Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Talli 10+, paitsi tallin omistaja

Lähettäjä: Jea 
Päivämäärä:   30.8.26 03:41:45

Ollaan asuttu hetken aikaa uudella tallilla ja ollaan oltu tosi tyytyväisiä. Kuitenkin tallin omistaja käyttäytyy todella lapsellisesti, saa raivokohtauksia milloin mistäkin ja pitää itseään ylempänä kuin muut. Puhuu toisista todella ikävään sävyyn, myös minun asioita puhunut. Annanko asian olla vai alanko katsomaan ihan uutta tallipaikkaa? Haluaisin nostaa kissan pöydälle, mutta se on helposti tervemenoa. Muuten talli on ihana ja hyvin menee siihen saakka kun tehdään siten miten tallin omistaja haluaa. Muut asiakkaat huomanneet saman eli ei ole henkilökohtaista.

Re: Talli 10+, paitsi tallin omistaja

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.8.26 03:53:46

Jos hevonen hoidetaan hyvin, niin ehkä pitäisin vaan mölyt mahassa ja olisin mahdollisimman "näkymätön*.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.8.26 04:28:27

Me on oltu kahdesti tällaisessa paikassa. Tosin omistaja kyllä alkoi pitämään meistä molemmilla kerroilla, vaikka olikin aika ailahteleva ja sanat sai muotoilla tarkkaan jos jotain piti pyytää/kysyä. Mutta hevoselle paikka oli unelma, niin kyllä sitä jaksoi sen eteen myötäillä ja antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.8.26 04:41:14

Tää on enemmän sääntö kuin poikkeus. Tosi usein pitää tallinpitäjän tyytyväisyyden eteen nähdä vähän vaivaa mielistelemällä, jos haluaa asioiden sujuvan. Tallinpitäjä todella on muiden yläpuolella omalla tontillaan ja siksi pitää häntä aina silittää myötäkarvaan ja muistaa kehua & löytää asioita, mistä olette saamaa mieltä.

Ihan älytöntähän se on, mutta minkäs teet! =D

Lähettäjä: Jea 
Päivämäärä:   30.8.26 04:59:45

Ollut paljon tilanteita, jotka ei käy mun järkeen. Oon antanu niiden olla, koska ei oo vaikuttanu suoraan hoitoon.
Pelkään myös et saadaa paskempaa hoitoo/kohteluu jos otetaan epäkohtia esille

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.