|
Lähettäjä: Veevee
Päivämäärä: 20.8.26 21:20:44
Olen onnekkaasti ollut tilanteessa, jossa ratsastin hyvillä hevosilla tallitöitä vastaan. Talli oli pieni kotitalli, jossa tein kaikkia vuoroja, joskus yksittäisinä & joskus lomittamalla. Usein myös paljon ylimääräistä pihan- & varusteidenputsauksesta eteenpäin.
Olen nykyään vaihtanut asuinpaikkaa, toki käyn vanhalla tallillani edelleen ajan antaessa myöten. Etsin aiemmin täältä varovasti vuokrahevosta, mutta lopetin työtilanteeni muuttuessa niin, etten voi ottaa vuokrahevosta puoliylläpidon hinnoissa.
Toivoisin kovasti löytäväni ajan myötä vastaavan diilin, joka toimisi molemmille osapuolille. Tietysti jos työtilanteeni paranee & aikaa jää vähemmän tallityölle, maksaisin enemmän mieluusti. Mutta minä haluaisin kovasti ajalleni käyttöä & harrastustani eteenpäin, ja täten tarjota jollekulle taas laadukasta ja luotettavaa työapua.
Haaveilenko turhia? Ymmärrän, että netissä on vaikeaa tällaista ilmoitusta tehdä, sillä oikeutetusti luotettavuuttani ventovieraana ihmisenä voidaan epäillä. Tottakai voisin tarjota suosituksia, mutta tilanne on monimutkainen silti.
Inhottaa vain, että aikaa pyörii turhan takia käsissä, ja haluaisin kuitenkin tekevänä ihmisenä, no tehdä. Ja kehittyä. Onko kotitallien pitäjät kiinnostuneita vastaavanlaisista diileistä?
|