Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suomenratsujen kuninkaalliset vol 2

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   29.8.26 22:22:38

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=2&i=7195791&t=7195791

Re: Suomenratsujen kuninkaalliset vol 2

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   29.8.26 22:28:21

Lähettäjä: —
Päivämäärä: 29.8.26 22:04:25

Minulle kilpailu on se yksi kilpailu, vaikka se mestaruus. Tai kasvattajalilpailu. Ei koko tapahtuma.

Eli koko kilpailutapahtuman aikana olisi ymmärrettävä.

No, onneksi minun hevosella ei ole muita ratsastajia kuin minä, joten sen suhteen ei ongelmaa.

Juu, kyllähän jokaisella on oikeus ajatella miten haluaa, mutta ei se totuutta muuksi muuta. Jos sinulle kilpailu on yksi kilpailu tai vasen on oikea niin mikäs siinä, mutta ei kannata ihmetellä, jos kanssaihmiset pitävät sinua pikkuisen höpsönä.

Lähettäjä: Salli 
Päivämäärä:   29.8.26 22:33:03

Hennalla tosi huono tuuri viikonloppuna, harmittaa hänen puolestaan vaikka ymmärrän toki että säännöt on tehty noudatettaviksi.

Lähettäjä: Hevonen 
Päivämäärä:   29.8.26 22:34:57

Ei missään nimessä saa muuttaa sääntöä. Muutenhan hevosen voisi verryttelyssäkin ratsastaa joku paljon osaavampi kuin itse kilpailija.
Kalliit oli nyt oppirahat, mutta säännöt on sääntöjä ja aloitteleville kilpailijoille käy virheitä.

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   29.8.26 22:46:29

Vai että höpsö. Jos ei ymmärrä sääntöä. Minulle se kilpailu ei ole mestaruustasolla se heC. Onneksi muut olette viisaampia kuin minä. Ja varmasti kaikki muutkin huutelijat olette osallistuneet mestaruuteen? Vai huuteletteko vaan täällä huviksenne pilkkaamisen ilosta ja haukutte muut idiooteiksi?

Ja onhan se selvää että hevosta ei saa verkata kukaan muu saman päivän aikana.
Jos joku olisi startannut perjaina hevosellani eri paikassa, muuttaako se jotain? Sama kilpailuhan se ei ole. Verrattuna torstain starttiin samassa paikassa.
Kyllä niissä säännöissä olisi hieman päivitettävää.

Lähettäjä: i 
Päivämäärä:   29.8.26 22:49:21

Eiköhän näistä hylyistä ole ratsastajan somessa kohta postaus, miten mikään ei ole omaa syytä vaan muiden vika :D

Lähettäjä: Jp 
Päivämäärä:   29.8.26 22:58:14

Paljonko Taikayön Tango sai prosentteja ennen hylsyä? Sattuiko joku katsomaan livenä tuloksia

Lähettäjä: Mm 
Päivämäärä:   29.8.26 22:59:48

Oli päälle 66%, oli menossa johtoon, mutta ei toki olisi voittanut lopulta.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   29.8.26 23:03:07

Lähettäjä: —
Päivämäärä: 29.8.26 22:46:29

Vai että höpsö. Jos ei ymmärrä sääntöä. Minulle se kilpailu ei ole mestaruustasolla se heC. Onneksi muut olette viisaampia kuin minä. Ja varmasti kaikki muutkin huutelijat olette osallistuneet mestaruuteen? Vai huuteletteko vaan täällä huviksenne pilkkaamisen ilosta ja haukutte muut idiooteiksi?

Ja onhan se selvää että hevosta ei saa verkata kukaan muu saman päivän aikana.
Jos joku olisi startannut perjaina hevosellani eri paikassa, muuttaako se jotain? Sama kilpailuhan se ei ole. Verrattuna torstain starttiin samassa paikassa.
Kyllä niissä säännöissä olisi hieman päivitettävää.

Niin eihän sillekään mitään voi, jos ei äly riitä :) Suomenratsujen kuninkaalliset ovat kilpailu, joka kestää torstaista sunnuntaihin ja niiden aikana ei hevosella muut saa ratsastaa. Jos kilpailut, joihin toinen ratsastaja osallistuisi hevosellasi näiden kilpailujen välissä, se todella muuttaisi asian. Olisihan siinä kyse olisi eri kilpailusta. Mutta tuskin kukaan lähtee kesken kilpailutapahtuman toiselle paikkakunnalle osallistumaan toisiin kilpailuihin. Ellei sitten ole höpsö.
Olen muuten osallistunut mestaruuksiin, useammankin kerran :)

Lähettäjä: TT 
Päivämäärä:   29.8.26 23:03:50

Hylättiinkö Tango kesken ohjelman vai vasta sen jälkeen?

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   29.8.26 23:15:24

Taidat olla itse pikkuisen höpsö jos et kirjoitettua ymmärrä. Porsaanreikä mikä porsaanreikä. Älä tee itsestäsi enää yhtään hölmömpää haukkumalla muita.

Eihän sitä tarvitse kesken minnekään poistua jos ei ole paikalle edes saapunutkaan.
Voihan sitä edellisenä päivänä startata missä vaan verryttelyksi ja ajella pelipaikoille vasta kyseisenä kilpailupäivänä.

Jos säännöissä on porsaanreikä tai tulkinnan varaa, ne tulisi päivittää niin että semmoista ei ole.
Paras olisi ”kuluvan viikon aikana”.

Mutta höpsö täti kiittää ja kuittaa ja jättää nämä suokkikarkelot jatkossa välistä.

Lähettäjä: Xxxxx 
Päivämäärä:   29.8.26 23:16:00

Ne säännöt nyt kannattaa vaan lukea. Näin opetetaan jo ratsastuskoulussa lapsille ja niiden vanhemmille, jotka aloittavat kisaamaan harkkakisoissa. Opetetaan, että joka kauden alussa säännöt luetaan, jotta muutokset huomataan. Myöhemmin varmasti myös valmentajat tästä muistuttaa. Toki kömmähdyksiä tulee silti, mutta eipä siinä auta kuin kattoa peiliin.

Lähettäjä: Æ 
Päivämäärä:   29.8.26 23:16:01

Joo kyllä kilpailu kattaa koko kilpailu(tapahtuma)n joka voi olla vaikka viikon mittainen. Jos puhuttaisiin yksittäisen luokan päivästä, puhuttaisiin (kilpailu)päivästä.

Olikos se tämä ratsastaja joka aiemmin tänä vuonna hylättiin kun oli hevonen rokotettu liian lähellä kilpailua? Varsinkin jos on niin voisi olla paikallaan ihan oikeasti lukea säännöt läpi ajatuksen kanssa ja vaikka jonkun sellaisen kanssa joka ne tuntee paremmin ja/tai luetunymmärtäminen on paremmalla tasolla.

Ja ei, en ole itse kilpaillut suokkimestaruuksissa, mutta kolmessa lajissa kahdessa maassa, eli sääntöjä on tullut tavattua ihan riittävästi kun en viitsi tuhlata aikaa ja rahaa hölmöihin hylkyihin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.8.26 23:17:15

Miksi tango hylättiin ylipäättään? Kellään tietoa?

Lähettäjä: Mikä on 
Päivämäärä:   29.8.26 23:19:39

Viiva taitaa olla Henna.

Lähettäjä: Höpsö 
Päivämäärä:   29.8.26 23:24:36

Luetun ymmärtämisessä on selvästi vikaa, ei ole ketään haukuttu täällä höpsöksi vaan kerrottu, ettei sellaisena saatetaan pitää ihmistä, joka ei ymmärrä selvää sääntöä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.