|
Lähettäjä: Imar
Päivämäärä: 6.8.26 15:21:09
"Julkisen somen pitäminen on ihan samalla viivalla kenen tahansa julkisuuden henkilön (poliitikot, viihdetaiteilijat jne.) kanssa ja kaikkia julkkiksia ruoditaan enemmän tai vähemmän."
No ei ole. Tämä on argumentti mitä hoetaan jatkuvasti, eikä se päde. Se on yksityisihminen, eikä julkkis, yrittäkää nyt saada se asia kaaliinne. Jos hän haluaa julkaista kuvia tai videoita siten että niitä näkee kuka tahansa, on tarkoituksena silloin antaa palaute siellä kyseisellä palstalla. Siellä jaetaan tykkäykset- tai ei tykätä. Siellä annetaan ne mahdolliset kommentit omalta tililtä, koska se on se paikka jossa julkaisut on tehty. Sitäpaitsi, hyvin harvoin täällä varsinaisia julkkiksia siihen malliin edes haukutaan ja puhutaan ilkeyksiä, syytellään ja ilveillään ihan kaikesta, kuin mitä yksityisihmisiä jatkuvasti. Tämä on ihan tosiasia, turha väittää vastaan.
Minä en itse juuri yllämainitusta syystä edes pidä sometiliä, mutta mua on alkanut kiusaamaan oikein toden teolla tämä jatkuva asiattomien sometopikkejen tulva, joita tänne avataan yksityisihmisistä. Itsekin olen sortunut pariin kommentoimaan, mutta nyt olen huomannut kuinka suuri määrä näitä täältä löytyy, ja miten älytöntä tämä touhu oikein on.
|