Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Fwb-yhdistyksen postaukset

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.8.26 23:00:18

Miten paljon kirjoitusvirheitä, ja videoista voi saada jopa epilepsiakohtauksen.. Mihin tämä ”laatu” on menossa..

Re: Fwb-yhdistyksen postaukset

Lähettäjä: Iipa 
Päivämäärä:   16.8.26 08:48:58

Äidinkieli ei ole hallussa tekijällä. Vai onko se tätä somekieltä nykyään.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   16.8.26 10:57:08

Miksi jakavat joidenkin somepostaukset mutta eivät kaikkien jotka heidät tägää? Tulee fiilis ettet noubodyt kelpaa

Lähettäjä: mie 
Päivämäärä:   16.8.26 18:59:30

Joku osaamaton, vissiin kovin nuori ihminen kuvittelee olevansa toimittaja ja että pitää yllä mediaa - no ei pidä. Lol. Harvinaisen alkeellista kieltä ja höpöhöpö juttua.

Päivämäärä:   16.8.26 19:03:49

Eiköhän siellä jaella vaan omien tuttujen ja riittävän tunnettujen julkaisuja. Höpöhöpö yhdistykseltä alkaa vaikuttaa...

Lähettäjä: nkfnköfnk 
Päivämäärä:   16.8.26 19:10:09

Toi on Suomen ehdottomasti sisäänpäinlämpiävin yhdistys. uudet jäsenet ei todellakaan ole tervetulleita.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   16.8.26 19:14:25

Toi on Suomen ehdottomasti sisäänpäinlämpiävin yhdistys. uudet jäsenet ei todellakaan ole tervetulleita.

Sama hevosissa. Ei kelpaa vaikka olisi kuinka hyvä ja tuloksia jos ei täytä tiettyjä, turhan tärkeitä määritelmiä

Päivämäärä:   16.8.26 19:17:00

Hehän hakivat juuri uutta työntekijää markkinointiin

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   16.8.26 20:25:31

Mä olen juuri aikonut liittyä fwb yhdistykseen. Kyselin siitä ja breederssistä niin sain oikein mukavat vastaukset s-postiin. Ohjeet ja neuvot kysymyksiini. Toivotettiin Lämpimästi mukaan yhdistykseen. Olen kasvattanut vain kolme fwb vasta ja ihan tavis.

Lähettäjä: Mix 
Päivämäärä:   16.8.26 21:17:24

Olen yrittänyt löytää jotain uutisointia tämän päivän este breedersistä lopputuloksen osalta mutta en löydä. Luulin että olisi heidän vuoden isoimpia tapahtumiaan.

Päivämäärä:   17.8.26 07:58:39

Eihän muista kuin sisäpiiristä tartte uutisoida, erinomainen esimerkki taas tästä topan aiheesta.

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   17.8.26 09:15:40

Olen vähän yllättynyt siitä, miten paljon hyvää suomen kieltä tällä palstalla arvostetaan; toki vain muiden - ei omaa.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   17.8.26 10:09:55

"Olen vähän yllättynyt siitä, miten paljon hyvää suomen kieltä tällä palstalla arvostetaan; toki vain muiden - ei omaa."

Erittäin hyvin sanottu :D

Lähettäjä: <> 
Päivämäärä:   17.8.26 10:18:35

Minua ei häiritse kielivirheet, mutta onhan tämä nyt jo ihan uusi rimanalitus, ettei heidän isoimman kisansa voittajaa saada uutisoitua.

Lähettäjä: Hohhoijaa 
Päivämäärä:   18.8.26 01:35:52

Yhdistyksen verkkosivuilta löytyy hallitus ja vastuualueet. Olen huomannut saman, että selkeästi valikoidaan keiden julkaisuja jaetaan somessa. Samoille kasvattajille, ratsastajille ja hevosille suodaan näkyvyyttä ja muilla ei niin väliä. Naurettavaa touhua

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.