Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mike Mihaita

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.8.26 00:17:12

Onko täällä kellään kokemuksia kyseisestä ratsuttajasta? Näin instagramissa mainoksen hänen palveluista ja jäin miettimään millainen henkilö tämä on.

Re: Mike Mihaita

Päivämäärä:   11.8.26 00:18:22

Lisään vielä sen, että katsoin vain hänen ratsastusvideoita ja aika hirveän näköistä ratsastusta jos itse on ammattilainen

Lähettäjä: äippä 
Päivämäärä:   11.8.26 00:32:28

Se oli sen yhden suomalaistytön PH:n poikis, tapasivat Helgstrandilla, lähtivät sieltä Norjaan, sitten Suomeen, erosivat. Mike on taitava hevosten kanssa mutta täysin itseoppinut, kiipesi ekaa kertaa selkään vasta aikuidena käsittääkseni. Lahjakas toki ja varmasti hyvä satulaan laitossa jne kun on niin rohkea.
Näin se meni mun mielestä?
Oli siis Helgstrandilla ihan tallimiehenä.
Muistanko väärin?

Lähettäjä: nellilotta 
Päivämäärä:   11.8.26 00:52:20

Mikella on ihan jäätävän iso kulli

Lähettäjä: Mokkula 
Päivämäärä:   11.8.26 01:00:27

Instassa hänellä paljon videoita, kyllä niiden perusteella voisin oman hevonen laittaa Sisäänratsastukseen hänelle jos sellainen tilanne olisi itsellä :) jokaisen kannattaa itse katsoa hänen sivut. Se että onko joku käynyt hevosalan tutkinnon vai ei. Noh. On paljon hevosalan tutkinnon käyneitä jotka ei ole hyviä ja ainakin videoiden perusteella tämä Mike on hyvä ja rohkea rento nuorten hevosten kouluttaja :)

Lähettäjä: fäld 
Päivämäärä:   11.8.26 01:02:14

Satulaanlaittoon käyttäisin, en oikein muuhun.

Lähettäjä: ???? 
Päivämäärä:   11.8.26 09:06:29

"Lähettäjä: nellilotta
Päivämäärä: 11.8.26 00:52:20

Mikella on ihan jäätävän iso kulli"

Ja tiedät tämän, koska...?

Lähettäjä: Napsu 
Päivämäärä:   11.8.26 09:58:45

Mike on todella hyvä sisäänratsastamaan ja vaikeiden hevosten kanssa. Hän ei ole vaikean tason ratsastaja, eli jos haluaisi, että hän kouluttaa gp tasolle niin ei ehkä toimisi.
Mutta hänelle on viety gp hevosia, jotka ei toimi ja sieltä lähtiessään toimii kyllä.

Päivämäärä:   11.8.26 10:25:31

Eihän edes väitä olevansa mikään ratsastaja. Kouluttaa ongelmahevosia että omistajat pääsevät niiden kanssa etenemään ratsukoulutuksessa.

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   11.8.26 11:03:32

Jäätävän iso voi olla haitta.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   11.8.26 13:05:34

Parilla hänen klinikallaan olleena, tykkään tyylistä. Kannustaa hevosia liikkumaan eteenpäin ja kannustaa ratsastajia ratsastamaan niitä eteenpäin (ja maastoilemaan). Osaa lukea nuoria ja osaa lopettaa ajoissa, jos hevonen vaikuttaa väsyneeltä tai muutoin epänormaalilta.

Lähettäjä: nellilotta 
Päivämäärä:   11.8.26 13:16:41

Wesundan klinikan jälkeisenä yönä minulla oli kunnia päästä maistamaan Miken muitakin taitoja. Voin kertoa että paras rakastaja mitä minulla on koskaan ollut

Lähettäjä: ...? 
Päivämäärä:   11.8.26 13:20:51

^ No yök.

Päivämäärä:   11.8.26 14:27:30

Ja pahoinpiteli hevosten lisäksi myös ex tyttiksen. Sellainen rakastaja tämä Mihaita.

Päivämäärä:   11.8.26 15:49:51

Just, nellilotalla on tainnut olla niitä tooosi paaaljon, kun pystyy tekemään tuollaista vertailevaa tutkimista.

Lähettäjä: ^^ 
Päivämäärä:   12.8.26 00:15:40

Sivistymätöntä ja rahvaanomaista leuhkia irtoseksisuhteilla.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.8.26 16:24:50

Hyi, tuommoinen keskustelu ei kuulu tänne jossa kysellään ratsutuksesta. Tarkentaen, hevosen ratsutuksesta…. Mene sennupuolelle kirjoittelemaan jos on pakko päästä julkistamaan tämä saavutus.

Lähettäjä: justjoo 
Päivämäärä:   12.8.26 16:51:49

Juorut kertovat, että ratsuttaa todella kovilla konstein silloin kun kukaan ei ole näkemässä. En uskaltaisi ottaa riskiä, "ei savua ilman tulta".

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   13.8.26 15:59:32

Asuuko ja toimiiko tämä tyyppi siis Suomessa? Eikös hänellä ja exällä ole tila Tanskassa?

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   13.8.26 16:51:11

” Lähettäjänellilotta
Päivämäärä11.8.26 13:16:41

Wesundan klinikan jälkeisenä yönä minulla oli kunnia päästä maistamaan Miken muitakin taitoja. Voin kertoa että paras rakastaja mitä minulla on koskaan ollut”

Millä tavalla tämä nyt liittyi tähän keskusteluun?
Vai ratsastajiako tässä halutaankin ratsuttaa? Paljonko maksoi?

Päivämäärä:   13.8.26 16:53:35

Ja kuka maksoi ja kenelle?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.