Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Törkeää kiusaamista

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   5.9.26 10:50:00

On ravipuolen asiaa mutta onko ratsastus puolella koskaan paljastunut sellaista? Henkilön/henkilöiden kiusaamista kyseessä aikuiset tunnetut ohjastajat, yrittäneet puheluilla sotkea asioita

Re: Törkeää kiusaamista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.9.26 10:53:15

Kiusaamista on kaikkialla, missä on ihmisiä. Erityisesti sitä on kaikkialla, missä voidaan mitellä rahasta ja/tai vaikutusvallasta. Raveissa voi voittaa isompia summia.

Lähettäjä: Kk 
Päivämäärä:   5.9.26 14:42:29

On . Ehkä enemmän vaikuttaa se, että suurin osa naisia.

Lähettäjä: boo 
Päivämäärä:   5.9.26 21:04:28

Kaikkialla missä on ihmisiä, on kiusaamista. Ennen, nyt ja aina.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.9.26 22:19:57

Ravipuolella on kyllä asialla olleet miehet mikäli huhuhin uskominen.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.9.26 22:36:07

On täyttä legendaa, että miehet olisivat jotenkin yhtään reilumpia kuin naiset. Valta-asemasta on hyvin pitkälle kysymys ja sen ylläpitoa edistää se, että annetaan ymmärtää että asetelmassa olisi kysymys sukupuolesta. Kulttuurillinen sisäistetty naisviha ei ikinä lopu jos naiset (ja miehet) jatkavat epätotta tarinaa siitä, että naiset olisivat riitaisia tai selkäänpuukottajia sukupuolensa takia.

Ihan samalla tavalla kaikissa sukupuolissa esiintyy kateutta, heikkoa itsetuntoa ja tarvetta painaa muita alaspäin. Ja toisaalta ihan samalla tavalla esiintyy reiluutta, toisten puolen pitämistä ja epäitsekkyyttä. Jämäkkää ja omaa asiaansa (ja myös muiden) ajava nainen nähdään usein liian vaativana kun samoin käyttäytyvää miestä arvostellaan ihan eri kriteereillä ja toimet nähdään positiivisessa valossa.

Päivämäärä:   5.9.26 23:05:01

"On täyttä legendaa, että miehet olisivat jotenkin yhtään reilumpia kuin naiset. Valta-asemasta on hyvin pitkälle kysymys ja sen ylläpitoa edistää se, että annetaan ymmärtää että asetelmassa olisi kysymys sukupuolesta. Kulttuurillinen sisäistetty naisviha ei ikinä lopu jos naiset (ja miehet) jatkavat epätotta tarinaa siitä, että naiset olisivat riitaisia tai selkäänpuukottajia sukupuolensa takia."

Tämä!!! Miesten harjoittamaa kiusaamista, juoruilua, kieroilua ja selkäänpuukottamista on vain kautta aikojen kutsuttu muilla nimillä, sellaisilla, jotka eivät kuulosta yhtä alhaisilta. Miehet ovat myös aina yllyttäneet naisia toisiaan vastaan koska on paljon helpompaa sortaa jotakin ihmisryhmää jos tämän ryhmän jäsenet saadaan epäilemään, kyräilemään ja halveksimaan toisiaan sen sijaan, että nämä tukisivat toisiaan.

Kannattaa myös tutustua siihen miten hirveää tekstiä miehet kirjoittavat naisille somessa tai millaista saastaa muista ihmisistä löytyy miesvaltaisilta palstoilta. Hevostallinet on suorastaan kohtelias paikka siihen verrattuna.

Lähettäjä: Ohhoh 
Päivämäärä:   6.9.26 01:34:55

Ravipalsta on aivan kauheeta luettavaa, siellä haukutaan kuskit, hevoset valmentajat hoitajat selostajat, aivan pöyristyttävää kielenkäyttöä, eikö ylläpitokaan puutu kun ihmisiä haukutaan

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   6.9.26 02:05:26

Tää tapaus on kyllä niin sairas ettei voi uskoa todeksi mutta sitä se on….

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   6.9.26 10:58:12

Totta, että ravipuolen lukeminen kertoo ihan oleellisen raviharrastajista. Ihan järkyn rumaa tekstiä ja ilkeilyä.

Päivämäärä:   6.9.26 12:10:57

Ravipalstalla on vielä se todella ruma kieli, ihan kamalaa nimittelyä, homottelua, mauttomia seksuaalisia ilmauksia ym. Ratsastuspalstalla haukutaan paljon mutta ilmaisutapa on siistimpi.

Lähettäjä: Nappo 
Päivämäärä:   6.9.26 12:36:34

Ei siellä ravipuolella hevosihmiset mitään törkeää kieltä käytä.
Pari katkennutta pelaajaa trollaa useilla eri nimimerkeillä.

Päivämäärä:   6.9.26 12:37:27

Niin, muuten vaan syytellään pedofiileiksi ja vatkataan pappakullia. Hyi hitto.

Lähettäjä: Ennea 
Päivämäärä:   6.9.26 12:39:10

Ravipalstan pilaa pieni joukko katkeria pelaajia. Ovat oikeasti säännöistä pihalla kun lintulaudat. Siellä ennen sentään pystyi keskustelemaan, kyselemään ja neuvomaan. Nyt joka ketjun pilaa nämä mitkä eivät saisi edes hevosta oikeinpäin aisoihin.

Lähettäjä: Nappo 
Päivämäärä:   6.9.26 12:42:08

Niin piste kuten sanoin nuo homottelijat eivät ole hevosihmisiä, vaan peräkamarin pellejä. Hevosen ovat nähneet joskus telkkarissa.

Päivämäärä:   6.9.26 12:46:08

Joskus ennen siellä pystyi keskustelemaan varusteista, ruokinnasta ym. Nyt vatkataan pappakullia ja nimitellään ihan kaikkia. Kunpa edes pari pahinta bannattaisiin.

Päivämäärä:   6.9.26 12:48:11

Ravipalstalle on tainnut eksyä pari sekopäätä provoamaan.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   6.9.26 14:17:25

Mitä voi odottaa jos lajin kärkikuskitkin tekee päissään identiteettivarkauksia :D

Lähettäjä: Trot 
Päivämäärä:   6.9.26 17:38:49

Totta, että ravipuolen lukeminen kertoo ihan oleellisen raviharrastajista. Ihan järkyn rumaa tekstiä ja ilkeilyä.

Miten olet todennut että ravipuolella rumaa tekstiä kirjoittelevat ovat nimenomaan raviharrastajia?
Tännehän voi kirjoitella mitä vaan ja esiintyä minä tahansa.

Lähettäjä: no jo 
Päivämäärä:   6.9.26 17:45:55

Ratsuja ja ravihevosia omistavana käyn molemmilla puolilla välillä katselemassa kirjoituksia.
Ravipuolella melkein joka topassa on törkeää kieltä on sitten kirjoittaja kuka tahansa harrastaja. En olisi ikinä uskonut, että surutta arvostellaan ja haukutaan kaikkia ihmisiä jotka laittavat itsensä julkisuudelle... valmentajat, kuuluttajat, ohjastajat, omistajat, eläinlääkärit jne.

Lähettäjä: bb 
Päivämäärä:   6.9.26 19:37:02

Mä taas tykkään lukea ravipuolta, värikästä ja luovaa kielenkäyttöä.

Lähettäjä: Lapsenaaloitin 
Päivämäärä:   7.9.26 09:58:15

Olen kokenut ratsastus tallilla nuorena kiusaamista. Olin aloittaja ja isommat tytöt ja ohjaaja ns. Otti silmätikuksi. Olin kuulemma liian lihava ja siitä haukkui ja nauroi joukolla, olen ollut koko iän S-M kokoa en ole ylipainoinen vielä. En osannut kuulemm mitään. No en ehkä ole huipputasoa, olen kuitenkin oppinut esteet ja tullut hyvin toimeen hevosten kanssa. Tuon lisäksi tapahtui muutakin. Yksi oli se kun sain hoitohevosen, tietyn tavallisen ponin. No yks kaks joku keksi vaihtaa sen, se annettiin kesken kaiken toiselle joka oli ns. huippu ja tuli tallille kesken tunnin ratsastaa. Ei se vielä mitään mutta olisi voineet kertoa etten olisi kiintynyt siihen turhaa. Kyse ei ollut joku huippu hevonen vaan tavallinen. Piti vielä kehua kuinka paljon parempi se huipputyttö on ja kuinka poni liikkuu mahtavasti ja minulla ei ja kuinka se poni tykkää Paljon enemmän toisesta. Minulle vaihdettu kesken toisiin, sain tilalle mm. Sairaan ja yhden vihaisen hevosen tilalle joka puri. Kyllä se oli julmaa nyt kun ajattelee. Alunperin olisi voineet antaa toisen, mutta halusivat tehdä noin haukkua kuinka huono olin. Tuossa ne vanhemmat ihmiset salli tuon käytöksen tallissa ja nauroi. Voi olla ettei tykänneet kun en ollut alueelta kotoisin. En tullut sinne mitään hakemaan tai voittamaan halusin vain alottaa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.9.26 11:03:22

Kiusaaminen on nykyään netissä. Tiesittekö, että lapsilla on erilaisia whatsapp ryhmiä, esimerkiksi yksi nimeltään vittuilu poniryhmä?? Mitäpä veikkaatte millaista sisältöä siellä on ;(

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.9.26 12:24:07

Ravipuolen vitsaus on hyväveli-kerhot ja rahanahneus. Kun on isot rahat jaossa niin meno on tosi kurjaa, ihmiset puukottaa toisiaan selkään. Hyviä treenihevosia keplotellaan itselle ja kaverille tosi paskamaisilla keinoilla ja kilpailijat yritetään savustaa pois. Amatööriohjastajille huudetaan lähdössä, pussitetaan ja ajetaan jaloille. Ei tuota käytöstä uskoisi, jos ei itse näkisi. Todella toksinen ilmapiiri. Ratsupuolella samanlaista saa kokea korkeintaan jossain Keski-Euroopan hevoskauppiaiden pyhätöissä, mutta ravipuolella samanlainen ilmapiiri on jo paikallisraveissa. Lisäksi vielä todella selkeä ja peittelemätön naisviha. Eikö se tämäkin kiusaamisen kohteeksi joutunut ollutkin nuori naisohjastaja?

Päivämäärä:   7.9.26 23:43:59

Somekiusaaminen on kyllä siitä hankalaa, että sen valvominen on niin vaikeaa.

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   8.9.26 00:04:13

Ei miesten tarvitse yllyttää naisia toisiaan vastaan. Ämmät tekee sen ihan itse.

Päivämäärä:   8.9.26 00:05:50

"Ei miesten tarvitse yllyttää naisia toisiaan vastaan. Ämmät tekee sen ihan itse."

Tämä törkykommentti on juuri esimerkki siitä mitä naisille syötetään jo ihan nuoresta tytöstä alkaen.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   8.9.26 01:07:26

Miehet sitä kiusaamista nyt ravipuolella harrastaneet ja kohteena naisohjastaja. Kumpikin kuski liigan top vitosessa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.