Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Paras paukkuliivi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.9.26 09:11:06

Hankkimassa ekaa paukkuliiviä, suosittele jos ei häiritse, hankaa esteillä ja maastoratsastuksen tiimellyksessä. Kallein ei ehkä ole se minun hankinta.

Re: Paras paukkuliivi

Päivämäärä:   4.9.26 09:20:29

Millainen freejumpin uusi on

Lähettäjä: Eppu 
Päivämäärä:   4.9.26 10:37:12

Minulla käytössä freejumpin liivi. On ollut todella hyvä ja ei häiritse millään tavalla ratsastuksessa. Kerran olen myös tippunut se päällä ja suojasi hyvin, selvisin huomattavasti vähemmillä lihaskivuilla, mitä yleensä. Patruunan vaihto onnistui myös näppärästi.

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   4.9.26 15:52:38

Itsellä oli vähän se, että halusin sovittaa liivin ennen ostoa, ja valikoimaa oli tämän seudun ainoassa hevostarvikeliikkeessä tasan 1 merkki. Mutta löytyi sopiva koko Freejumpista ja olen ollut siihen tyytyväinen. Pamauttanut olen sen varmaan 15 kertaa ja välillä on ollut hankaluutta saada uusia patruunoita (ovat välillä loppu kaikista paikoista). Itsellä on niitä aina joku 5 jemmassa, ettei tarvi joka viikko ostaa. Ostan niitä mieluiten paikallisesta tai edes Suomesta, mutta olen löytänyt ulkomailta verkkokaupan, josta tilaan jos ei täältä löydy.

Päivämäärä:   4.9.26 16:54:40

Onko kukaan kokeillu uutta freejumpin liiviä jo?

Lähettäjä: Nosto 
Päivämäärä:   15.9.26 18:18:22

Uusimman liivin kokemukset kiinnostaa...

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.9.26 15:58:55

Kokemusta freejumpin vanhemmasta, ollut hyvä. Kisoissa joku tippui ja liivi ei poksahtanut yhdellä äänellä vaan täyttymisestä lhäti pidempikestoinen suhina. Tämä selvästi säikäytti hevosia. Liivi näytti täyttyneen kunnolla, pitääkö joku merkki vaan tällaista ääntä aina?

Lähettäjä: jump 
Päivämäärä:   16.9.26 17:20:47

Mulla Freejumpin uusin eli Plume. Tosi kiva istuvuus, kevyt ja huomaamaton. Ihan tyylikäskin päällä. Oon ollut tyytyväinen, ehdottomasti plussaa siitä että tässä pystyy säätämään sivuilta istuvuutta, jolloin saa takin päälle ja lisäksi paukahtaessaan kaulukset täyttyy ja saattaa ehkäistä pään notkahduksia. Mun eka paukkuliivi, joten en osaa verrata muihin, mutta sovitin liikkeessä myös Freejumpin Airbag mallia. Siihen verrattuna tää on paljon kevyempi ja istuvampi. Toistaiseksi oon vakuuttunut, mut en oo vielä päätynyt toteamaan tositoimissa.

Päivämäärä:   16.9.26 18:24:19

Freejumpin vanhempi käytössä. On mukava ja toimiva.

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   16.9.26 22:01:00

Onko kellään kokemusta point two hunter liivistä? Haluaisin liivin jossa suojaus myös pidemmälle alaselkään kuin noissa monissa muissa.

Lähettäjä: Narek 
Päivämäärä:   16.9.26 22:57:13

Onko uudella FJ mitään eroa muuta kuin vähemmän kangasta?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.