Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Myylirojekti käyttää tekoälykuvia

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.7.26 12:04:15

Viimesin facebookkijulkaisunsa on täynnä tekoälyllä käsiteltyjä kuvia??? Miksi

Re: Myylirojekti käyttää tekoälykuvia

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.7.26 12:28:20

Helpoiten saat vastauksen häneltä, hän vastaa kyllä kysymyksiin. Itse en kyllä löytänyt tälläistä postausta hänen Facebookista.

Päivämäärä:   27.7.26 12:30:46

Jos meinaat noita blurratuksi muokattuja taustoja niin blurrausta voi laittaa ihan ilman tekoälyäkin ja on laitettukin tässä kohtaa jo ainakin parikymmentä vuotta

Lähettäjä: Petriina 
Päivämäärä:   27.7.26 12:30:55

No eikä ole. Joku perus kännykän filtteri.

Lähettäjä: Asian tuntia 
Päivämäärä:   27.7.26 13:40:56

No näkeehän noista laukkaderbyn kuvista persessilmälläkin että on viety chat gptn läpi

Lähettäjä: öh 
Päivämäärä:   27.7.26 13:46:25

Kuviin lisätty saturaatiota, terävyyttä ja tallennettu/siirretty jonkun viestikanavan kautta mikä aiheuttaa lievän pikselöitymisen. Ainut tekoäly tässä on teidän teennäinen mukanerokkuus.

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   27.7.26 14:18:37

Kysy itse henkilöltä, äläkä ihmettele täällä. Tällaiset aloitukset täysin turhia.

Lähettäjä: Kaisa/Muuliprojekt 
Päivämäärä:   27.7.26 15:40:21

Laukkaderbyn kuvat otti mun groomi uudella iphonella käyttäen sitä muotokuvausta. Muokkasin orkkiskuvat puhelimen lightroomissa muokaten lähinnä automaatiolla ja sit varjoja auki.

Kuvat näytti siinä kohtaa vielä ok mutta kun julkaisin postauksen, ne näyttivätkin aika kamalilta. Instahan pienentää kuvia ja minusta instassa ihan järkkärikuvatkin näyttää välillä surkeilta.

Voisin muuttaa kuvien kokoa jo kuvankäsittelyohjelmassa jos jaksaisin, yleensä en jaksa.

Mä en pidä siitä että kuvia käsitellään tekoälyllä, oon todella old school tässä ja käsittelen koneella kuvat lightroomissa ja photarissa. Toki näissäkin ohjelmissa esim roskan poisto taitaa tapahtua nykyään tekoälyllä..

Ht.netin topikit saa aina pienen piikin mun somekanaville, joten kannattaa jatkossakin kysäistä täällä, tuun kyllä ennen pitkää vastaamaan. Jos en itse huomaa ketjua niin joku sen mulle aina vinkkaa.

Lähettäjä: Ykäsonni 
Päivämäärä:   27.7.26 15:42:37

Huh hels,,, muulityttö,,,, ;))

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   27.7.26 15:50:40

Tekoälyn käyttö menee välillä älyttömyyksiin MUTTA niin menee tämäkin että syytellään ihan kaikkea AI:ksi.

Lähettäjä: Konni 
Päivämäärä:   27.7.26 15:57:30

"Ht.netin topikit saa aina pienen piikin mun somekanaville, joten kannattaa jatkossakin kysäistä täällä, tuun kyllä ennen pitkää vastaamaan. Jos en itse huomaa ketjua niin joku sen mulle aina vinkkaa."

Asiaa.

Päivämäärä:   27.7.26 16:53:39

Joo ihan kaikille asiaan vähän vihkiytyneille on selvää että noissa ei ole chat-muotoisia tekoälyjä käytetty, kuvissa ei näy mitään niille tyypillisiä elementtejä. Vaan kyseessä ns. päälleliimatut blurraukset joita saa käyttämällä puhelinten muotokuvatilaa. Niiden vahvuutta voi muuten muokata jälkeenpäinkin siinä puhelimessa jossa kuvat on otettu.

Päivämäärä:   27.7.26 17:01:00

Eikö nykyään voi enää photoshopata ja muokata kuvia muuten kuin että AI NE TEKISI.

XD hohhoijaa taas.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.