Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hööks

Lähettäjä: Nomo 
Päivämäärä:   4.9.26 16:48:13

Oonko ainut jonka mielestä hööks on 6 vuoden sisään huonontunut laadussa ja siinä et myy pääosin pelkkiä fairfield tuotteita. Ois kiva saada entinen hööks takas

Re: Hööks

Lähettäjä: CRW 
Päivämäärä:   4.9.26 18:08:29

Hyvin löytyy CRW:n vaatteita (mm. ratsastushousuja ei-grippipaikoilla). CRW:t edullisia, mutta silti kestäviä, kun ratsastaa 2-3 krt/viikko (vuokrahevonen + ratsastuskoulu).

LamiCellin kypäriä kaipaan, ne on sopineet omaan päähäni parhaiten.

Muuten en ole huomannut eroa ainakaan niissä tuotteissa, joita itse ostan.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.9.26 18:12:20

Käyttökelpoista peruskamaa, johon kellä vaan on varaa. Turhaa ulinaa.

Lähettäjä: kokemus 
Päivämäärä:   4.9.26 20:17:47

Itse en enää hööksissä käy, mutta ei ehkä liity varsinaisesti siihen että hööksin valikoima ois muuttunut. Enemmänkin siihen, että musta on tullut paljon tarkempi varusteiden hankinnassa. Haluan mielummin sen kunnon laatuvarusteen, joka kestää oikeasti. Samoin varusteiden pienillä fiksuilla yksityiskohdilla on iso merkitys. Aiemmin eniten kiinnosti väri ja varusteiden hinta (edullisuus).

Hööksistä en osaa enää oikein mitään ostaa. Oma paikallinen pieni hevostarvikeliike on jotenkin paljon sopivampi mulle.

Lähettäjä: FF 
Päivämäärä:   4.9.26 21:05:21

Fairfieldin tuotteet on mun mielestä paljon parempia kuin CRWn. Hinta-laatusuhteeltaan erittäin toimivia varsinkin kaikki ratsastus vaatteet. Suosittelen kokeilemaan !

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.9.26 22:52:04

Taitaa olla aivan sama tehdas uusi nimi vain. Korjatkaa jos olen väärässä-

Päivämäärä:   4.9.26 22:57:07

Eihän niitä kukaan kunnon ratsastaja. Harrastelijoiden kauppa ja laatu on sen mukaista. Samaa laatua saa Julasta.

Lähettäjä: Pov 
Päivämäärä:   4.9.26 23:40:24

Kaikki samaa laatua, isot merkit tai nämä halpis. Samoissa paikoissa tehdään. Nahka jopa hööksin suitsissa vaikka jonkun Cwd nahan parempaa.

Lähettäjä: Tp 
Päivämäärä:   19.9.26 02:39:03

Ostin suitset ja rida housut suitset eivät kestänyt siisteinä ollenkaan ja housuista lähti grippi.
Hööks myy mustia normaaleja housuja joita saa samanlaisia halvemmalla jostain temusta... ihan paska liike

Lähettäjä: Rupsu 
Päivämäärä:   19.9.26 09:29:58

Oon huomannut saman ilmiön, laadun heikkenemisen. Ja yleensä myös hinnatkin nousseet. Mutta valitettavasti oon huomannut sitä kyllä muuallakin, kuin vain hööksissä. Oon myös miettinyt onko enää luottamista kalliimpiin merkkeihinkään, onko niiden tuotteet pysyneet hyvinä? Toki niillä on sitten hintaa ihan eri svääreissä.

Päivämäärä:   19.9.26 09:40:36

On muuttunut laatu huonompaan suuntaan. Mulla on monta monta vuotta vanhoja huppareita/treenitakkeja/housuja vielä täysin käyttökunnossa. Uudet hajoaa yhden kauden jälkeen. Kaupassa hypistellessäkin tuntuu olevan laatu heikkoa.

Lähettäjä: Tiistai 
Päivämäärä:   19.9.26 09:46:50

Hööks on aina ollut laadutonta. Paitsi yhdet alennussaappaat on kestäneet jo 4 vuotta! Eli helmiäkin löytyy. Yleisesti ottaen vetoketjut hajoo aina ja sadetakki ei pidä vettä.

Lähettäjä: asta 
Päivämäärä:   19.9.26 10:36:37

On huonontunut laatu ja hinnat nousseet.

Päivämäärä:   19.9.26 10:38:28

Hööks ei ole Puuiloa parempi

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   19.9.26 10:38:34

Mulla kans varmaan yli 10v sitten ostettu crw fleece takki hööksistä edelleen käytössä. Paksua ja hyvälaatuista tekoa. Nyt kun kävi katsomassa fleecetakkeja siellä niin kankaasta näkyi läpi jo kaupassa. Ei laatu kovin säväyttänyt. Jäi kauppaan.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.9.26 15:24:28

Heinäkassit ohutta lirumuovia nykyään. En edes hoksannut tuota kunnes ostin ja käsittelin vanhaa ja uutta kassia yhtäaikaa.

Päivämäärä:   19.9.26 15:35:56

Heinäkassien muovi on tosiaan huonoa nykyään. Reikääntyy kun rapeutuu. Saumat pettää helposti.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.