Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Apua kutinaan

Lähettäjä: C 
Päivämäärä:   9.8.26 12:44:48

Hevonen hankaa hännän tyveä ja harjaansa. Olen yrittänyt säännöllisesti pestä, mutta onko olemassa jotain toimivaksi todettua ainetta, jolla kutinaa voisi lievittää?

Re: Apua kutinaan

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   9.8.26 12:55:53

Solheds, Arcticvet, PROB.. Onhan noita. Loimittaminen ennen kutinan alkamista tietysti paras. Kutina vaan hankala saada sitten loppumaan, kun ehtii alkaa. Ell saa kortisonia ja allergialääkkeitä. Kokeilisin myös Hallamaan rakeet, tosin niiden teho on sitten ensi kesänä. Pitää vain ottaa verta silloin, kun oireet ovat päällänsä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.8.26 13:04:23

Saako BioNixia mistään?

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   9.8.26 13:19:44

Ei saa Suomesta

Lähettäjä: <3 
Päivämäärä:   9.8.26 13:21:21

Tallikaverit ovat kehuneet tätä valmistetta, mutta tätäkään ei taida saada Suomesta https://www.carrdaymartin.com/our-products/health-care /skin-muscle-care/killitch-500ml-2/

Lähettäjä: ä 
Päivämäärä:   9.8.26 23:05:38

Wiemerskamper hoitoöljy, Horsewelliltä.

Lähettäjä: ä 
Päivämäärä:   9.8.26 23:07:05

...^ Horselineltä piti olla.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   10.8.26 01:31:57

Probin öljy ainoa joka auttoi täällä.

Lähettäjä: Home 
Päivämäärä:   10.8.26 02:11:50

Minun hevonen hankasi harjan pois ja hännän juuren monta vuotta ja kokeilin kaikki markkinoilla olevat tuotteet. Joku auttoi vähän ja joku vähän pidempään. Kävipä niin, että vaihdettiin pois hometta seinillä näkyvästä tallista, niin kaikki kutina hävisi ja harja kasvoi takaisin sekä hännän juuri parissa kuukaudessa. Ei tartte pestä eikä hoitaa. Eli herkistyi homeelle ja kiviseinissä oli myös punabakteeria. Eipä käynyt minulla eikä eläinlääkäreillä mielessä home vaihtoehtona, mutta asia selvisi tallipaikan vaihdon myötä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.