Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko sinun hevosella 2 satulaa?

Lähettäjä: Heppis 
Päivämäärä:   16.8.26 01:43:34

Onko hepallasi sekä este- että koulusatula vai vaan toinen? Kumpi ja miksi?

Re: Onko sinun hevosella 2 satulaa?

Lähettäjä: < 
Päivämäärä:   16.8.26 01:57:05

On sekä este- että koulusatulat. Hevosella mennään molempia lajeja tavoitteellisesti, joten satulatkin on tullut hankittua sen mukaan. Lisäksi talvihöntsäilyyn maastossa on christ premium plus -lampaankarvasatula.

Lähettäjä: Helmikorvis 
Päivämäärä:   16.8.26 03:24:43

On kaksi, koulusatula ja estesatula löytyy. Meidän laji missä kisataan (vaA tasolla tällä hetkellä, jos sillä merkitystä) ja valmentaudutaan on koulu, joten koulusatula on meille se oleellisin. Mutta maastossa tykkään mennä estesatulalla, joten olen hankkinut senkin. Itse koen että on merkittävästi mukavampi esim painella laukkapätkät tai kiipeillä metsäpoluilla estesatulalla.

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   16.8.26 03:32:19

On molemmat. Koulua mennään pääsääntöisesti, mutta en yhtään tykkää hypätä koulusatulalla edes pieniä esteitä. Ja maastossakin estesatula kivempi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.8.26 04:36:15

On, löytyy useampikin ja lisäksi muitakin satuloita

Päivämäärä:   16.8.26 08:03:57

Kyllä, kolme.

Yksi on yleismallin satula, jolla onnistuu pienet esteet sekä maastoilu. Tämä on meidän ns. höntsä-satula.

Sen lisäksi löytyy koulusatula ja este/kenttäsatula.

Hevosella kilpaillaan kenttäratsastuksessa.

Lähettäjä: Rilla 
Päivämäärä:   16.8.26 08:28:48

Minulla on vain koulusatula. Hevonen tuli minulle siinä iässä, että esteajat olivat jo takana päin.

Hyvä lampaankarvasatula löytyy kyllä lisäksi ja se on kovassa käytössä.

Lähettäjä: Vihdoin oma 
Päivämäärä:   16.8.26 09:01:46

Harrastehevonen. 3tonnin koulusatula, ja tonnin estesatula. Lapsi kävelee estesatulalla, ja itse käytän sitä välilä maastossa ja Arvin valmennuksissa 2x kuussa.

Lähettäjä: Lilac 
Päivämäärä:   16.8.26 09:08:44

Koulusatula ja estesatula löytyy täältäkin. Koulusatula treeniin ja kisoihin, koska kilpailulajina koulu. Estesatula maastoon ja hönstäesteille.
Kotona jemmassa koristeena on myös yksi sellainen koulusatula, mikä ei sovi nykyiselle hevoselleni, mutta on niin täydellinen minulle istua etten sitä aio koskaan myydä, jospa se vaikka joskus vielä jollekin tulevaisuuden hevoselleni sopisi.

Päivämäärä:   16.8.26 09:46:52

Vain koulusatulaa. Kouluhevonen, joka tekee vain puommi/ kavalettitehtäviä esteillä, ne onnistuvat hyvässä koulusatulassa hyvin.

Päivämäärä:   16.8.26 11:01:08

Joo koulu ja este.

Päivämäärä:   16.8.26 12:33:18

Ei, pelkkä koulusatula. Huonosti löytyy tuon malliselle hevoselle estesatulaa ja puskaillaan vaan joten yksi sarula riittää.

Päivämäärä:   16.8.26 12:56:18

Pelkkä estesatula. Kilpailemme tavoitteellisesti useassa lajissa, mutta neljän vuoden aikana tuohon selkään ei sopivaa koulusatulaa ole löytynyt. Ollaan sovitettu usean ammattilaisen kanssa yli 200 erilaista satulaa.

Lähettäjä: ,,,, 
Päivämäärä:   16.8.26 13:04:25

Pelkkä koulusatula. Mun hevosella ei voi hypätä ja itellä kipeytyy lonkat ja akillesjänteet jos pitäis estejalkkareilla mennä.

Lähettäjä: Okei 
Päivämäärä:   16.8.26 13:22:57

Molemmat löytyy. Omistetaan hevonen äitina kanssa puoliksi ja hän pitää kouluratsastuksesta ja minä esteratsastuksesta. Oli ”helppo” ratkaisu ostaa molemmat.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   16.8.26 18:28:12

Koulu satula ja lännensatula

Lähettäjä: ongelma 
Päivämäärä:   16.8.26 21:26:25

Olispa edes se yksi sopiva. Kaikki tuntuu olevan huonoja

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.