Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  PP hevonen - joku meuhkaa sen olevan varastettu?

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   31.8.26 17:39:05

PP:n facessa muutaman tunnin takaa päivitys:

Mietin pitkään julkasenko tätä mut julkaisen kuitenkin. Eilen käytiin pelastamassa tällainen. Ja juu. Asia on virkavallan tiedossa. Viime aikoina tää mun tontti on ollut kun tuulispää II. Mikä **ttu ihmisiä vaivaa? Miks tällasia hankitaan kun niistä ei osata pitää huolta. Sit niitä raahataan pitkin kyliä ja jätetään vuokrat pystyyn. Nimen saa kyllä multa yv:llä kuka päästää hevosensa tähän kuntoon.

Kuvan kera, jossa aliravittu lv.

Kommenteissa:

Hei @!#$ puhu paskaa täällä! Sinå varastit hevosen tulit ostamaan sen ja lähdit hevosen saatuasi kyytiin antti komulaisen kanssa! 1100 on mulle aika iso summa rahaa, kaikni missä olen ollut olen maksanut tallivuokrani! Ja se että så hevosten myynti yritäjänä teet näin että jätät maksamatta hevosen niin on aika huono kuva! Mun yksikään hevonen ei ole ikinä ollut tuommoinen, tuossa on pitkä prosessi takana jota rt tiedä. Mm ruunaus, joka tehty siitä kuntoutuminen, hampaat hoidettu rokotettu, myös heinää annettu ja alfa alfaa, proteini ruokaa, öljyä kaikea! Sinä JULMA AKKA VARASTIT HEVOSEN JOTA MYYTIIN PIENELTÄ LAPSI PERHEELTÄ! Kyllä OMISTAJA PUHUU TÄSSÄ JA MINÄ NE POLIISIT SOITIN SINUN LUOKSESI, Lähdit hevosen kanssa heti kun sanoin että soitan poliisit!!! MAKSA SE HEVONEN TAI PALAUTA KAIKKINEEN TAVAROINEEN NI PÄÄSTÄÄN HELPOMALLA.

Mitähän nyt taas?

Re: PP hevonen - joku meuhkaa sen olevan varastettu?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.8.26 18:16:14

Miksi ruunauksesta pitää 'kuntoutua'? Miksi hampaat on rokotettu? Miksi kukaan vapaaehtoisesti ottaisi elättääkseen lämppärin, saati sitten varastaisi?

Päivämäärä:   31.8.26 18:20:46

Onko tuo kännissä kirjoitettu? En ymmärtänyt puoliakaan.

Päivämäärä:   31.8.26 18:23:16

Voi kyllä olla tottakin. Todella mauton päivitys oli jobbarilta. Sanoihan siinä itsekin että "pelasti", ei siis ostanut.

Päivämäärä:   31.8.26 18:29:50

tervettä menoa

Päivämäärä:   31.8.26 18:35:52

No olipa nyt hirveän kauhea kunto..

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.