Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  VIX Troublemaker

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.8.26 17:26:28

Vieläkö ori on Suomessa ja onkohan saanut paljon tammoja? Itse en ole nähnyt siitä yhtäkään kuvaa tai videota Suomeen saapumisen jälkeen, vaikka olen oriinpitäjän somea seurannut. Yllättävän huonosti markkinoitu ori…

Re: VIX Troublemaker

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   7.8.26 00:35:33

Kyllä siitä on oriinpitäjän somessa ollut ihan useampaankin kertaan.

Lähettäjä: VIX 
Päivämäärä:   7.8.26 01:22:37

Se on 3 vuotias eli ei mitään näyttöjä mistään. Onko todella tuollainen kiinnostava ori siitokseen? Eli pelkän ulkonäön vuoksi käytetään? Onko tämä sitä paljon puhuttua värijalostusta?

Päivämäärä:   7.8.26 02:34:12

Olen nähnyt @flesaaa tilillä helmi-maaliskuussa mainokset, sen jälkeen ei mitään. Onko siis joku muukin tili, mistä oria voisi seurata?

VIX: sukuun ja geeneihin voi luottaa. Kyllä ne tuolla ulkomailla osaavat nämä ponien jalostamiset niin hyvin, etten paljoa kyseenalaistaisi! Tuollaiset sukulinjat, mitä esimerkiksi 2-vuotiaana hyväksytty NF Bjällegårdens Dior ja 3-vuotiaana hyväksytyt SRP VIX Troublemaker ja Golden Dimension (nämä kolme esimerkkiä tämän vuoden ponioreista) edustavat, ovat vain hyväksi suomalaiselle, vähän paikoilleen jääneelle ponikasvatukselle!

Lähettäjä: Tammanomistaja 
Päivämäärä:   7.8.26 13:04:21

Onko näiden videoita (ilman suojia) ja rakennearvostelut nähtävissä jossakin ;)

Päivämäärä:   8.8.26 17:14:51

Toublemakerista ei ilmeisesti videoita ole? ”huoh” voisi tulla kertomaan sen videoita sisältävän sometilin, kun ilmeisesti sellaisen tietää. Toivottavasti edes jotkut tammanomistajat ovat sen myös löytäneet, ihmeellisen huonosti sitä noin yleisesti kuitenkin on markkinoitu.

Toisesta saksalaisesta löytyy vähän paremmin materiaalia @maritnurmik

Lähettäjä: Napsu 
Päivämäärä:   8.8.26 22:31:42

” Onko näiden videoita (ilman suojia) ja rakennearvostelut nähtävissä jossakin ;)”

Etkö osaa katsoa, jos suojat on jalassa? ;)

Päivämäärä:   9.8.26 17:12:03

Saaralla on storyissa ollut ponista videoita useampaan kertaan. Ihmettelen miksi näitä ei voi itse kysyä orinpitäjältä, onko uusavuttomuus jo tällä tasolla että kaikki pitäisi tuoda tarjottimella hötönettiin eteen?

Ja kyllä, kummasti ovat tammanomistajat löytäneet ja osanneet käyttää, vaikka täällä olevat ilmeisesti ei.

Päivämäärä:   19.8.26 20:45:34

"Saaralla on storyissa ollut ponista videoita useampaan kertaan."

Pelkkiä puoliverisiä minä siellä olen nähnyt, tänäänkin ihan muita kuin poneja. Ja olen koko kesän seurannut kuitenkin suht aktiivisesti (kuten muitakin poni/pv kasvattajia).

Päivämäärä:   19.8.26 21:51:33

No sitten sä varmaan olet nähnyt niin. En minäkään siellä tänään ole muuta nähnyt, mutta kesän aikana kyllä olen voikosta ponista nähnyt kuvia jopa astumassa.

Mutta jos joku random piste ht.netissä sanoo että oon nähnyt harhoja, niin sitten on tästä varmaan hakeuduttava M1-arvioon. Tai silmälääkäriin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.