|
Lähettäjä: Huu
Päivämäärä: 27.7.26 18:45:05
Lähettäjä.
Päivämäärä27.7.26 18:20:26
"Abortin vastustajia en siedä. Abortti on terveydenhoitoa. On käsittämätöntä kuinka ulkopuoliset haluavat tuhota toisten elämän, nähty jenkeissä mitä käy kun abortit kielletään."
Uskonto kieltää abortin. Ovatko he kaikki huonoja ihmisiä? Näitä ihmisiä taitaa olla maailmassa satoja miljoonia. Mutta se on hyvä, että itse on täydellinen
Aborttikeskustelulle pitäisi oikeastaan tehdä oma topic, mutta vastaan nyt kuitenkin tähän.
Minusta kaikki jotka haluavat kieltää toisilta abortin ovat huonoja ihmisiä. He voivat olla joltain toiselta kantilta katsottuna hyviä ja viisaita ihmisiä, mutta aborttioikeuden vastustaminen on minun silmissäni pelkästään tyhmyyttä. Julmuutta jopa.
Kenelläkään ei kertakaikkiaan ole oikeutta puuttua toisen kehoon, sillä esimerkiksi raskauden ja synnytyksen vaikutukset kehoon ja mieleen kantaa _aina lopulta se, joka on raskaana ja synnyttää_. Hän kärsii raskauspahoinvoinnit, synnytyskivut ja kaikki muut vaivat. Abortinvastustajan ei tarvitse kantaa mitään vastuuta siitä, että kielsi toiselta abortin. Hän voi vain hymistellä, että "no mitäs harrastit seksiä, kannattaisi pitää sakset kiinni."
Luulen, että harva abortinvastustaja haluaisi elää vaikka pahasti murtuneen jalan kanssa ilman hoitoa, koska "mitäs menit metsään kävelemään, kyllähän tiesit että siellä voi kompastua" ja "jalkasi murtui koska se oli Jumalan tahto ja nyt sinun täytyy nöyrästi elää sen kanssa".
|