Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Valmenta varsinais-suomi

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   10.8.26 15:17:10

Suosittele valmentajaa kouluratsastukseen varsinais-suomen alueelta <3

Re: Valmenta varsinais-suomi

Lähettäjä: Ninni 
Päivämäärä:   10.8.26 22:09:44

Väinölän Maija

Lähettäjä: Hmmmmm 
Päivämäärä:   11.8.26 18:44:01

Ninni: En ole koskaan kuullut hänestä. Missä valmentaa? Millä tasolla? Ketkä hänen valmennettavat kisaavat tällä hetkellä? Etsinnässä valmentaja viemään helppo A:sta vaativaan ja uudet nimet kiinnostaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.8.26 18:55:48

Anna von Wendt

Päivämäärä:   11.8.26 19:07:07

Googlaa M.V. Ratsupalvelu niin saat yhteystiedot. Nopeampi itse kysyä häneltä

Päivämäärä:   11.8.26 19:26:22

.: Luulen, että "valmennan kaiken ikäisiä ja tasoisia ratsukoita" ei vielä ihan vastaa mun kysymyksiin. Enkä todellakaan rupea soittelemaan ihan jokaista valmentajaa läpi, jos ei kenelläkään ole kokemuksia. Esim. Annan nimi on jo muutenkin tuttu, niin hänelle saatan hyvinkin soittaa ja kysellä lisää.

Päivämäärä:   11.8.26 19:30:30

No älä soittele sitten ja valitse vain itsellesi tutuin nimi :D Kaikista parashan on kokeilla eli ostaa pari valkkua muutamalta tyypiltä.

Päivämäärä:   11.8.26 19:54:54

.: Ööööö, tämä on keskustelupalsta, johon kuka tahansa voi heitellä mitä tahansa nimiä ja mun pitäisi soitella kaikki läpi? Josko vaikka häntä suositellut ihminen voisi avata sen verran, että onko helppo Ö vai vaativa A lähinnä valmentajan tasoa, niin hiukan helpottaisi karsintaa...

Päivämäärä:   11.8.26 20:15:49

Hmmm ei taida olla edes aloittaja? Tee oma ketju tarkemmilla spekseillä sitten. Tai jos tää oli sun aloitus niin kannattaa tehdä vähän kattavampi kuvaus siitä mitä etsitään ja mille tasolle asti

Päivämäärä:   11.8.26 20:23:05

.: Aaaaa, eli muut ei saa kysyä lisätietoja kuin aloittaja? Ilmeisesti olen ymmärtänyt väärin keskustelupalstojen luonteen.

Ootko itse "Ninni", joka tämän Maijan nimen tänne ekaksi kirjoitti? Jos et, niin tee oma ketju tyhjänpäiväiselle pätemisellesi sitten. Tai jos olet Ninni, niin noita nimiä heitellessä kannattaa tehdä vähän kattavampi kuvaus siitä mitä valmentaja tarjoaa ja mille tasolle asti.

Päivämäärä:   12.8.26 11:02:50

Vaikutat aika helpolta ihmiseltä...

Lähettäjä: Ninni 
Päivämäärä:   12.8.26 12:11:40

Tulin takaisin katsomaan mitä muita valkkuja oli ehdotettu ja uskomatonta että taas saatu riita aikaiseksi…

Sanoit että uudet nimet kiinnostaa ja et ollut hänestä kuullut, niin mikä ongelma? Mutta joo, menen pois häiritsemästä.

Päivämäärä:   12.8.26 12:42:34

.: Aivan. Sun ulosantihan se oikein aurinkoista olikin.

Ninni: Ei mitään muuta ongelmaa, kuin se että joku palstapoliisi määräilee mitä muut saavat kysyä ja mitä ei. Oliko sulla antaa tästä Maijasta jotain kyselemiäni tietoja kun hänen nimen tänne laitoit? :)

Lähettäjä: hellou 
Päivämäärä:   12.8.26 15:20:13

Kysy Heidi Elomaata, taitava. Ainakin luulis et facebookin kautta tavoittaa.

Maija on aika perus, en usko et oikea ihminen vaativaan tähtäävälle, enemmin heb-hea tasoisten opettaja.

Sit on toki Irina Kokko.

Päivämäärä:   12.8.26 15:33:40

Hellou: Kiitos asiallisesta vastauksesta ja vinkistä! Heidin olen kisoissa nähnyt ratsastavan, mutta en tiennyt että valmentaakin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.