Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hattel Horse

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   9.8.26 12:27:06

Missä hinnoissa valmennukset pyörii? Ottavatko valmennukseen ratsastajia joilla käytössä ”vain” pari hevosta, kylläkin laadukkaita?

Re: Hattel Horse

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.8.26 13:02:18

Kannattaa soitella Sannalle! Siellä käy ihan yhdenkin hevosen omistajia. Sekä valmennuksissa että sitten ihan tallipaikalla niin, että tulee koko paketti.

Lähettäjä: On 
Päivämäärä:   9.8.26 19:50:35

Sannan valmennus 120e/kerta. Tallipaikka valmennuksella oli ainakin joskus 1700e/kk. Talliin ei pääse ilman yhdistettyä valmennuspakettia.

Lähettäjä: Rubi 
Päivämäärä:   9.8.26 20:03:29

Olen itse ihan tavis, en mitenkään lahjakas aikuinen harrastaja- kansallisen kisaaja, jolla käytössä vain yksi, ei mitenkään erityisen laadukas peruspuokki ja käyn Hattelissa valmennuksissa. Olen saanut aina hyvää opetusta jonka avulla saati tasoa nostettua eikä minua ole mitenkään koskaan syrjitty tms näidenns pienempien harrastusresurssieni takia. Eli ihan rohkeasti vaan aloittaja yhteyttä Hattelin suuntaan

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   9.8.26 20:43:08

Kyllä se vaan on niin, että oikeat ammattilaiset osaa opettaa asiallisesti myös ”taviksia” :—) Siitähän heidän suurin palkkatulonsa tulee, ei Suomessa nyt valtavia määriä tosi taitavia ratsastajia ole. Rohkeasti vaan yhteyttä!

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   9.8.26 21:48:51

Kiva kuulla, kiitos kaikille vastauksista!:)

Lähettäjä: Pipa 
Päivämäärä:   10.8.26 00:24:07

120 e on suolainen hinta! Kyseessä ei ole kuitenkaan eurooppalainen arvostettu valmentaja.

Lähettäjä: j 
Päivämäärä:   10.8.26 01:44:31

No nimenomaan on sekä eurooppalainen että arvostettu.

Lähettäjä: Hu 
Päivämäärä:   10.8.26 09:00:20

Ei ole taviksilla varaa tämmöisiin.

Lähettäjä: Ä 
Päivämäärä:   10.8.26 11:03:58

Useita tunteja seuranneena, tunti on hintansa arvoinen! Sanna on yksi harvoista oikeasti hyvistä valmentajista maassamme Korjaa ja neuvoo kokonaisvaltaisesti ihan kaikentasoisia ratsastajia ja on oikeasti kiinnostunut asiastaan. Harjoitukset kehittävät hevosta ja ratsastajaa, eikä ole vain sinnepäin touhua, kuten niin moni asia tänä päivänä maamme hevosurheilussa.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   10.8.26 11:20:47

"Kyseessä ei ole kuitenkaan eurooppalainen arvostettu valmentaja."

Mihis tämä Suomi kuuluukaa? :D

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.