Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tallipaikka etsinnässä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.8.26 10:29:58

Muuttaisitko talliin missä tallinpitäjä haukkuu entisiä ja nykyisiä asiakkaita?

Re: Tallipaikka etsinnässä

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   20.8.26 10:31:17

Riippuu puitteista. Itse olen hyvä myötäilemään vähän hankalampiakin ihmisiä ja olen tähän asti tullut kaikkien tallinpitäjien kanssa toimeen, vaikka osa onkin käyttäytynyt huonosti kuvailemallasi tavalla.

Lähettäjä: Wienna 
Päivämäärä:   20.8.26 10:32:50

isoin redflag itselle on tyhjät paikat tallissa, heti kakkosena tulee jos haukutaan tallilta lähteneitä. Tietää varmasti että irtisanoutumisen jälkeen itsestä saa kuulla samat tarinat.

Lähettäjä: Valo-Simo 
Päivämäärä:   20.8.26 11:35:35

Aloitukseen vastaus, en. Asiakkaitaan epäkunnioittavasti kohtelevilla talleilla on tilaa ja ongelmia.
Kävin hetki sitten katsomassa paikkaa tallissa missä ilmeisesti niin ilmapiiri- kuin ruokintaongelmia puskaradion mukaan. Paikan omistaja oli tympeä, tähän päälle kuulin että poismuuttaneista entisistä asiakkaista puhuttavan paksaa. Riitti minulla mennä muualle. Otin paikan tallista missä on asiakkaitaan kunnioittava pitkään alalla toiminut yrittäjä jonka tallilla kaikki oli hyvin hoidettu. Puskaradio yleensä tietää parhaiten. Ensikohtaaminen voi olla siirappinen. Tallikaverilla oli hyvä vinkki, ota yhteyttä johonkin tallilta pois muuttaneeseen. Tällä vinkillä saat varmasti tallin toiminnasta parhaan tiedon.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.8.26 11:43:30

Miksi ihmeessä, jos nykyisiäkin asiakkaita jo haukkuu? En halua viettää vapaa-aikaani jonkun sylkykuppina.

Lähettäjä: Xx 
Päivämäärä:   20.8.26 14:12:47

En.

Lähettäjä: Puskasuokki 
Päivämäärä:   20.8.26 14:56:50

En.Tyhmäkin tajuaa että kaikki haukutaan selän takana.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.8.26 16:26:53

Olen mennyt, sinänsä ihan sama mitä haukkuu kun kaikki tietävät ettei jutuissa ole mitään perää. Alueelta puuttui ammattimaiset tallinpitäjät, hevoset sentään tämä hoiti kunnolla niin päihitti siinä muut.

Lähettäjä: Ax 
Päivämäärä:   20.8.26 17:22:25

Pääasia, että puitteet on kunnossa ja sopimuksesta pidetään kiinni ja hevosta kohdellaan hyvin.
Se kuinka ihmisiä kohdellaan, on ihan arvotonta.

Lähettäjä: ;; 
Päivämäärä:   21.8.26 17:57:01

En. Muutin pois koska uus tallinpitäjä haukku kaikki asiakkaat toisille. Ja keksi satuja asiakkaista. Sen lisäks tavaraa ja rehuja katos.
Ilmapiiri oli todella huono, ja huononi vaan, kun tää tuli ensin asiakkaaks ja alotti satuilun.
Tollaset kahjot saa kaikki sekasin ja tappeleen keskenään.

Lähettäjä: eräs 
Päivämäärä:   21.8.26 18:05:22

Jos kyse on johonkin yksittäiseen "hulluun" asiakkaaseen viittaamisesta niin en välittäisi. Niitäkin on.

Myös sellainen huomio, että monet tallilaiset kokevat haukkumisena sen, jos tallinpitäjä asettaa rajoja. Eli kuuntelisin omaa vaistoa. Yleensä hyvin käyttäytyvillä asiakkailla ei ole ongelmia tallinpitäjien kanssa, kun taas joillakin on kaikkien kanssa.

nimim. 30 vuotta asiakkaana samassa paikassa, työn puolesta monia paikkoja kierrän päivittäin

Lähettäjä: Sh 
Päivämäärä:   21.8.26 19:49:15

Oon tuollaisessa tallissa, jossa haukutaan entisiä ja nykyisiä asiakkaita. Varmasti jauhaa minustakin, vaikka muuten ollaan hyvissä väleissä. Niin kauan kun saan rahalle vastinetta eli hevonen hoidetaan sovitusti ja hyvät puitteet, niin ei hetkauta minua. Jos tulee hikkaa, vaihdan tallia. En jaksa käyttää aikaa vatvomiseen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.