Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Taikatummalla uusi ratsastaja?

Lähettäjä: Jogge 
Päivämäärä:   8.8.26 21:05:44

Mikä juttu? Artukaisissa junnu kisasi sillä?

Re: Taikatummalla uusi ratsastaja?

Lähettäjä: tiippa 
Päivämäärä:   8.8.26 21:07:55

Kyseinen junnuhan taisi ennen mennä Kankalon Morganilla?

LähettäjäVeera 
Päivämäärä:   8.8.26 21:31:41

Varmaan tarvittaessa osaatte kysyä ihan asianomaisilta mikä juttu jos noin kovasti kiinnostaa?
Mukavat hevosten omistajat antavat nuoren ratsastajan harjoitella viisailla hevosillaan. Siitähän tässä on kyse. Opetella menemään erilaisilla hevosilla erilaisissa tilanteissa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.8.26 21:45:09

En seuraa suomenhevosia ollenkaan enkä tiedä, kuka Taikatummaa on ennen ratsastanut, mutta tämä nuori ratsastaja on jäänyt aikoinaan mieleen äärettömän taitavasti ratsastetuista poneista ja häntä olen somessa seurannut jo monta vuotta. Kiva että on saanut paljon hevosiakin ratsastettavaksi, vaikka mieluummin itse näkisin hänet edelleen poneilla :) Joku Minion Verden tapainen laadukas ratsuponi hänelle, niin pääsisi niilläkin pitkälle.

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   8.8.26 22:03:00

Miksi pitäisi olla poni? Eikös hän ole jo poni-iän ylittänyt?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.8.26 22:32:00

Siksi että ratsastaa nätisti ja hänellä olisi monelle ponille paljon annettavaa. Kärkkäisen Annakin on jo paljon enemmän poni-iän ylittänyt, ei se ponilla ratsastaminen ikää katso millään tavalla. Jos minulla olisi sopiva poni, niin antaisin kyllä tämän nuoren ratsastajan käyttöön. Jos olisin rikas, ostaisin poneja varmaan ihan vain siksi, että voisin antaa niitä taitaville ratsastajille (iästä riippumatta) kilpailtavaksi. :D

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.