|
Lähettäjä: msjj
Päivämäärä: 10.8.26 04:12:49
Vain hyvää? Ette osaa lukea, haukutte minua lapseksi, junnuksi ja aloittelijaksi, käskette mennä juttelemaan jollekin, väitätte minun haukkuvan tallikavereitani, vaikka ei tallikaverit ole minua arvostelleet ja aiheena olikin vain nauraa osaamattomien neuvoille ja sille, millä perusteella he kateellisina haukkuvat muita.
"Ja olen siis täysin paska, kun en käytä ohjaa ratsastaessa kun hölkkään löysin ohjin ja vasta jossain vaiheessa alan kerätä ohjia käteen enkä heti ota ohjia tiukalle tuntumalle.
Kuitenkin minun hevoseni liikkuu hyvin ja minäkin istun huomattavasti paremmin noin, kun saan kropan muut kohdat toimimaan kuten haluan.
Tässä nyt ei ollut tarkoitus avata vain minun asioitani, vaan oli tarkoitus, että te muut kerrotte miten paskoja olette, ainakin muiden mielestä.
Tämän ketjun ideana onkin siis oikeastaan huumorilla kertoa, miten paskoja ratsastajia me kaikki muiden mielestä olemme. Eli mistä asioista teitä on arvosteltu paskaksi? Onko se esim. "Hevosen ja ratsastajan varusteet sävy sävyyn" tai "Kalliit (jopa kustomoidut) varusteet vaikka vaan humputtelee ex-ravurilla" tai "Harkkakisoihin pukeutunut ja hevosensa puunannut kuin olisi MM-kisoihin menossa", vai kenties se, että säätää jalustimet itselleen sopivaksi sen mukaan, onko tänään sellainen olo että haluaa mennä lyhyemmillä tai pidemmillä jalustimilla tai että menee jonain päivänä jopa kokonaan löysin ohjin tai ilman jalustimia vain treenatakseen istunnan käyttöä? Tai ehkä ei liity edes ratsastukseen mitenkään, kun esim. pesee hevosta usein shampoolla ja joku arvostelee, että "paska ratsastaja oot kun ei sua kiinnosta muu kuin pestä hevostas ja tärkeintä on että hevonen on puhdas", vaikka oikea syy hevosen jatkuvaan kuuraukseen on joku ihosairaus tai vaikka kesäihottuma + jatkuva rasvaus ja hevosta pestään ihan eläinlääkärin ohjeiden mukaan?"
No, jos ette osaa lukea, niin antakaapa olla.
Ei minua oma talliporukka hauku, meillä on ihan hyvä boogie. Eikä minun tarvitse asettaa itseäni noiden haukkujien yläpuolelle, koska olen heitä ylempänä jo valmiiksi. Mutta ette te tuotakaan osaa lukea.
Mirtu on ainoita, jotka ovat osanneet lukea ja vastanneet ketjun aiheeseen. Eli häntä haukuttiin paskaksi ratsastajaksi, koska kamat sopivat esteettisesti yhteen ja hän vielä menestyikin niissä kisoissa.
|