|
Lähettäjä: S.
Päivämäärä: 19.8.26 00:30:15
Kävin muutaman kerran joskus 2019 tai 2020(?) ja tykkäsin. Hänen tyyli oli puhua paljon ja osa meni varmaan vähän ohikin, mutta sain myös konkreettista apua. Työskenneltiin aika paljon ympyrällä sen kokoa vaihdellen ja muuten varioiden, jne. Tehtävät sopi minulle ja hevoselle ja tykkäsin siitä että korjattiin pieniä asioita mielikuvien avulla, ja varmistettiin että ymmärsin miksi näin tehdään.vValitettavasti tulijoita valmennuksiin ei ollut tarpeeksi ja ei sit enää tullut meidän tallille. Sittemmin olin kaverin mukana kun hän kokeili valmennusta. En nähnyt koko pätkää, mut edelleen tekstiä tuli paljon, mutta en ihan tajunnut kaikkea mitä siinä haettiin, ehkä sekavuus tosiaan kuvaisi sitä. Kaveri sanoi, että ohjeita tuli niin ripeään tahtiin, ettei hän ehtinyt edes reagoida kaikkeen, silti oli tullut "hyvä, näin" kommentteja :D Ystävällinen ihminen ja varmasti sopii ihmiselle joka on enemmän inessä tuossa tyylisuunnassa. Itse edelleen hyödynnän hänen aikanaan antamia tehtäviä ja mielikuvia nykyisen hevosen kanssa, esim. ympyrällä työskentely sen kokoa varioiden ja siinä tietyt tehtävät on meillä lähes joka kerta käytössä. Olen enemmän klassisen ratsastuksen ystävä, tämä nykyinen tyyli menee vähän itselleni oudoksi.
|