Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikä on Kuopion paras ratsastuskoulu?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.8.26 14:53:24

Mikä on Kuopion paras ratsastuskoulu ja miksi? Vain positiivisia asioita tähän. Jos on jotain kurjaa sanottavaa, pidä se omana tietojasi.

Re: Mikä on Kuopion paras ratsastuskoulu?

Lähettäjä: aikuisratsastaja 
Päivämäärä:   26.8.26 18:02:35

Tähän on varmaan yhtä monta vastausta kun on asiakastakin. Oon käynyt itse Kuopiossa Vuorelassa, Kasvunpolussa ja Keskimäellä. Vuorela on pienempi paikka niin siellä tulee hevoset nopeasti tutuksi. Aloittelijoille/ lapsille on heppakerhoa ja hyvin tunteja. Aikuisille/osaavimmille on myös hevosten vuokraus mahdollisuus, joka mahdollistaa itsenäisemmän hevosten kanssa toimimisen. Koen kuitenkin että helppo C tason jälkeen tunnit eivät tarjoa niin paljon haastetta. (Lukuunottamatta Tiian tunteja suosittelen lämmöllä varsinkin hänen istunta valmennuksiaan).

Kasvunpolulla olen käynyt irtotunneilla ja tallille on ollut helppo tulla. Hyvä opetus ja selkeät tilat. Olen kuullut täältä hyviä kokemuksia myös satulaanpalaajilta joita on jännittänyt hevosen kanssa toiminen. Istuntaan ja apujenkäyttöön hyvä/selkeä opetus.

Keskimäellä oon käynyt reilun kuukauden. Tunneilla tehdään monipuolisesti ja hevoset ovat taitavia. Tunneilla ja tallilla tuntuu olevan hyvä kannustava yleistunnelma. Sopii hyvin ainakin pidempää harrastaneelle rohkealle tyypille joka tahtoo haastaa itseään.

Lähettäjä: mi 
Päivämäärä:   26.8.26 18:41:16

Ratsastuskoulu Toive on hyvä :) Kaveri käy siellä ja tykkää.

Lähettäjä: whi 
Päivämäärä:   26.8.26 20:02:30

Ilo tai Toive

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   26.8.26 22:07:59

Ilossa sisäilma ongelma tallissa, muuten kivat puitteet.

Päivämäärä:   27.8.26 07:55:50

Haluaisin alkaa käydä Ilossa tunneilla. Paljonko yhdelle viikkotunnille tulee siellä hintaa?

Päivämäärä:   27.8.26 13:47:37

. täältä taitaa löytyä https://ratsastuskeskusilo.fi/ratsastus/ ja kysymällä tallilta selviää

Päivämäärä:   27.8.26 14:06:19

Mitenhän toiveessa se vanha talli? Peikkometsän aikaan oli ns. läpihomeessa, onkohan saatu yhtään parempaan kuntoon?

Lähettäjä: mi 
Päivämäärä:   27.8.26 15:06:29

. on saatu parempaan kuntoon.

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   27.8.26 18:16:20

Ei ole Ilossa mitään sisäilma ongelmaa. Talli on erittäin siisti ja puhdas, samoin on sisäilma. Nämä jutut huonosta sisäilmasta on ihan höpöhöpö juttuja. Näitä valitettavasti aina välillä liikkuu täällä foorumilla.
Kannattaa käydä itse haistelemassa, ennen kuin täällä laulaa.

Päivämäärä:   3.9.26 14:21:33

up

Lähettäjä: Ku 
Päivämäärä:   4.9.26 08:54:04

Ilo vai toive, molemmat hyviä. Ero hyvin pieni.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.