Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Aachen paikan päällä?

Lähettäjä: kisakatsomo 
Päivämäärä:   4.8.26 14:59:30

Oletko menossa katsomaan MM 2026 -koulukisoja Aacheniin? Oletko ollut aiemmin?

Re: Aachen paikan päällä?

Lähettäjä: jinm 
Päivämäärä:   4.8.26 17:49:18

En itse mutta 6 mun kaveria on menossa. Olen ollut Aachenissa muutama vuosi sitten, en tietty MM-kisoissa. Kertakaikkiaan hieno paikka.

Lähettäjä: F 
Päivämäärä:   4.8.26 18:55:04

Näkee paremmin televisiosta. Olin ostamassa lippuja kunnes tajusin että suorituksen näkee kaukaa. Pitää olla kiikarit

Lähettäjä: vv 
Päivämäärä:   4.8.26 19:11:32

Joo, onhan se areena kuin lentokenttä. Mutta tunnelma ainutlaatuinen, jotain aivan uskomatonta.

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   4.8.26 19:21:17

Täytyy sanoa, että olisi hieno kyllä mennä paikan päälle tunnelman vuoksi, mutta mulla on niin surkee näkö, että ei toivoakaan että näkisin siellä mitään :D Seuraan siis mielummin läppäriltä.

Lähettäjä: —- 
Päivämäärä:   4.8.26 19:43:56

Meen paikan päälle pe ja la. Yksityiskohdat voi katsoa sitten myöhemmin TV-ruudulta. Olen ollut Aachenissa aiemminkin. Aachenin peruskisoissa kouluratsastus on pienemmällä kentällä, nyt siellä isolla. Pieni kenttä on kiva, siellä näkee mistä vaan, mutta ymmärrän, että MM-kisoissa se ei riitä. Nyt pikkukentällä on kentäratsasruksen koulu ainakin jonain päivänä samaan aikaan.

Mut tunnelma ja shoppailualue on Aachenissa joka tapauksesa hienot.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.8.26 12:49:45

Onko vinkkejä miten sinne kannattaa pukeutua? Mitä kannattaa ottaa mukaan aamusta iltaan yleisöön? Mukavat kengät?

Lähettäjä: skmö 
Päivämäärä:   5.8.26 13:21:46

Ilman muuta mukavat kengät. Ja vaatteet sään mukaan. Ja kiikarit, ainakin kouluratsastukseen. Koska rata on keskellä sitä jättimäistä kenttää ja tosi kaukana katsomosta.
Ja siellä on todella paljon samppanjabaareja;)

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   5.8.26 13:26:27

Ihan tavalliset mukavat vaatteet sään mukaan. Mä otan jotain eväitä. On siellä tietysti syötävää, mutta jonot voi olla pitkiä, ja varsinaisia ravintoloita ei ole kauhean paljon. Ryysistä on joka paikassa, mutta vessajonot vetää yllättävän hyvin.

Juotavaa, aurinkolasit, aurinkorasvaa, lippis. Sellaiset tavalliset.

Päivämäärä:   5.8.26 13:32:02

Hyvät kengät joo, mutta ei siellä sentään mitään vaelluskenkiä tarvi, ei se alue niin laaja ole. Ihan urheilupuisto, jossa muutama stadion. Hyvät alustat. Jos menee katsomaan kentän maastoa, sitten tietysti laajalla nurmialueella. Olen kerran ollut siellä sateessa, ja lenkkarit oli tietysti märät. Mutta elämä on.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   5.8.26 13:52:07

Laittaisin valkoiset ratsastushousut, loewen tennarit, pitkät samshieldin ratsastussukat, hermes vyö, hermes Birkin laukku, isot celinen aurinkolasit, Loewen t-paita, cartierin korut…..

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.8.26 13:56:12

Euron kolikoita vessamaksuihin.

Päivämäärä:   5.8.26 16:38:58

Ei siellä ainakaan 2023 vessat mitään maksaneet

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.8.26 16:42:43

Lähen katsomaan kenttäratsastusta, hyvät kengät nyt ainakin ja olen varautunut kävelemään ja seisomaan koko päivän. Vettä ja positiivinen asenne, kuhan ei nyt sataisi taivaan täydeltä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.