Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Valkeakosken huhtikuun kuolonkolari

Lähettäjä: :( 
Päivämäärä:   28.7.26 20:08:16

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8fc5075f-67b7-41ac-b943-8b3771626e92

Nyt esitutkinta julki aika järkyttävän materiaalin kera. Vielä kerran voimia läheisille.

Re: Valkeakosken huhtikuun kuolonkolari

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.7.26 20:17:53

Eipä tuossa paljoa olisi ollut tehtävissä, korkeintaan vetää itse kokonaan ojaan kopin kanssa.

Lähettäjä: f 
Päivämäärä:   28.7.26 20:28:13

Tämä oli niin traaginen ja äärettömän surullinen tapahtuma. Äidin ja tyttären yhteinen harrastusreissu päättyi pahimmalla mahdollisella tavalla.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   28.7.26 20:31:42

Tämä on todella surullinen ja traaginen tapaus. Niin turhia menetyksiä. Tämä myös kertoo siitä, että kuinka helposti liikenteessä voi käydä todella huonosti ilman, että itse on mitenkään varomaton tai huolimaton tai ylipäätään millään tavalla osallinen tapahtumiin.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.7.26 20:32:37

Suomenhevosratsastaja, joka kisasi. Tosi surullista, että nämä känniset @!#$ vie muiden henkiä.

Lähettäjä: f 
Päivämäärä:   28.7.26 20:34:34

"Tämä myös kertoo siitä, että kuinka helposti liikenteessä voi käydä todella huonosti ilman, että itse on mitenkään varomaton tai huolimaton tai ylipäätään millään tavalla osallinen tapahtumiin."

Todellakin. Hieman huonoa tuuria, ja elämä on kertaheitolla ohi.

Oliko sekin muuten Valkeakoskella, kun joku sankari ajoi tallia kohti kulkevan ratsukon perään ja hevonen kuoli? Siinä onneksi nuori nainen selvisi hengissä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.7.26 20:35:52

Kyllä miehet on naisille vaarallisia
Kuinka monta rattijuoppoa naista tappaa toisia liikenteessä?

Lähettäjä: € 
Päivämäärä:   28.7.26 20:43:46

Niinpä. Kyllä ne yleensä miehiä on jotka liikenteessä tappaa, muusta elämästä puhumattakaan.

Lähettäjä: Hiljaiseksi vetää 
Päivämäärä:   28.7.26 20:46:58

Lähettäjä***
Päivämäärä28.7.26 20:31:42

Tämä on todella surullinen ja traaginen tapaus. Niin turhia menetyksiä. Tämä myös kertoo siitä, että kuinka helposti liikenteessä voi käydä todella huonosti ilman, että itse on mitenkään varomaton tai huolimaton tai ylipäätään millään tavalla osallinen tapahtumiin.

Tämä valitettavasti. Pitää osata iloita ja nauttia elämästä, koskaan kun ei tiedä milloin se voi päättyä, vaikka noin karmealla tavalla harrastusreissulla. Todella surullinen tapaus :(

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   28.7.26 21:00:33

"Oliko sekin muuten Valkeakoskella, kun joku sankari ajoi tallia kohti kulkevan ratsukon perään ja hevonen kuoli? Siinä onneksi nuori nainen selvisi hengissä."

Ei. Sastamalassa.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   28.7.26 21:31:32

Täällä syytettiin silloin uhreja kaikesta, kuten toki hötölässä aina tehdään.

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   28.7.26 21:31:33

Olisi parasta kun miehille ei myönnettäisi ollenkaan ajokortteja. Aina fiksailevat ajokkejaan aina mopoista alkaen ja keksivät kaikkea idioottimaista mistä muut sitten joutuvat kärsimään.

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   28.7.26 23:34:34

Kyllä minä täällä näin kommentin jo silloin keväällä, että paikalliset puhuu kuskin olleen rattijuoppo ja sehän piti paikkansa :( Voi h*tto miten turhia tällaiset kuolemat.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.