastanneille! Eiköhän etene tästä. ;)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.