Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  BOT Lynx > mikä muu sopii?

Lähettäjä: 0c 
Päivämäärä:   8.9.26 11:52:11

Pitäisi päivittää Lynx johonkin tuoreempaan kypärään, mutta en ole ikinä oikein ymmärtänyt onko mulla soikea, pyöreä, kukkakaalin, munan muotoinen vai mikä pää. Koon toki tiedän.

Joku muukin on varmasti päivittänyt Lynxistä johonkin, niin mikä teille istui yhtä hyvin? En pääse sovittelemaan eli joku tarttis tilata. Joku turvallisimmasta päästä, muulla ei niin väliä.

Sopiiko esim bot pardus?

Re: BOT Lynx > mikä muu sopii?

Lähettäjä: JoJo 
Päivämäärä:   8.9.26 12:25:49

Ei sovi pardus, eikä sitä kyllä edes mistään saa. Jos Lynx sopii niin pääsi on pyöreä, jos Pardus sopii niin soikea. Eli etsi pyöreään päähän sopivaa

Lähettäjä: 0c 
Päivämäärä:   8.9.26 12:30:03

Pardusta oli juuri BOT:n oman verkkokaupan outletissa aika kivaan hintaan niin siksi se kiinnosti. Mutta ei siis sitä.

Lähettäjä: Bot 
Päivämäärä:   8.9.26 13:26:48

Ale Botit eivät ole FEI kilpailuissa sallittuja ensi vuonna, joten siksi niitä saa nyt halvalla. Olisi tietysti kiva jos tämä olisi myyjien toimesta mainittu, mutta eihän niitä sitten kukaan ostaisi.

Lähettäjä: <> 
Päivämäärä:   8.9.26 13:31:33

Uudemmista BOT kypäristä Strixx tai Caracas saattaisivat sopia

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   8.9.26 15:49:09

Mulla oli aiemmin Lynx ja nyt Strixx, joka sopii vielä paremmin päähän. Eli mullakin vissiin pyöreä pää:)

Lähettäjä: Miina 
Päivämäärä:   8.9.26 17:09:51

Mulla on sekä Lynx että Pardus ja kyllä mulle vaan sopii molemmat. Lynx näistä istuu ehkä kyllä vähän mukavammin.
Uusista Boteista tuntuu sopivan lyhyen myymälässä tehdyn testin perusteella sekä Caracas että Strixx

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.