Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oikeasti mukava turvaliivi

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   14.8.26 11:25:11

Jahas. Etsinnässä olisi ensimmäistä kertaa elämässä turvaliivi. Paukkuliiviä en vielä osta.

Onko suosituksia? Olen aikuinen, 169cm ja noin L kokoa. Liivi ei saisi olla liian pitkä, ettei hakkaa satulaan. Pitäisi olla edes jotenkin mukava päällä, pelkkää selkäpanssariakaan en välttämättä halua kun tuntuu, että suojaako se tarpeeksi.

Mitä mallia itse voisitte suositella?

Re: Oikeasti mukava turvaliivi

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   14.8.26 12:03:22

Selviää vain kokeilemalla, mikä malli sopii. Joitain liivejä saa taitettua ylös alhaalta, ettei osu satulaan. En tiedä, suojaako sitten häntäluuta miten hyvin. Jos joku lasten malli mahtuu, niissä on lyhyempi selkä.

Lähettäjä: Tipperary 
Päivämäärä:   14.8.26 13:34:49

Olen tykännyt Tipperary Eventeristä (Eventer Pro ei sovi isorintaiselle). Suomessa sillä ei saa kisata kenttää.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   14.8.26 13:41:32

Tipperary Eventer Prolle ääni täältäkin.

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   14.8.26 14:26:53

Saako Tipperary Eventeriä Suomesta? Kaikki tuntuu myyvän tuota pro-mallia.

Lähettäjä: Tipperary 
Päivämäärä:   14.8.26 15:35:15

Fb-kirppiksillä usein Tipperary Eventereitä myynnissä, jos haluaa edullisemman. Omani ostin Tampereen messuilta. Myyjäliike oli jostain pääkaupunkiseudulta. Jos liike myy Eventer Prota, kannattaa kysyä, saako heidän kauttaa myös Eventeriä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.8.26 20:46:04

Miksi ei paukkuliiviä? Kuitenkin olet aikuinen ja vartalo ei nopeasti muutu niin ihan hyvä sijoitus. Ei ehkä mukavuuden mutta turvallisuuden kannalta suosittelisin miettimään vielä. Suojaa esimerkiksi niskaa täysin eri tavalla kuin tavalliset turvaliivit

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.